Toon posts:

[BC3] Mailbom vanaf distributed!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
doe je toch ff een flinke flush, liggen ze ook plat :+

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 13:40
Hoi!

Een of andere eikel zit me nu vanaf de stats site mij enkele 10 tallen keren me wachtwoord te sturen via mail. Ik heb ze IP (62.*.*.*)

Misschien verkeerde forum. Maar ik vind het nogal flauw...Is er ook wat tegen te doen?

D3x

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Verwijderd

Ja, je kunt em gaan DOS-en of gaan hacken, maar of je dat zelf zo fris vind is natuurlijk een ander verhaal. Ik denk dat je het beste ff een mailtje naar D.Net kunt sturen en hun de situatie uitleggen, misschien dat ze er iets tegen doen, misschien ook niet.

Suc6 iig ;)

Verwijderd

Dat heb ik elke dag. 5 of 6 mailtjes met me pass.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
vast van gefrustreerde forum gebruikertjes >:)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
Op donderdag 19 april 2001 21:22 schreef HlpDsK het volgende:
Dat heb ik elke dag. 5 of 6 mailtjes met me pass.
en weet je nu je pass uit je hoof? :+

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 13:40
Of iemand is jaloers op mijn mijlpaal van 100.000 :))))

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Verwijderd

62.*.*.*?

62.163 dan stuur ff een email naar abuse@chello.nl. dank je.

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 21:24 schreef Witlof het volgende:

[..]

en weet je nu je pass uit je hoof? :+
nee :P

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
nee :P
Oh, dan mail ik em nog wel een keer >:)

Verwijderd

Ik was er al bang voor dat iemand dit wel een keer heel erg leuk zou gaan vinden. Het verbaast me dat Femme, als Team Admin van het #1 team geen tientallen mailtjes krijgt.
Zo''n actie is niet nogal flauw, het is een actie die boven spammen gaat, zo richting DOS. Probeer es te resolven welke server het is, dan kan je misschien een mailtje sturen naar de beheerder ervan. Als het de beheerder zelf is ... tja ... misschien dat d.net ''em kan bannen, maar misschien doettie helemaal niet mee aan de projecten.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het verbaast me dat Femme, als Team Admin van het #1 team geen tientallen mailtjes krijgt.
Toen we nog maar net de top 10 binnenkwamen kreeg hij ze al regelmatig, dat zal wel niet veel beter geworden zijn lijkt me.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op vrijdag 20 april 2001 02:18 schreef Chaos het volgende:

[..]

Oh, dan mail ik em nog wel een keer >:)
Misschien kunnen we zo de competitie een extra dimensie geven: welk ip adres stuurt het meeste ''remember my password'' mailtjes naar hlpdsk >:)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 16:25
hmm, dat probleem heb ik ook, ik krijg iedere dag wel een aantal mailtjes of ik geen penis enlargement wil.. :(

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Alsof ze weten dat die naar jou moeten sturen >:)

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 16:25
Tja, je schrijft je een keer voor zoiets in en dan blijven ze je lastigvallen :(

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Major LOL :+

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 12:24 schreef Prozaq het volgende:
hmm, dat probleem heb ik ook, ik krijg iedere dag wel een aantal mailtjes of ik geen penis enlargement wil.. :(
Geen?
Ik krijg die mailtjes ook (hotmail), maar dan of ik ze WEL wil !

Verwijderd

Ik snap jullie niet.

Als zo iets gebeurt dan maak je toch gebruik van Bericht regels (Message rules) in Outlook Express en laat die de boel controleren op specifieke tekst in het bericht en laat deze automatiesch wissen.
Scheelt een hoop gezeik met dit soort mail.

Je kunt het zelfs nog groffer doen door als je van een bewust persoon die mail krijgt hem voor iedere mail die hij stuurt en 2 of meer terug te sturen. Is het een mail robot dan knalt die er op een bepaalt moment vanzelf uit omdat hij meer werk te doen krijgt als dat die in korte tijd kan verzetten.
Zo ben ik ook van een mailrobot af gekomen, vooral toen ik de mail ook nog eens forwarde naar een paar personen binnen het bedrijf wat mij lastig viel.

Veel suc6 met het opzetten van de mail rule.
Pagina: 1