Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Hoe komen jullie van team BoGoH eigenlijk zo hoog in de lijst met punten? hebben jullie zoveel grote machines lopen?Op donderdag 19 april 2001 20:31 schreef Hunter het volgende:
Wat dacht je van 5 dagen 11 uur 47 minuten en 10 seconden.
http://huizen.dds.nl/~bogoh/devices.html
jullie hebben bijvoorbeeld al op die MG Work WS1 al 13.338 punten in slechts 21 units. wat zit daar voor geheugen en/of netwerk in?
ik doe bijvoorbeeld als sinds oktober mee en heb met een 800mhz machine 681 units gedaan, maar slechts 11409 punten.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Verwijderd
Ik krijg 15 hiero en bij mun pc (die toch vele malen sneller is) krijg ik MAAR 25
Very very very very weird, maar dat is heel UD.
Maar ik heb een nieuwtje. Vannacht op 4 uur (Nederlandse tijd) heb ik mun eerste 277 puntjes gekregen (jajajajajajajajajaja).
Ut is geweldig
Verwijderd
zorg dat je iets aan het downen bent bij het ophalen van een packet van de UD-server.
zo is je netwerk-score heel laag, zodat je meer punten krijgt (hoe minder overall score, hoe meer punten voor een blokje).
Ik was een keer niets aan het downen: een score van 477, waardoor ik maar iets van 25 punten voor het packetje kreeg, terwijl hij 1 was kreeg ik er opeens 850 voor
''k Heb op mijn andere pc maar een
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
Verwijderd
Het lijkt niet alleen, het is zo.Op vrijdag 20 april 2001 18:46 schreef [Mike] het volgende:
En het lijkt wel of die packets veel kleiner zijn geworden: ik ben nu 50 minuten bezig en zit al op 42%
[..]
Voor de rest zie [topic=165255]
argggg
KILLLLL
Ik zag op een gegeven moment iets van 800 miljoen conformers. Wou dat ik voor elke conformer 1 cent kon krijgen>:).
Gelukkig dattie 24/7/365 draait
eigenlijk is dit een verkeerde uitdrukking, 24/7/365 klopt niet: 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.Gelukkig dattie 24/7/365 draait
Beter zou zijn 24/7/52 ofsow (lekker offtopic)
Enneh Hunter, wanneer krijg ik die pass nou, Gf begint een beetje saai te worden>:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
de mijne is nu bijna klaar:

Ben denk ik toch nog recordhouder hier
Hij heeft 10 dusse ... of een lage PII 100 mhz ? Of een hoge PI (met 64 mb intern geheugen)
Daar zat ik wel dichtbij
Verwijderd
Dan ga je RC5 doen.Op zondag 22 april 2001 13:34 schreef stefana3a_AKA_MM het volgende:
[..]
Enneh Hunter, wanneer krijg ik die pass nou, Gf begint een beetje saai te worden>:)
Of OGROp zondag 22 april 2001 16:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dan ga je RC5 doen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
98% -> 4 hits en molekuul momenteel 397 mln conformers.
Mmm. wordt tijd dat deze meetelt, is goed voor me statistieken
Hahaha
Hij loopt nog wel... denk ik
Verwijderd
Je zou het je af gaan vragenOp maandag 23 april 2001 20:13 schreef brilsmurf het volgende:
150 uur en 0 % .....
Hij loopt nog wel... denk ik
Verwijderd
Hmmm doen we dat dan nog? Ikke blijf nog wel aan het GFen, anders halen we die geplande 40.000 nietOp zondag 22 april 2001 22:20 schreef Team_BoGoH_Goose het volgende:
[..]
Of OGR(om maar eens een zijstraat te noemen...)