We spend our years as a tale that is told
-1 persoon/subteam per datum.
-beinvloeden van de datum met buitensporige hoeveelheden blokjes vlak voor de eigen gekozen datum wordt afgestraft
-omkopen van Dutchman! is ten strengste toegestaan
By popular request heb ik het aantal wutjes gehalveerd
Verwijderd
Als er bij een reply staat [message edited by ..] wordt ie uitgesloten van deelname?Op donderdag 19 april 2001 14:29 schreef Dutchman! het volgende:
Ennuh oja:
eenmaal een datum gekozen == niet meer veranderen
Verwijderd
Dat zal niet eerlijk zijn, dan gaat vast een of andere mod mijn post editenOp donderdag 19 april 2001 14:36 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
Als er bij een reply staat [message edited by ..] wordt ie uitgesloten van deelname?
Ik zet in op 11 mei
Maar hoe moet ik mijn blokjes dan flushen?
naar een server ja... maar mijn inzet, op welke naam moet dat staan?
Of ga je pas na de uitslag 5000 blokjes sturen?
www.kuiphuis.nl
-beinvloeden van de datum met buitensporige hoeveelheden blokjes vlak voor de eigen gekozen datum wordt afgestraft
Dit vind ik geen goede regel. Je moet toch zelf weten wanneer te flushen en anders doen ze het toch op andere emailadressen.
Daar komt bij dat als de 1 miljard gehaald is iedereen die fout gegokt had zijn proxy''s lekker vol heeft staan en DPC ineens supersnel vooruit gaat
dit keer doe ik niet mee, vorige keer verloren en 5k duurt me iets te lang, al mijn pc''s staan op think, oke oke, bijna.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
InterCC: ach joh, het is maar om te voorkomen dat iemand vlak voor zijn eigen datum 1 miljoen flushed
Nowhere: we weten pas na de uitslag voor wie er gekraakt moet gaan worden ja
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
The Flying Dutchman
Dus ik doe niet mee...
...
Daarnaast;
Ik doe graag mee, maar zou ook graag zien dat de inzet 1000 blokjes wordt
www.kuiphuis.nl
Als dat zo is dan sturen jullie mij toch ook 5k aan blokjes, ik ben dan jarig, alhoewel 2 cadeau van DPC is misschien wel wat veel...Op donderdag 19 april 2001 15:10 schreef -BrZ- het volgende:
26 mei...
wel opschieten dus
* _DPC_Scorpion overweegt om zijn 85 % ogr om te pleuren naar rc5 om het ook te bewerkstelligen
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Nighthwak: ik zou pas beginnen met het sparen van die 2.500 als je weet onder welk mailadres er geflushed moet worden
Intentionally left blank
Advanced sheep-counting strategies
zet mij op 27 mei.
Eens zien wat dit wordt.
Staat de bijdrag nu op 5k of op 2500 wu''s?
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
(ik zit bij subteam BoGoH, mocht dat vermeld moeten worden)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dan maar 17 mei voor Pixilated NetphreaX.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
leesen voor replyenOp donderdag 19 april 2001 20:18 schreef matthijs73 het volgende:
19 mei natuurlijk
-1 persoon/subteam per datum.
Verwijderd
En Stefan zal ook voor de 2500 wu''s zorgen (namens Team BoGoH natuurlijk).Op donderdag 19 april 2001 19:38 schreef stefana3a_AKA_MM het volgende:
20 mei, dan ben ik jarig
(ik zit bij subteam BoGoH, mocht dat vermeld moeten worden)
(Crisp is als crewlid en statsposter uitgesloten van de wedstrijd, jammer dat ik dat vergeten was te melden en hij het niet zelf had bedacht, want nu is die datum natuurlijk weg
Ik ben tevens lid van team Graasland, dus kan ik het niet overhevelen naar Mo-Bees ofso???[tabelletje]
(Crisp is als crewlid en statsposter uitgesloten van de wedstrijd, jammer dat ik dat vergeten was te melden en hij het niet zelf had bedacht, want nu is die datum natuurlijk weg)
Of ben je bang dat ik het gewoon *altijd* goed heb?
Intentionally left blank
Lid van United Subteams.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
Alle goede dagen zijn al weg.
voor 16 mei (of eerder) zijn gemiddeld zo''n 3.8 miljoen wu''s nodig per dag.
DPC doet gemiddeld iets boven de 3 per dag de laatste 3 maanden.
In dit licht is na de 28ste ook niet meer reeël te noemen.
Oftewel een ''eerlijke'' wedstrijd voor ongeveer 10 mensen.
Lijkt me dan leuker om weekstats te voorspellen. Degene die het dichtstbij zit, wint de pot.
<oja>
alvast gefeliciteerd Bloem25, want Crisp heeft het inderdaad *altijd* goed
</oja>
Heb je gelijk in. Ik ben ook te laat om een redelijke kans te maken, maar aan de andere kant flush ik die 2500 gewoon op mijn eigen account. Zie is dit maar als een beloning voor de ''echte'' die-hard GoT-ers (10x F5 p.m.) Dat worden er namelijk steeds minder volgens mijOp vrijdag 20 april 2001 02:21 schreef NaTaSlIaH het volgende:
hmmm...lekkere wedstrijd.
...
Alle goede dagen zijn al weg.
Oftewel een ''eerlijke'' wedstrijd voor ongeveer 10 mensen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Was een geintje Dutchman, naar aanleiding van m''n sparen draadjeOp donderdag 19 april 2001 18:06 schreef Dutchman! het volgende:
[huidige inschrijvingen ergens lager in deze thread]
Nighthwak: ik zou pas beginnen met het sparen van die 2.500 als je weet onder welk mailadres er geflushed moet worden
Als het er "maar" 2500 zijn doe ik ze in 2 dagen
Ik doe er iets langer over. +- een 1.5 week.Op vrijdag 20 april 2001 11:32 schreef NightHawk het volgende:
[..]
Was een geintje Dutchman, naar aanleiding van m''n sparen draadje![]()
Als het er "maar" 2500 zijn doe ik ze in 2 dagen
Da''s mijn verjaardag! Dat moet ''m worden!
oh ja, dat is -geen- deelname
Verwijderd
De winnaar is dus nu reeds bekend.
Alles dumpen wat er is...... het gaat toch om de rc5-64 code kraken??? Hoe sneller hoe beter.
[stiekum]
heb ik lekker meer kans
[/stiekum]
www.kuiphuis.nl
Ik heb ook al mijn wiskundig talent er tegen aangegooid en het is toch echt 23 mei hoor. Dus w8t nog maar ff met die flushes!Op zondag 22 april 2001 19:44 schreef Nowhere het volgende:
Ik zeg:
Alles dumpen wat er is...... het gaat toch om de rc5-64 code kraken??? Hoe sneller hoe beter.
[stiekum]
heb ik lekker meer kans
[/stiekum]
De wedstrijd is afgelopen voor we zo ver zijn.
Verwijderd
Moet je eerder inzetten..Op dinsdag 24 april 2001 23:03 schreef RoeLz het volgende:
Mijn gok :
De wedstrijd is afgelopen voor we zo ver zijn.
Zoiets als 5 Mei, bevrijdingsdag...
Lijkt me toch inderdaad wel zo slim dat er mensen vóór* de 1.000.000.000 blokjes mijlpaal gaan flushen, anders halen we die hele mijlpaal nooit.Op woensdag 25 april 2001 02:21 schreef tomroes het volgende:
iedereen gaat van te voreb vast ook al flushen...
20 mei
*''voor'' in de betekenis van ''vroeger'', ''eerder''
moge de grootste gelukhebber winnen
ik in ieder geval nie
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Verwijderd
Nu maar hopen dat er nog genoeg gebeurt om het toch op 18 mei te laten gebeuren
hmm 22 mei lijkt de dag!? Ik zit in de buurt met 23 mei!Wanneer passeren we de 1.000.000.000?
Met de keyrate van vandaag duurt het nog 26 dagen voordat DPC als eerste team de grens van 1 miljard blokjes doorbreekt!
waneer zijn we nou precies over de 1Gblokken gegaan?
23 mei was mijn date!
Dit is niet waar, ik vind dat DarkHelmet heeft gewonnen, hij was de eerste die in deze thread (zie onderstaande quote) 23 mei als datum voor het passeren van de 1.000.000.000-grens noemde.... Ik denk dus dat hij de prijs heeft verdiend....Op donderdag 24 mei 2001 21:53 schreef MrCyber het volgende:
Dan heb jij dus gewonnen Brammes ! Althans.. volgens de stats van 23 mei zijn we er nu overheen !
Op donderdag 19 april 2001 15:09 schreef DarkHelmet het volgende:
Ik schat zo''n 23 mei, maar ach ik kan niet namens TeamBVD inzetten, we hebben het er nog wel over met elkaar of we meedoen.
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Yep, helemaal mee eens. En anders wil ik nog een aantal k''s krijgen van de vorige wedstrijdOp vrijdag 25 mei 2001 10:45 schreef Dutchman! het volgende:
Ik zou eerder zeggen dat BrammeS gewonnen heeft...
[edit]Waarom krijg ik geen smiley''s
[edit2]En nu weer wel ?
[removed]
YESSSS!!!!!!!!
Ik volsta ook wel met een eervolle vermelding in de DPCH hoor!!
Ja please mag dat? (en dan ook ff noemen dat ik TeamBVD member ben OK?)
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Stand DPC 23 mei: 1.000.820.239
Zegt genoeg toch?
Gefeliciteerd!
Waar mogen de blokjes heen?
Intentionally left blank
Hij kan het nog steeds niet gelovenOp vrijdag 25 mei 2001 23:06 schreef BrammeS het volgende:
w8t ff. ik dacht dat we de 22ste over de 1G heen waren..... heb ik gewonnen!?
[removed]
Mn e-mail is een 3 jaar oud adres wat ik al tijden niet meer gebruik.
Dnet nick: [Dutch Power Cows] BrammeS
E-mail: brammes_tolbert@yahoo.com
Proxy: [laat maar]
wel zo makelijk mischien als iedereen via die keyserver flusht!!!
edit == proxy weggehaald!
Intentionally left blank
Nou ja, volgende keer beter, die 2500 wu''s komen er zo snel mogelijk aan
verek zo had ik het nog niet bekeken. ik ben die kerel dud dankbaar!Op zaterdag 26 mei 2001 00:30 schreef -BrZ- het volgende:
hmmz.. als dat ene figuur niet die 1,5 miljoen wu''s had geflushed had ik gewoon gewonnen...
Heb ik de stats toch goed uitgerekend
Heb ook 2500 blokies opgehaald. Alleen zal het wat langer duren voordat ze gedaan zijn.Op vrijdag 25 mei 2001 23:32 schreef crisp het volgende:
Ik zal ff 2500 blokjes binnenhalen en de boel omzetten. Over een klein weekje zal het wel klaar zijn
PII-350 is on the job.
Als het me telang duurt zet ik mijn hoofd bak om.
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Ik had vannacht blijkbaar een of andere afwijking wat ik zat helemaal niet in de buurtOp zaterdag 26 mei 2001 00:30 schreef -BrZ- het volgende:
hmmz.. als dat ene figuur niet die 1,5 miljoen wu''s had geflushed had ik gewoon gewonnen...
woehahahaha alcoholic.....! Dat heb ik ook wel eens. post ik na het uitgaan iets wat helemaal nergens op slaat en dat lees ik dan de volgende dag weer terug. Vaag.....Op zaterdag 26 mei 2001 22:01 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Ik had vannacht blijkbaar een of andere afwijking wat ik zat helemaal niet in de buurt
BTW kan ik niet een aantal blokken exporteren? Anders moet ik zo lopen kloten....
Om die 2500 blokjes te flushen, volstaat het dan om het email adres te wijzigen???
(naar brammes_tolbert@yahoo.com toch?)
The Flying Dutchman
Als we dat gedoe met BG niet hadden gehad, waardoor een aantal mensen zijn gestopt/overgestapt dan had ik het gewoon goed gehadOp zaterdag 26 mei 2001 00:30 schreef -BrZ- het volgende:
Intentionally left blank
Gefeliciteerd BrammeS...
Heb nu net de client op jou email gezet...
Zal die blokjes zo snel mogelijk sturen
www.kuiphuis.nl
*aangezien het geen enorm grote hoeveelheid is is het leuker als alles in een keer geflushed wordt
http://keyserver.org/stats/brammes/
Hostnames kunnen in namen worden omgezet, dus post die maar hier nadat je flushed
Intentionally left blank
Wie is trouwens sonneveld@caiw.nl a.k.a indissable? Die heeft zijn koeien ook op poort 8080 staan....
Verwijderd
oh ja, als ik vandaag thuis kom maak ik mijn blokjes wel ff in orde, ik sta er dus nog niet tussen
Hmmm Ik vraag me af of die flush de 20000 topped die ik in Januari heb geflushed vanwege het 2 jarig draaien van rc5!!!!Op dinsdag 29 mei 2001 16:18 schreef Dutchman! het volgende:
lees de thread nog eens over voor de lol zou ik zeggen, antwoord staat er vast wel in. Hint: zondag 27 mei 2001 23:22
Verwijderd
Want door onze flush kwamen we op 1.000.000.000 ...
Groetjes Rulende_Bikkels & Panic IRC
(let wel, dit is vooral een grapje, maar units zijn altijd welkom)