Toon posts:

[BC3] [UD] Oplossing lange moleculen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie hier kunnen lezen is er een tijdelijke oplossing voor het lange moleculen probleem.
Het blijft amateuristisch dat ze niet gewoon een goede client kunnen schrijven, maar op het moment analyseren ze de units en vissen ze degene waarvan ze verwachten dat hij te lang duurt er uit. Die komen er dan gewoon weer tussen tegen de tijd dat ze wél in staat zijn een save functie in hun client op te nemen.

Ik hoop dat dit voor de twijfelaars nét voldoende is om het nog ff te blijven proberen, want het is erg hard nodig als je zowel het doel van dit project als de stats bekijkt

elefino

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Zit hier ook met een lange, en het lijkt erop dat ie nog lang geen zin heeft om op te rotten.

Het is op een laptop die ik overal mee naar toe neem (werk klant huis) dus ik gebruik de hibernate functie van windows 2000.

Het werkt, maar ben niet echt tevreden, zou graag willen dat ze met een nieuwe client komen.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
fuck oplossing dus. ze hadden vorige week al een nieuwe client belooft. die kunnen ze zeker niet klaar krijgen dus krijg je maar z''n smoes.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 19 april 2001 10:40 schreef stappel_ het volgende:
fuck oplossing dus. ze hadden vorige week al een nieuwe client belooft. die kunnen ze zeker niet klaar krijgen dus krijg je maar z''n smoes.
Yep, UD moet het tegenwoordig van leugens hebben.

Ze negeren kritiek ook gewoon simpelweg, tja, het is natuurlijk lullig als je moet toegeven dat je een hopeloze amateur bent hé?

Het doel is goed, maar de uitvoerders zijn extremely lame.

Ze hebben zeker nog nooit van een beta-test van een client gehoord, en als die er wel was geweest zou ik direct de deelnemers daaraan bannen, want die hebben dus gewoonweg niet goed getest.

En ze hebben dus ook straal staan liegen dat ze een Linux-client uit zouden brengen, nu komen ze met een of andere rare smoes met een enorme flame naar Intel (:? :?) dat het weer niet kan. MY ASS!

Verder staat die UD-Chris gewoon iedereen voor te liegen, hij beweerde VORIGE week zondag dat er binnen 3-4 dagen een nieuwe client zou komen (uiterlijk vorige week donderdag dus, alweer een week geleden). Nou, IK heb hem niet gezien hoor...

Virussen? Scan ze hier!

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
ze hebben wel een beta versie uitgebracht, alleen hebben ze daar met standaard, kleine testmoleculen gewerkt (wat, uw stroopmachine loopt niet door? we hebben ''m met water getest, maar toen deed ie ''t prima hoor |:( ), en toen werkte het dus wel goed...

dus nu moeten ze een oplossing zoeken voor die grote moleculen..

http://www.donorofniet.nl/

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Het zou mooi zijn als het zo zou werken als met RC5-64.
Dat je kunt kiezen voor de grote v/d molecuul. Je kunt toch niet van een PII dezelfde performance verwachten als van een P4 :?
Ik zit hier nu al eeuwen (jah werkelijk) met een molecuul dat op 67% blijft steken.
Nog een leuke is mijn PIII 450 mhz.
De hele tijd op 0% (ik pissed). Vanmorgen voor het douchen kijk ik ... 0% ... kom ik er 15 min later weer bij ... 64% :?:?:?:?:?:?
Echt om gek van te worden !
0 --> 64% en nu staat ie op 66% :?
Naaaaa echt .... de makers moeten gewoon een flinke trap krijgen hoor.
Very very very irritant.
:(

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Hoihoi,

Er wordt echt wel gewerkt aan een nieuwe client, geloof me. Dit project is ten slotte het project waar UD het van moet hebben qua community respect.

Beta is gedraaid met een andere app, nl. HMMER. Voor meer dan een half jaar, trouwens. Apps worden over het algemeen extern aangeleverd. Dan moeten wij ze zo omschrijven dat er een fatsoenlijke checkpoint-punt gevonden wordt. Ik zit (nog) niet helemaal in het coding-wereldje daar, dus ik weet ook niet precies hoe het nu zit. Zelf zet ik mijn compu trouwens nooit uit :)

Linux client: Er wordt hard aan gewerkt, maar er moet _wel_ een GUI aan (tcl/tk) als hij bij het grotere publiek moet aanspreken. En dat moet, faceless background clients komen voor zover ik weet ook nog, maar da''s niet zo primair. Zie het zo: d.net heeft het nerd-marktsegment, S@H het sukkel-marktsegment, en UD moet van beiden wat wegsnoepen. En aangezien UD is opgericht door dr. Anderson van S@H is de eerste taak geweest om een GUI/win32 client te maken. Maar het overwicht aan d.net mensen is wel voor een cultuurverandering binnen UD aan het zorgen. Da''s trouwens Jeff Lawson''s hoofd taak op het moment, die linux client. (je weet wel, BovineOne van de dnet-proxies).

Als laatste die voortgangsmeter: Soms is het nou eenmaal moeilijk om een eenduidige lineaire voortgangsmeter te maken. Zie onder andere: de UD client, de OGR dnet client, vele Windows progress bars. Je kunt wel grappen maken over die Windows progress bars, maar vaak _is_ er geen fatsoenlijke counter te bouwen.

Groetjes,

Ivo

• Onno
  • Niet online
S@H het sukkel-marktsegment
Wat breng je het subtiel... >:)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er wordt echt wel gewerkt aan een nieuwe client, geloof me
OK, da''s mooi natuurlijk, maar op welke termijn mogen we een (al dan niet beta) werkbare client verwachten?

Met de huidige client heb ik zo een idee van een Ferrari-carosserie met een 1000 cc 3-cilinder motortje...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op donderdag 19 april 2001 14:52 schreef leto het volgende:
Hoihoi,

[knip knip]

Groetjes,

Ivo
OK, tnx voor de informatie. :) Het is zo in iedergeval allemaal wat duidelijker... En nu maar hopen dat de linux-client snel komt. :)

Verwijderd

Te laat ik heb m''n 5 computers ondertussen zinnigere dingen laten doen (een proggie dat steeds van 0 begint en resultaten weggooit, niet 2% maar alles en dus nooit aan 100% geraakt noem ik verre van zinnig)

Leugens, bedrog en loze beloftes en het einde van mijn korte UD cariere...

Blue Fluxed nu

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Als d''r maar een save functie in zit. Dan ben ik al blijer.
Dan een terugtel klokkie ofzo (ach op een uurtje meer of minder kijk ik dan maar niet), maar dit is wel heel bizar. Een vriend van me wil ook meedoen (pentium I) maar die heb ik het maar afgeraden.
Hahahahahahaha
Tja UD, leuk idee, maar nu nog een werkende client :P

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

En wat is er aan de hand met de Linux client? Er stond er nog Coming Soon maar dit is ook spoorloos van de site verdwenen.

PS. Current WU: 335 uur 24 minuten (84%)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ah, nu herken ik ''t probleem. De pc van mijn vriendin had al 3 pakketten doorgerekend maar geen enkel resultaat werd getoond. Nu heeft ze het programma maar weggeknikkerd. Was te frustrerend zo voor de kat zijn xxx te rekenen. Ze ondergaat zelf chemotherapie dus het was een extra interessant idee om haar pc ook mee te laten rekenen. }:O
19 april schreef BaronFire:
Te laat ik heb m''n 5 computers ondertussen zinnigere dingen laten doen (een proggie dat steeds van 0 begint en resultaten weggooit, niet 2% maar alles en dus nooit aan 100% geraakt noem ik verre van zinnig)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1