Toon posts:

[BC3] [GF] proxy en cpu time

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer de proxy een grote buffer krijgt gaat de cpu tijd wel erg hoog worden :?, nu al 50% op mijn PII 400 machine.

Is het mogelijk om de proxy te stoppen, de buffer te verplaatsen en de proxy weer te starten en op 13 mei die buffers 1 voor 1 te flushen.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik heb geen idee, maar hoe groot word die buffer trouwens? Veel mb''s zeker? Gaat DCypher het nog moeilijk mee krijgen volgens mij. Ik ga het denk ik zo eens proberen. Ik heb nm. maar een paar blojes in voorraad en loop geen risico

Verwijderd

Topicstarter
10734/1000000 blocks completed

en hij is nu ongeveer 2,5 mb, dat valt nog wel mee, maar volgens mij gaat hij elke seconden tellen hoeveel blokjes in de buffer zitten of zo, en dat maakt het dan traag.

Maar als jij dat wilt uit proberen graag want ik durf het niet aan met zoveel blokken

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Bij mij is het gelukt. Ik heb gewoon de inCProxy.dat geknipt en op mijn desktop geplakt en de buffer opnieuw gestart. hij maakte gewoon een nieuwe lege inCProxy.dat.
Later de oude weer teruggezet en daarna netjes geflushed. Dusssss

Verwijderd

Topicstarter
oke tns , ik had al zo''n gevoel dat het goed zou moeten gaan, maar ja je weet maar nooit

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Gaat alles toch wel goed Kia? Ik kan de statestieken niet meer bekijken. Wel het messageboard enzo.

• Arjan404
  • Laatst online: 24-05 07:08

Arjan404

no comments....

je kunt ook je proxy flushen naar een proxy op een andere machine. bijvoorbeeld:

proxyserver:
flusht naar werkstation, proxy 24/7 up

werkstation
ontvangt alleen van proxyserver, proxy alleen draaiend op moment dat proxyserver''s buffers te vol zijn.

Nog ff een vraagje, heeft iemand de proxy al draaiend op OpenBSD?

En vergeet ook niet de proxy standen voor de megaflush bij te houden op: www.groozy.com ;)

edit:

darn, ERRUG veel typo''s

Arjan

Verwijderd

Topicstarter
Het updaten van de stats duurt best wel lang, zijn namelijk best veel record, tijdens die ongeveer 2 minuten kun je de stats niet echt goed zien, nee

• Morpheus_at_work
  • Laatst online: 12-05 08:58
kia wat je het beste kan doen is , je proxy stoppen , wegzetten onder een andere naam , de proxy starten dan maakt hij een nieuwe aan :D , zo doen wij het ook

iets met lenzen

Pagina: 1