Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Het is een bug, maar als de conformers nog lopen, zit je goed: gewoon laten gaan en NIET afsluiten! Anders ben je die acht uur werk kwijt...
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
58 uur voor 1%
hij is nu op 33% in totaal en staat op 136 uur task cpu time.
Verwijderd
Verwijderd
Je raad het. Deze jongeman moest REBOOTEN. Bah. Hij stond al 11 uur op 67%, maar ik MOEST rebooten.
Nu is hij dus (grrrmbl) 11 uur terug in de tijd gegaan. Sjesus. is er geen save optie ofzo
(Wessie has spoken !)
Verwijderd
en die pc die er zo lang over doet staat nu op 84% na 160 uur
tis trouwens een p3 650
Die save functie mag wat mij betreft NU wel komen. Ik word gewoon helemaal gek zo. S''nachts zoemt die pc bij mijn oren, alleen omdat dat stomme ding niet verder loopt dat 67%.
Nu zit ik weer met hetzelfde probleem. Ik zie de client niet meer draaien, maar als ik kies voor CONTROL+ALT+DELETE dan zie ik um wel. Waaaaah ik word gek zo.
f*ckning UD
Verwijderd
Verwijderd
die procentenbalk slaat niet echt ergens op namelijk...
Het aantal members stijgt enorm dus daar moet toch enige prioriteit liggen
Verwijderd
Hoe lang ie over een percentage doet is voornamelijk afhankelijk van het aantal conformers (=verschillende draai/vouw vormen van hetzelfde molecuul). Hoe complexer het
molecuul des te meer conformers er mogelijk zijn (Is wat ik ervan begrepen heb).
Je hebt dus een standaard aantal verschillende moleculen (100). Per standaard molecuul doet ie een paar modificaties (groepje hier, atoompje daar) en per modificatie gaat ie dan conformers uitproberen.
Maar die f*cking client. Als je eens weet hoe mijn pc LOEIT. Vooral s''nachts. BAH.
Ik moet echt snel die save functie hebben !
Verwijderd
Het was ook niet voor jou bedoeld. Was meer een reply op enkele mensen die voor jou hadden gereageerd.Op donderdag 19 april 2001 11:55 schreef Wessie het volgende:
De organische chemie snap ik wel, niet zo moeilijk jah.
Maar die f*cking client. Als je eens weet hoe mijn pc LOEIT. Vooral s''nachts. BAH.
Ik moet echt snel die save functie hebben !
Liever vandaag dan morgen.
Liever nu dan over een uur
Liever nu dan over een minuut.
etc..
Verwijderd
Nu moek slapen met die klere herrie aan mijn kop, want ik wil toch geen 35 uur weggooien !
(zoals eerder is gebeurt)
Verwijderd
Maaaaaar jajajajaja na 75 uur !!!!! is eindelijk weer een stapje gezet. Hij is nu 76%
Eindelijk !