[BC3] Gamma Flux MF

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
In RC5 mag het niet meer, in OGR gebeurt het niet meer, in G@H, Seti en UD kan het niet, dus nu bij GF!

Gamma Flux MegaFlush

Op 13 mei 2001 gaat DPC eens even laten zien wie we zijn!
Tot dan gaan we sparen, sparen en nog eens sparen om op de 13e eens flink uit te pakken en alles wat we hebben te flushen.

Op naar #1 :P

Hoe doe je mee?
* Doe je nog geen GF, maar wil je nu wel meedoen? Kijk dan hier hoe je meedoet met GF.
* Je kunt je client op de spaarstand zetten door bij "Client Configuration" een niet bestaande Host Server te zetten.
* Flush naar de proxy van Kia (boeffie.dhs.org op poort 4356), deze zal tot 13 mei ook op de spaarstand gaan. Stats zijn te vinden op www.boeffie.dhs.org/gfstats/

Verder valt nog te vermelden dat je buffers die je zelf om welke reden dan ook niet kan flushen naar mij kunt <A HREF="mailto:sequence@home.nl">mailen</A>.

Veel succes iedereen en tot in de stats van 13 mei!

Met vriendelijke groet,
De GF-MegaFlush-Crew,

Kia,
Itsme en
Sequence

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Prima. Mijn proxy op slot zetten ;) Kan ik af en toe ook een megaflush houden op de prox van Kia :+

Verwijderd

op dit moment elke dag, als er erg veel geflusht word zal ik dit vaker per dag gaan doen, en zal het over meerdere computer verspreiden zodat de kans op grote fouten iets kleiner word

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

Be carefull with my blocks ok?

<edit> Ik ga niet alles sparen. Ik denk dat ik met mijn server ga sparen en mijn spellenpc gewoon blijf flushen bij dnet. En af en toe ook daarmee eens wat ga sparen.
He Kia, is het niet mogelijk om een progje te maken dat elke 5 uur ofzo een backup maakt van je buff-out. Het is best een lange periode en het lijkt me vervelend om dat kwijt te raken.

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ok dan... k doe duz ook mee met sparen, en de zooi van mijn proxy is:

dns: firoload.keyserver.org of overloadnl.dhs.org
poort: 21

de stats wordt nog aan gewerkt :)

Verwijderd

I''R Cow spaart ook mee, de hoeveelheid ga ik nog niet verklappen, maar het is om te :9~ :9~

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik doe ook mee, spaar nu al zelf, via die proxy is makkelijker, en ook nog stats!

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

I''R Cow heeft een :9~ eigen :9~ proxy, ''k zal wel even vragen of we die op boeffie.dhs.org kunnen gaan legen tegen die tijd (om daar meteen eerste te gaan staan >:) )

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
goed bijhouden wat je uiteindelijk flushed, want dcypher kennende zijn de stats ergens ond 2913 uitgerekend, en de dag daarna perongeluk gereset :)

We spend our years as a tale that is told

• Morpheus_at_work
  • Laatst online: 12-05 08:58
wij hebben tegen die tijd wel 4 ton klaar liggen voor os zelf en voor anderen uiteraard :D

iets met lenzen

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 08:32

mythor

Held in opleiding

}:O
Mooh

What you say?!

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Die servers gaan dus echt vet op hun bek >:)

Verwijderd

Count me in >:)

LOL

Verwijderd

Ze zullen vast wel ff schrikken bij d.net! :)

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Ze zullen vast wel ff schrikken bij d.net!
:?

Ik vind het een goed initiatief. Ik zal als ik thuiskom van vakantie weer eens met de proxy aan de gang gaan (Stats! :9~) en dan wat mensen van Subteam Calslaan 7-1 overhalen om GF te gaan doen i.p.v. RC5.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Mr_Atheist weet jij wat voor een gigantische hoeveelheid ze dan in 1x binnen krijgen! :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Gammaflux is toch niet van dnet :? Halen een aantal mensen hier geen dingen door elkaar?

En is het veilig. Er is toch al eens iemand (Vergeetmenietjes?) compleet uit de stats geknikkerd, omdat ie (volgens dcypher) teveel units had geflushed...

Voor zover nog niet gedaan: Bezint eer ge begint :7

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 11:50 schreef Mobster het volgende:
Gammaflux is toch niet van dnet :? Halen een aantal mensen hier geen dingen door elkaar?
RC5 & OGR = Distributed.net (dnet)
GF = Dcypher.net (ook dnet :))

Verwijderd

Ik had hier nog een [foei!] idle [/foei!] P800 staan, die doet nu ook mee :)

Sequence : Ik meel die buffer t.z.t. wel naar je toe.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op dinsdag 17 april 2001 13:43 schreef Nemesis het volgende:
Ik had hier nog een [foei!] idle [/foei!] P800 staan, die doet nu ook mee :)

Sequence : Ik meel die buffer t.z.t. wel naar je toe.
oke :)

enne ik heb dcypher al gemaild en we worden niet uit de stats geknikkerd ofzo (vergeetmenietjes waren dat toen omdat die kudde niet 100% legaal kon worden bewezen :?)

en als de totale gespaarde hoeveelheid teveel wordt kunnen we het altijd nog over meerdere dagen spreiden, krijgen we direct GF-MF6 :P

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Mijn P3-733 staat voorlopig te sparen voor GF. Ik zal eens kijken of ik er nog eentje om kan zetten :)

[removed]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
count me in 2

Wat is eigenlijk een beetje een normale snelheid voor een Athlon@675?
ik haal 19000-20000 rays/s

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Arjan404
  • Laatst online: 24-05 07:08

Arjan404

no comments....

Heel erg goed plan. Ik was ook nog steeds aan het sparen. Ook bestaat de GammaFlux spaarteller nog steeds op:

http://www.groozy.com

Misschien is het een idee om daar de tussenstand van de kleinere/prive proxy''s op bij te houden.

Arjan

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
hehe! koele site :) kunnen we zien hoeveel we hebben, is wel leuk zodat we eventueel kunnen plannen als het teveel wordt om op 1 dag te flushen :+

allemaal dus invullen heh ;)

Verwijderd

Ik zal proberen om minstens elke dag de stats op de pagina van arjan bij te houden.

Verder wil ik vermelden dat ik elk uur een backup maakt van de stats, ik probeer hem regelmatig over verschillende computers te verplaatsen, voor het geval van een kapotte hd of linux.

Verder wil ik aan iedereen vragen die een proxy wilt legen bij mij om eerst effe contact met mij op te nemen, zodat ik dat in de gaten kan houden.

Verwijderd

Ik heb me 8000 te flushen blokjes ook toegevoegd voor [DPC] Halbewoners.

Verwijderd

mischien ligt het aan mij, maar ik zie alleen maar zwart op http://www.boeffie.dhs.org/gfstats/ ;( :(

edit:

Bedankt eXistence
had weer eens niet verder dan mijn neus lang is gekeken... :+

Verwijderd

Moet je ff op By Email klikken in de linker frame! ;)

Verwijderd

ja sorry mensen ik moet dat nog effe aanpassen allemaal, maar ik heb daar wat weinig tijd voor, ooit komt dat

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
zo! gaat lekker!
op dit moment staan er alweer 480.422 blokjes gepland op www.groozy.com/stats.php :D:9~

• WouterG

WouterG

Dit is geen ondertitel

Hoe lang gaan hun servers dit volhouden? Ik denk niet dat ze het bij kunnen gaan houden. Het zou jammer zijn als de stats servers op hun bek zouden gaan.
Misschien word het wel noodzaak om onze buffers over een paar dagen te verspreiden.
Misschien gaan we dan weer wel van die leuke taferelen krijgen zoals we die al vaker hebben gehad >:)

Verwijderd

De stats liggen er nu ook al 23/7 uit dus veel verschil zal het niet maken denk ik! :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
het grootste ''probleem'' is dat de GF pakketjes in verhouding tot ogr&rc5 pakketjes zo groot zijn. Ongeveer 750 bytes per pakketje, we zitten zo op een gigabyte (als we 1M+ halen, en dat hoop ik toch)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Arjan404

Arjan404

no comments....

Op zondag 22 april 2001 17:54 schreef eXistence het volgende:
De stats liggen er nu ook al 23/7 uit dus veel verschil zal het niet maken denk ik! :P
En ik had net 2 man overgehaald ook mee te doen met GF omdat er altijd realtime stats waren. *SNIF*

Dit zijn harde dagen voor deze statsaddict

Verwijderd

Klopt toch ? Je kunt realtime zien dat de server(s) op hun gelaat liggen >:)

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 16:54
Ik gaat ook maar meedoen, maar het duurt wel ff tot ik al m''n pc''s heb omgeschakeld naar kia''s proxy.

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
nog 2 weken :)

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

waarom is er eigenlijk voor die datum gekozen?? zit daar nog een speciale gedachte achter?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
uhm.. ik wou een zondag :) anders moet ik altijd werken.. en kwil zelf ook 24 uur voor alles en iedereen kunnen flushen :P

• Arjan404

Arjan404

no comments....

Kunnen de servers van dcypher wel zo''n gigantische hoeveelheid wu''s aan?

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
kga binnenkort (als er een beetje valt in te schatten hoeveel het wordt) wel contact op nemen met dcypher, dan kijken we wel of en hoe we het eventueel moeten verdelen

• 0rbit
Ik heb nu de proxy maar eens aangezet... en de flatcomputer doet al GF en flushed al naar deze proxy... maar voordat ik ook maar iemand kan overtuigen van het nut van GF, vrees ik dat ik stats a la perproxy nodig zal hebben. (Dus gebruikers per ip...)

Heeft iemand hier al scriptjes voor gemaakt of moet ik hier maar mee beginnen? (Ik wil natuurlijk geen dubbel werk doen...)

Bedankt ! :)

• Arjan404

Arjan404

no comments....

Op zondag 29 april 2001 19:17 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ik heb nu de proxy maar eens aangezet... en de flatcomputer doet al GF en flushed al naar deze proxy... maar voordat ik ook maar iemand kan overtuigen van het nut van GF, vrees ik dat ik stats a la perproxy nodig zal hebben. (Dus gebruikers per ip...)

Heeft iemand hier al scriptjes voor gemaakt of moet ik hier maar mee beginnen? (Ik wil natuurlijk geen dubbel werk doen...)

Bedankt ! :)
Ik ben bezig met een tooltje dat net zulk soort stats produceert als wij hier dagelijks mogen genieten :P

Ik hoop het morgen los te kunnen laten op mijn eigen proxy

edit:

en typen blijft moeilijk |:(

Arjan

• 0rbit
Ik heb een soortement van aanbieding van IRcow gekregen via ICQ. Hun stats zien er netjes uit moet ik zeggen.

Kunnen we het niet zo doen dat jullie me de source effe sturen en als ik iets verbeter dat jullie het dan weer terugkrijgen? En een link krijgen jullie natuurlijk :)

Verwijderd

Waren noemen we het geen Gigaflush (megabyte - gigabyte, megaflush,gigaflush)

afkorting GF is wel toepasselijk dan :)

• Melkie
  • Laatst online: 22-05 21:14
He Arjan,

Ik kan mijn voorspelde aantal wu''s voor de MF niet wijzigen, ik sta nu dus 2 keer in de lijst!

Verwijderd

Op maandag 30 april 2001 11:09 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ik heb een soortement van aanbieding van IRcow gekregen via ICQ. Hun stats zien er netjes uit moet ik zeggen.

Kunnen we het niet zo doen dat jullie me de source effe sturen en als ik iets verbeter dat jullie het dan weer terugkrijgen? En een link krijgen jullie natuurlijk :)
ik denk dat dat wel te regelen is, maar daarvoor moet je ff bij s3n zijn (icq 35985434)

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:39

s3n

Raver, leuk dat je me dit eerst ff verteld :(

* s3n heeft nl een realtime script gekregen van Sinterklaas 82
Deze heb ik wel aangepast. Ik heb dit gedaan:
*Striplog erin gebouwd (voor dynamische ips)
*Ik heb het script niet meer realtime gemaakt (voor de serverload)
*Ik laat een bestand aanmaken om nieuwe ips in weg te schrijven

Het is dus een scrippie van sinterklaas 82 verbouwd door mij

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
snel snel, je hebt nog 10 dagen tot de MF :P

• 0rbit
Aha, hiermee zou ons subteam al veel geholpen zijn. Zou ik het script met credit aan Sinterklaas82 en s3n kunnen gebruiken om wat meer mensen te winnen voor GF? (Momenteel doet alleen onze flatcomputer GF, maar dat schiet niet echt op...)

• 0rbit
Maar de proxy draait al hoor ! :) hehe Er zitten nu alleen slechts een schamele 157 blokjes in ! :)

• Arjan404

Arjan404

no comments....

Op donderdag 03 mei 2001 09:59 schreef Skater het volgende:
He Arjan,

Ik kan mijn voorspelde aantal wu''s voor de MF niet wijzigen, ik sta nu dus 2 keer in de lijst!
ik heb die met 0 wu''s maar ff verwijdert

• Melkie
  • Laatst online: 22-05 21:14
Spanks!
Pagina: 1