[BC3] gegevens d.net niet kunnen wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Ik kan sinds een paar weken mijn gegevens op d.net niet meer aanpassen. Nadat ik de nodige aanpassingen heb gedaan en op "update information" heb geklikt wordt ik geridirect naar de homepage van d.net. Maar mijn gegevens (zoals teamnaam etc.) zijn dan niet aangepast (er komt geen foutmelding). Ook na de statsrun is er niks veranderd.

Ik heb al mijn coockies gedelete maar dat maakt niks uit. Heeft iemand hier de oplossing voor of moet ik een meeltje naar d.net sturen met mijn probleempje?

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
wat probeer je te wijzigen dan? ik heb het zelf ook wel s gehad toen ik iets in html in mn motto wou zetten. toen deed ie telkens ook nix. heb t maar opgegeven.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• MarcyDarcy
Ik wilde dus mijn motto aanpassen en nog wat tekst bijplaatsen...er staat al een plaatje en wat tekst (in html)...dus zo moeilijk leek het me niet.

Maar ik kan dus niks meer aanpassen...ook de teamnaam niet.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
Als je je motto aan wil passen kan dat maar er zit een maximum op het aantal karakters.
Als je teveel karakters hebt dan toegestaan wordt er niets aangepast. Hoeveel het maximum precies is weet ik niet.

• MarcyDarcy
Dat van die maximum wist ik niet...ik zal eens kijken of het daar aan ligt (door wat anders te deleten)

Thanks alvast :)