Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
ben bezig een leuk stukje daarvoor te schrijven , is heel omslachtig maar gaat wel werken , zal het zo snel mogelijk posten
iets met lenzen
Verwijderd
- Goed, je hebt geen permanente verbinding nodigHoe gaat het precies met een pc die via een modem aansluiting op internet zit
Dan stuurt hij de gegevens door als je wél weer verbinding hebt.Stel dat ie klaar is en hij heeft geen internet verbinding hoe gaat het dan
Mijn ervaring is dat als je een verbinding krijgt nadat hij klaar is, hij niet direct begint met het doorsturen van de resultaten. Je kunt dan het beste ff UD afsluiten en weer opstarten (gaan dan GEEN gegevens verloren) en dan begint hij direct.en als er internetverbinding mocht komen (als ie al klaar is) maakt ie dan vanzelf contact
Nee, die mogelijkheid is er nog niet helaasIs het ook mogelijk om op een pc ZONDER internet UD te zetten ... zo ja HOE
Lijkt me eerder een false-alarm.
Anders mag je eens verklaren waarom OptOut niets vind...
Anders mag je eens verklaren waarom OptOut niets vind...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik vraag me af wat MetalRush hier precies bedoelt.
Als je een firewall/dialup machine hebt die automatisch verbinding maakt, dan zal de UD client natuurlijk inderdaad zo af en toe een verbinding willen realiseren.
Wat is Adware of Webhancer?
Als je een firewall/dialup machine hebt die automatisch verbinding maakt, dan zal de UD client natuurlijk inderdaad zo af en toe een verbinding willen realiseren.
Wat is Adware of Webhancer?
Kun je downloaden op http://www.lavasoft.de/aaw/index.htmlWat is Adware of Webhancer?
Die controleert op SpyWare
En ook dit tooltje vind NIKS op mijn PC.
Dus MetalRush heeft ongelijk, het zal wel van een ander proggie van hem komen.
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben wel een beetje verbaasd over het feit dat het zo TERGEND langzaam verloopt.
Ik heb er momenteel 35 (!!!) uur opzitten en hij zit vrolijk bij 67% te kijken.
Overigens dit is een PII. Nu twijvel ik enorm of dit wel nut heeft zo, pfffff
Ik heb er momenteel 35 (!!!) uur opzitten en hij zit vrolijk bij 67% te kijken.
Overigens dit is een PII. Nu twijvel ik enorm of dit wel nut heeft zo, pfffff
Verwijderd
Dat wordt gewoon een vette bek, d.i. veel punten. Aan de grootte van de WU''s wordt nog gesleuteld.
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=409033
Dit draadje op AT heeft ook vage meldingen over UD client die gegevens aan het verzamelen is.
Dit draadje op AT heeft ook vage meldingen over UD client die gegevens aan het verzamelen is.
Ook ik heb webhancer aangetroffen. Zie hier wat nuttige info:
http://cexx.org/webhancer.htm
In de WhAgent.ini kwam ik dit stukje tegen:
[Configuration]
source=GALAXY
Daarom denk ik dat het van AudioGalaxy afkomstig is (dat ik rond die tijd toevallig ook geprobeerd heb). Die thread op AT in samenspel met de ervaringen hier lijkt me iig ernstig genoeg om het UD proggie eens aan een "onderzoekje" te onderwerpen.
http://cexx.org/webhancer.htm
In de WhAgent.ini kwam ik dit stukje tegen:
[Configuration]
source=GALAXY
Daarom denk ik dat het van AudioGalaxy afkomstig is (dat ik rond die tijd toevallig ook geprobeerd heb). Die thread op AT in samenspel met de ervaringen hier lijkt me iig ernstig genoeg om het UD proggie eens aan een "onderzoekje" te onderwerpen.
We spend our years as a tale that is told
Zo''n thread was hier van het weekend ook. Ik heb adware over mijn PC getrokken, en niks gevonden... ook OptOut kon dus niks vinden.Op dinsdag 17 april 2001 10:31 schreef Scraper het volgende:
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=409033
Edit: hmm, Dutchman''s reply nog niet gezien. Misschien moet Leto (was hier gisteren ook) maar eens een uitleg gaan geven.....
Virussen? Scan ze hier!
Is er al uitleg geweest over hoe en wat
Verwijderd
Ik hoorde over het bestaan van temp filetjes het volgende: (ik weet niet of het waar is)
VB (de taal waar de client GUI in geschreven is) gebruikt bepaalde temp files, voor OLE Compound Document (VB programmeurs hier die weten wat dat is?)
Ik begreep dat op sommige OSsen (95/98/me, dos based dus) die tempfiles niet initialiseren of nul, zodat de vorige troep op je harddisk in de editor verschijnt, en dat andere OSsen (nt/2k) wel die tempfiles initialiseren op nul.
Wat hier precies van klopt weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat de UD client niet stiekum gegevens verzamelt.
Ivo
VB (de taal waar de client GUI in geschreven is) gebruikt bepaalde temp files, voor OLE Compound Document (VB programmeurs hier die weten wat dat is?)
Ik begreep dat op sommige OSsen (95/98/me, dos based dus) die tempfiles niet initialiseren of nul, zodat de vorige troep op je harddisk in de editor verschijnt, en dat andere OSsen (nt/2k) wel die tempfiles initialiseren op nul.
Wat hier precies van klopt weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat de UD client niet stiekum gegevens verzamelt.
Ivo
Weer wat duidelijkheid !
Bedankt Ivo !
Bedankt Ivo !
Pagina: 1