Toon posts:

[BC3] Dit heeft geen zin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
RC5 vind ik niet leuk, OGR heeft een slechte core en de client van UD is zo brak dat er 101 dingen verkeerd gaan |:(

http://www.bart.vk.easynet.be/BrakkeClient.jpg
http://www.bart.vk.easynet.be/BrakkeClient2.jpg

Elke keer je pc crashed of je sluit hem af gooit ie het hele pakket weg en begint ie een nieuwe te downloaden, ik heb dus nog niets afgekregen de laatste dagen... :'(

Sorry, ik geef het op :(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Houd moed, DPC to the rescue. Op korte termijn komt er voor UD een betere client.

Virussen? Scan ze hier!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

Exirion

Gadgetfetisjist

Gecondoleerd...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
voor OGR en UD komen nieuwe clienten uit, en er zijn nog andere projecten zat: genome@home, folding@home, seti@home, etc. Uitdagingen te over lijkt mij, houd vol :)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Dutchman, da''s waar maar ik heb volk in NZ, US en BE en die moet ik dan telkens laten omschakelen, die mensen worden dat erreug beu. :r

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 15 april 2001 16:18 schreef BaronFire het volgende:
Dutchman, da''s waar maar ik heb volk in NZ, US en BE en die moet ik dan telkens laten omschakelen, die mensen worden dat erreug beu. :r
Voordeel van UD is, dat je dat dus niet hoeft te doen, hij haalt zélf een update binnen (als je online bent tenminste).

Virussen? Scan ze hier!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Baronfire, ik ben het 100% met je eens, pas ook bij mij.

Had er een van ruim 600 miljoen conformers (!) awas hij eindelijk klaar liep 10 minuten later dat #%($%^#$(^&%&#ding vast, alles weg.

De volgende avond ik laat me pc (zoals altijd) aan, kijk volgende morgen, was toen ik 5 minuten sliep vastgelopen (dat was weer 79% kwijt en een boel tijd) en dat goaat zo maar door :(:(:(:(:(:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 16:24 schreef Dr.Bashir het volgende:
Baronfire, ik ben het 100% met je eens, pas ook bij mij.

Had er een van ruim 600 miljoen conformers (!) awas hij eindelijk klaar liep 10 minuten later dat #%($%^#$(^&%&#ding vast, alles weg.

De volgende avond ik laat me pc (zoals altijd) aan, kijk volgende morgen, was toen ik 5 minuten sliep vastgelopen (dat was weer 79% kwijt en een boel tijd) en dat goaat zo maar door :(:(:(:(:(:(
ik ben al 93%, 20% en een hele hoop 10%+ kwijtgespeeld :( die client is gewoon een lachertje en dan maar zagen dat ie niet kan connecten voor een nieuw pakketje op te halen ipv het huidige af te werken :(

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

één woord: GF :P

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 15 april 2001 16:48 schreef Sequence het volgende:
één woord: GF :P
Alsof die client zo lekker is.. ik heb het ook een tijdje op 3 PC''s gedraaid, op 2 van de 3 wou hij niet eens flushen.... mjah, dan hoeft het van mij niet hoor.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Wildhagen, bekend verhaal, dan heb je de oudere versie. GF doet het nu prima. En ik vind het een project waar nog wel wat fun in te beleven is :)

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

De GF servers zijn een tijdje vrij brak geweest. Maar als je de client nu insteld op boeffie.dhs.org moet hij het gewoon doen. Op mijn machines doen ze het perfect.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga niet blijven overschakelen tussen clients... dan jaag ik iedereen tegen me in het harnas.... als ud niet beter wordt, stop ik ermee

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 15 april 2001 18:22 schreef BaronFire het volgende:
Ik ga niet blijven overschakelen tussen clients... dan jaag ik iedereen tegen me in het harnas.... als ud niet beter wordt, stop ik ermee
Dan doe je het toch zo: wacht tot de nieuwe client uitkomt (ik hoop snel...), en zodra die er is, en het bevalt nog niet, schakel je weer terug.

Virussen? Scan ze hier!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Vaag hoor....ik heb er 12 machines op lopen en nog geen enkel probleem gehad....

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op zondag 15 april 2001 19:22 schreef klmurphy het volgende:
Vaag hoor....ik heb er 12 machines op lopen en nog geen enkel probleem gehad....
mijne hier doet het ook goed, maar mijn computer crashed dan ook niet, en dat is het probleem bij BaronFire..

http://www.donorofniet.nl/

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:35

CyBeRSPiN

sinds 2001

Bij mij schiet het ook voor geen meter op. Bij elke reboot ben je bijna alle rekentijd kwijt. Tja en rebooten moet nu eenmaal want dat krijg je met Windoze Me.
Mijn pctjes hebben minstens 2x zoveel CPU-time als wat aangegeven staat bij UD. Zo gaat de lol er wel snel af ;(

Verwijderd

Topicstarter
Mooh.... m''n pc moest zonodig rebooten vanacht en springt die geniepige UD client er weer op (Beware Big Brother is wachting you!! ;) )

Het leverde weer een plaatje op in de "wat klopt hier niet reeks" :?

http://www.bart.vk.easynet.be/BrakkeClient3.jpg >:)

Zou ik nu van Intel een OC256 krijgen om de fout te herstellen? :Y)

iig als ie nu tot 100% (nu al 91%) geraakt zonder mijn weten dan wint dat wel wat vertrouwen terug :)

Misschien moet ik de client configgen en checken zonder ernaar te kijken in het vervolg :?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik dit oude topic oprakel, ik stop dus met UD want niets doen en UD doen is hetzelfde, hij blijft paketten gewoon weggooien etc..... :(

Ik probeerde GammaFlux te downen via www en ftp maar dat lukt gewoon niet?

Kan iemand hem mailen? (en dan posten dat je hem gemailed hebt anders krijg ik het 100 keer binnen :) )

overige.vk@easynet.be thanks!

BaronFire

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 16:10 schreef BaronFire het volgende:
RC5 vind ik niet leuk, OGR heeft een slechte core en de client van UD is zo brak dat er 101 dingen verkeerd gaan |:(

http://www.bart.vk.easynet.be/BrakkeClient.jpg
http://www.bart.vk.easynet.be/BrakkeClient2.jpg

Elke keer je pc crashed of je sluit hem af gooit ie het hele pakket weg en begint ie een nieuwe te downloaden, ik heb dus nog niets afgekregen de laatste dagen... :'(

Sorry, ik geef het op :(
Vanwege die kutzooi met di UD client dat hij alles weg gooit ben ik ook weer terug gegaan naar rc5 die gooit (bij mij) maximaal een klien uurtje werk weg (32 blokken op 99%).
dat vind ik wel een groot voordeel daarvan.

Verwijderd

Vanwege die kutzooi met di UD client dat hij alles weg gooit ben ik ook weer terug gegaan naar rc5 die gooit (bij mij) maximaal een klien uurtje werk weg (32 blokken op 99%).
dat vind ik wel een groot voordeel daarvan.
En ook dat is niet nodig :)

Kijk ff onder config en dan 2 > 4 > ff een filename invullen
Pagina: 1