Vandaag is dag 365 voor Team Killemall. Mits D.Net vannacht z''n werk goed doet hebben we precies een "top 100 overall" - notering binnengehaald. Op dit moment hangt het er nog om of we het wel of niet halen, maar ik begin toch alvast te juichen...
VAN HARTE DUDE!!
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
YIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Killemall koetjes rulez BIG TIME..
:):):):):) Xcellent :):):):)
op naar de top 50!!
Congrats !!
Greetzs,
Hughybear
Namens Team "HughyCows Crunch More" (subteam of killemall
Killemall koetjes rulez BIG TIME..
:):):):):) Xcellent :):):):)
op naar de top 50!!
Congrats !!
Greetzs,
Hughybear
Namens Team "HughyCows Crunch More" (subteam of killemall
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Voor alle KillEmAll leden gefeliciteerd.:+
Nu ook nog in adere projecten binnen de tot 100 zien te komen.
Zou wel leuk zijn.
Ik doe vast mee met UD
Nu ook nog in adere projecten binnen de tot 100 zien te komen.
Zou wel leuk zijn.
Ik doe vast mee met UD
[DPC]-Killemall says: top100 in 365 days: Gefeli!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Verwijderd
yeah
congrats
Ik hoop dat wij van I''R Cow ook zo''n groei binnen een jaar kunnen doormaken (voor zover we dat nog niet doen
)
Gefeliciteerd!!!
Wij doen ons best, staan nu in de top1000
Wij doen ons best, staan nu in de top1000
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
* BC3 Victim feleciteerd ook
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Congratzzz! super gedaan jongens!
en nu op weg naar een ""DPC takes up 50% of Top 100 in D.net Stats topic in het TA forum
en nu op weg naar een ""DPC takes up 50% of Top 100 in D.net Stats topic in het TA forum
hehe kewl man..... DPC boven alles!!!!
Advanced sheep-counting strategies
congratz
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
proxy feliciteert misschien?Op zondag 15 april 2001 19:57 schreef LoWLaNDeR het volgende:
proxy feliciteerd misschien
Ook namens QU|CCC gefeliciteerd !
Op naar de top 50, wij zijn er al in beland
Op naar de top 50, wij zijn er al in beland
grmpf... zakt Westwood DC dan van 100 naar 101...? Even checken hoeveel wij in de buffers hebben.
Pagina: 1