De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
(samen met de mogelijkheid om iedere 2 minuten te saven trouwens, die voor vandaag/morgen aangekondigd is..)
Inmiddels is dat volgens mij ''gisteren/eergisteren'' geworden ben ik bang.....Op zaterdag 14 april 2001 23:33 schreef jeroon het volgende:
(samen met de mogelijkheid om iedere 2 minuten te saven trouwens, die voor vandaag/morgen aangekondigd is..)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Nou, d''r komen volgens mij nooit geen updates meer. Het lijkt er gewoon op dat ze te lui zijn om een verbeterde client te schrijvenOp zondag 15 april 2001 00:14 schreef stappel_ het volgende:
als er een nieuwe versie van de UD client is hoef je deze niet te downloaden. dat doet de client zelf namelijk. verwacht een hoop connection problems als dit gebeurd. Dit was namelijk ook al het geval toen alles nog in beta was en het nog niet zo druk was. maar geduld is een schone zaak.
Virussen? Scan ze hier!
Dat gevoel begin ik ook al meer en meer te krijgen. Het kan ook zijn dat ze eerst de Linux en Mac client uit willen brengen, om daar EERST een zooi idle-tijd in te gaan ''oogsten'' voordat ze de Windows client weer updaten..... Maar zeg dan niet dat het binnen 3 a 4 dagen gebeurd is, dat is nu al meer dan anderhalve week terug.Op zondag 15 april 2001 10:07 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nou, d''r komen volgens mij nooit geen updates meer. Het lijkt er gewoon op dat ze te lui zijn om een verbeterde client te schrijven
geduld graag.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
heh, sure mateOp zondag 15 april 2001 10:07 schreef wildhagen het volgende:
Nou, d''r komen volgens mij nooit geen updates meer. Het lijkt er gewoon op dat ze te lui zijn om een verbeterde client te schrijven
staat een hele mooie draad hierover op UD forum...ze willen gewoon zeker weten dat het werkt voordat ze een nieuwe client uit brengen..
denk aan het geintje met de 8012 versie van rc5..ik denk niet dat ze dat nog een keer willen laten gebeuren