[BC3] UD thingies, iemand een soort proxie ofzo?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Okee, ik heb nu dat TimeStamp utilitietje om je timestamp van je UD.CS te bekijken, maar wat ik eigenlijk zoek is een soort van proxy zoals ik altijd voor mij Seti@home clients heb gehad. Een proxy die 10 WU''s ophaald en deze over het netwerk distribueert en pas weer ophaald wanneer IK verbinding wil. Het is namelijk niet zo wenselijk om de UD clients hun WU''s zelf op te halen, wanneer ik er niet bij zit.
E.e.a. i.v.m. telefoonkosten e.d. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
er is helaas nog geen proxy beschikbaar, maar hij staat hoog op de wishlist :)

(samen met de mogelijkheid om iedere 2 minuten te saven trouwens, die voor vandaag/morgen aangekondigd is..)

http://www.donorofniet.nl/

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 23:33 schreef jeroon het volgende:
(samen met de mogelijkheid om iedere 2 minuten te saven trouwens, die voor vandaag/morgen aangekondigd is..)
Inmiddels is dat volgens mij ''gisteren/eergisteren'' geworden ben ik bang..... |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
als er een nieuwe versie van de UD client is hoef je deze niet te downloaden. dat doet de client zelf namelijk. verwacht een hoop connection problems als dit gebeurd. Dit was namelijk ook al het geval toen alles nog in beta was en het nog niet zo druk was. maar geduld is een schone zaak.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• BC3 Victim
Het mooiste zou zijn als er een aparte proxy voor ontwikkeld werd, waar alle LAN-clients op connecten zodat ...naja, je begrijpt mij wel. :-)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 15 april 2001 00:14 schreef stappel_ het volgende:
als er een nieuwe versie van de UD client is hoef je deze niet te downloaden. dat doet de client zelf namelijk. verwacht een hoop connection problems als dit gebeurd. Dit was namelijk ook al het geval toen alles nog in beta was en het nog niet zo druk was. maar geduld is een schone zaak.
Nou, d''r komen volgens mij nooit geen updates meer. Het lijkt er gewoon op dat ze te lui zijn om een verbeterde client te schrijven :(

Virussen? Scan ze hier!

• BC3 Victim
Op zondag 15 april 2001 10:07 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Nou, d''r komen volgens mij nooit geen updates meer. Het lijkt er gewoon op dat ze te lui zijn om een verbeterde client te schrijven :(
Dat gevoel begin ik ook al meer en meer te krijgen. Het kan ook zijn dat ze eerst de Linux en Mac client uit willen brengen, om daar EERST een zooi idle-tijd in te gaan ''oogsten'' voordat ze de Windows client weer updaten..... Maar zeg dan niet dat het binnen 3 a 4 dagen gebeurd is, dat is nu al meer dan anderhalve week terug.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
hallo niet zo slecht over ze praten. we zijn pas 15 dagen bezig met live data. ze weten dus pas 15 dagen dat er te grote moleculen bij zitten. ik zou geen software binnen 15 dagen willen uitbregen met een bug erin. dit project heeft zoveel publiciteit gekregen dat ze echt geen fout willen maken. stel je vor dat er z''n bug in komt als bij RC5. no way dat ze dat willen. de alfa testen gaan goed heb ik begrepen (ben zelf geen tester meer, veel te druk). maar normaal kwam de client na een alfa test van 7-14 dagen uit.

geduld graag.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op zondag 15 april 2001 10:07 schreef wildhagen het volgende:
heh, sure mate :)
staat een hele mooie draad hierover op UD forum...ze willen gewoon zeker weten dat het werkt voordat ze een nieuwe client uit brengen..

denk aan het geintje met de 8012 versie van rc5..ik denk niet dat ze dat nog een keer willen laten gebeuren

http://www.donorofniet.nl/

Pagina: 1