[BC3] UD (offline) telt niet mee ?

Pagina: 1
Acties:

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoi, ik heb een UD client op 1 pc draaien die regelmatig inbeld (geen continue verbinding) nu heeft deze als hij klaar was een nieuwe opgehaald, en volgens mji de oude verzonden, maar er worden geen stats bijgeteld.. Een andere pc die wel continue online staat telt ie wel.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Kun je niet in een log ofzo kijken of ie wel echt gestuurd is? (Dat hij offline gedaan is maakt niks uit)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je bij ''My Devices'' kijkt, staat-ie daar dan wel tussen? En staan daar ook Returned Results bij?

Indien ja op beide antwoorden: dat is een vrij bekend probleem, waar helaas meer mensen last van hebben. Ik neem aan dat UD er mee bezig is om dit te fixen.

Edit: dat je offline werkt maakt niet uit, dat doe ik op deze machine ook, en dat gaat prima.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 12:21 schreef DukeBox het volgende:
Hoi, ik heb een UD client op 1 pc draaien die regelmatig inbeld (geen continue verbinding) nu heeft deze als hij klaar was een nieuwe opgehaald, en volgens mji de oude verzonden, maar er worden geen stats bijgeteld.. Een andere pc die wel continue online staat telt ie wel.
Ja dat probleem heb ik ook. Twee keer deed hij het goed, de derde keer niet meer.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb 2 pc''s de een levert ze netjes in (staat bij devices 2) en de de andere dus niet. (staat 0 bij devices)

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 11:58
Kun je ook zo''n pakketje eraf halen en op een andere comp zonder inet verbinding verder laten rekenen?
Om m daarna weer mee terug te nemen naar de client MET i-net verbinding?
Welke file zou dat eigenlijk moeten zijn?
(bij seti lukt zoiets wel)
Pagina: 1