Hoi, ik heb een UD client op 1 pc draaien die regelmatig inbeld (geen continue verbinding) nu heeft deze als hij klaar was een nieuwe opgehaald, en volgens mji de oude verzonden, maar er worden geen stats bijgeteld.. Een andere pc die wel continue online staat telt ie wel.
Kun je niet in een log ofzo kijken of ie wel echt gestuurd is? (Dat hij offline gedaan is maakt niks uit)
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Als je bij ''My Devices'' kijkt, staat-ie daar dan wel tussen? En staan daar ook Returned Results bij?
Indien ja op beide antwoorden: dat is een vrij bekend probleem, waar helaas meer mensen last van hebben. Ik neem aan dat UD er mee bezig is om dit te fixen.
Edit: dat je offline werkt maakt niet uit, dat doe ik op deze machine ook, en dat gaat prima.
Indien ja op beide antwoorden: dat is een vrij bekend probleem, waar helaas meer mensen last van hebben. Ik neem aan dat UD er mee bezig is om dit te fixen.
Edit: dat je offline werkt maakt niet uit, dat doe ik op deze machine ook, en dat gaat prima.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ja dat probleem heb ik ook. Twee keer deed hij het goed, de derde keer niet meer.Op zaterdag 14 april 2001 12:21 schreef DukeBox het volgende:
Hoi, ik heb een UD client op 1 pc draaien die regelmatig inbeld (geen continue verbinding) nu heeft deze als hij klaar was een nieuwe opgehaald, en volgens mji de oude verzonden, maar er worden geen stats bijgeteld.. Een andere pc die wel continue online staat telt ie wel.
Heb 2 pc''s de een levert ze netjes in (staat bij devices 2) en de de andere dus niet. (staat 0 bij devices)
Kun je ook zo''n pakketje eraf halen en op een andere comp zonder inet verbinding verder laten rekenen?
Om m daarna weer mee terug te nemen naar de client MET i-net verbinding?
Welke file zou dat eigenlijk moeten zijn?
(bij seti lukt zoiets wel)
Om m daarna weer mee terug te nemen naar de client MET i-net verbinding?
Welke file zou dat eigenlijk moeten zijn?
(bij seti lukt zoiets wel)
Pagina: 1