koe met jetpack
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Welke eikel rijdt daar in die Jeep rond en wil die koe uit de lucht halen???? :(:(:(
Hmz, wij hebben weer wat nieuws en die idioten van TA willen dat weer verhinderen met groot geschut, het blijven amerikanen zeg ik dan maar
Hmz, wij hebben weer wat nieuws en die idioten van TA willen dat weer verhinderen met groot geschut, het blijven amerikanen zeg ik dan maar
Staat dat fps voor frags per second. LOL
Verwijderd
Dat heten nou sommige netwerkbeheerders van schoolWelke eikel rijdt daar in die Jeep rond en wil die koe uit de lucht halen????
Maar vliegende koeien... Wat voor een snelle bakken hebben ze daar wel niet dat ze zelfs al gaan vliegen!
Alvast mijn excuus als ik het topic vervuil (ik heb de draad van Onno in LA doorgelezen), maar als die-hard (qua gevoel dan) DPC''ster vind ik dit wel een stoer spel. Kan iemand mij een link geven naar 3DMark2001, oid en eventueel via icq uitleggen wat het doet (ik ben namelijk nog niet helemaal op de hoogte van alle software)
Bij voorbaat mijn dank en mocht men deze post willen vermijden, dan is er nog altijd mail en icq:)
Bij voorbaat mijn dank en mocht men deze post willen vermijden, dan is er nog altijd mail en icq:)
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
3DMark2001 snel downloaden : ftp://ftp.fbw.vu.nl/pub/3DMark2001.exe
Dan new project starten met als naam "Holy Cow!", zonder " dus.
Game Demo kiezen. En koeien knallen.
Dan new project starten met als naam "Holy Cow!", zonder " dus.
Game Demo kiezen. En koeien knallen.
Pagina: 1