De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je zou dit stukje eens door kunnen lezen.
dank je, het is me een stuk duidelijker nu.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ennuh, je gaat toch wel meedoen he
?
Keuze uit meerder projecten dus er moet iets voor je bijzitten.
Keuze uit meerder projecten dus er moet iets voor je bijzitten.
ik zie het wel, maar nu nog even niet!
ben namelijk bezug aan een eigen forum
Op donderdag 12 april 2001 14:38 schreef Da_Black_Goku het volgende:
natuurlijk doe je mee
Verwijderd
Je doet gewoon mee!
en dan nog wel op UD ook want daar kan }:ODPC}:O wel wat meer hulp gebruiken!
Amen! Meedoen jij!Op donderdag 12 april 2001 16:09 schreef Scizo het volgende:
Je doet gewoon mee!en dan nog wel op UD ook want daar kan }:ODPC}:O wel wat meer hulp gebruiken!
Verwijderd
Ik geloof niet dat ik het verband helemaal zie.Op donderdag 12 april 2001 14:38 schreef Da_Black_Goku het volgende:
Ik ben ook bezig aan een eigen forum en heb overal clients draaien, dat gaat echt prima samen.ik zie het wel, maar nu nog even niet!
Zijn er b.t.w al linux client''s ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Al jaren!Op zaterdag 14 april 2001 11:12 schreef pier het volgende:
Zijn er b.t.w al linux client''s ?
Pagina: 1