As a statsaddict i dont like these jokes.
Alsof dan niet 99% van de wereld zou stoppen met kauwen. De stats zijn de basis van het succes van distributed.net (en NIET dit soort idiote messages, die 10 dagen te laat komen...)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
ps. did you know that this forum is configged very badly and that everytime you post something here your
And not only on the pc you''re currently working on, but on your complete herd.Op woensdag 11 april 2001 16:14 schreef _QW_ het volgende:
You should go to sleep, and when you wake up, come back with an even better joke
ps. did you know that this forum is configged very badly and that everytime you post something here yourdrops dead for about a minute
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Damn it... You fooled me for what it is worth
Denilflos do you know what a brandnew pacemaker costs?$?$?$
Advanced sheep-counting strategies
Intentionally left blank
He he heOp woensdag 11 april 2001 19:31 schreef crisp het volgende:
The contest is over, DPC has found the key and will now kick TA-butt in OGR
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Intentionally left blank
(of zit je er dan nog te ver af?)
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Yup, Ik kreeg een e-mailtje van Mircosoft dat ik 71 niet meer mocht gebruiken ivm CopyrightsOp woensdag 11 april 2001 22:21 schreef crisp het volgende:
ProXy_ <<<<---- Nieuwe Nick???
Verwijderd
Is it april fools again?????Op woensdag 11 april 2001 15:34 schreef dennilfloss het volgende:
Gotcha!
Well I''m not amused
Verwijderd
Maar het is mogelijk dat pas over een maand mijn machinetje weer in mijn hubje geplugged word, kan ik hem dan elke keer als hij aanstaat rustig laten grazen
Verwijderd
De client zal op het moment dat je weer een inetv verbinding maakt gaan fetchen/flushen(dit kan je natuurlijk ook ff handmatig doen.
Verwijderd
Oke je slaat voor mij dus nu wartaal uitOp zaterdag 14 april 2001 01:40 schreef happy het volgende:
tuurlijk, zolang je zorgt dat je buff-in groot genoeg is(je wilt natuurlijk niet dat ie droog komt te staan)
De client zal op het moment dat je weer een inetv verbinding maakt gaan fetchen/flushen(dit kan je natuurlijk ook ff handmatig doen.
1. Welk graasproject is dan het beste
2. je buff in wil zeggen dat je meerdere pakketjes op je pc kan zetten zodat je vooraad hebt om te doen ofzow.
3. Kan ik onbeperkt sparen
In je buff-in staan je blokjes. Hoe groter je buff-in, des te meer blokjes...
Je blokjes zijn 90 dagen houdbaar
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
Verwijderd
1. ik doe alleen RC5Op zaterdag 14 april 2001 01:44 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Oke je slaat voor mij dus nu wartaal uit
1. Welk graasproject is dan het beste
2. je buff in wil zeggen dat je meerdere pakketjes op je pc kan zetten zodat je vooraad hebt om te doen ofzow.
3. Kan ik onbeperkt sparenwant ik lees ook wel es topics over dat ouder gras niet meer mee telt?
2. je buff-in zijn je niet "gekraakte" pakketjes zolang je buffin niet leeg is zal je koetje grazen dat ut een lieve lust is
3. pakketjes zijn 90 dagen "houdbaar" na deze periode kunnen ze opnieuw uitgegeven worden
Verwijderd
Bitch!!!!!Op zaterdag 14 april 2001 01:53 schreef fraek het volgende:
inderdaad!!!
(voor degene die denken dat dit beledigend is kijk "save the last dance"(geen aanrader trouwens))