is zie dat ik in america op een 321 server connect, is er dus een nieuwe , en is die beter cq uitgebreider ?
Verwijderd
die is waarschijnlijk alleen nog voor de D-net proxy beheerders beschikbaar.
je kan nu alleen nog de 319 versie downloaden bij D-net
pproxy download site van d-net
je kan nu alleen nog de 319 versie downloaden bij D-net
pproxy download site van d-net
denk het niet, aangezien ze er in 318 mee hebben geexperimenteerd en hij er in 319 niet meer in zit. Ik heb er trouwens wel om gevraagd, dus je weet maar nooit
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
hum, als ik zou uit mijn hoofd de back-logs terug haal van de afgelopen maand zou er idd wel eens een dupe-check ik kunnen zitten.
de keyservers van d-net hebben bijna geen back-logs meer, misschien is dat een goed voorteken???
als die dupe-check er zou zijn is dat toch een ontlasting voor de master-server of zit ik er nu helemaal naast?
de keyservers van d-net hebben bijna geen back-logs meer, misschien is dat een goed voorteken???
als die dupe-check er zou zijn is dat toch een ontlasting voor de master-server of zit ik er nu helemaal naast?
ik hoop het , door die backlog is ons team 100k kwijt, die backlog is toen offline gehaald en is nooit meer teruggekomen ..
ps heb net 91k rc5 geflushed en ff een backup gemaakt
ps heb net 91k rc5 geflushed en ff een backup gemaakt
Verwijderd
heb je nog een backup van die 110K die je kwijt bent?
als je die hebt, moet je die gewoon nog een keer flushen, dat hebben wij Team graasland ook gedaan en onze 500K is er ook bij gekomen
als je die hebt, moet je die gewoon nog een keer flushen, dat hebben wij Team graasland ook gedaan en onze 500K is er ook bij gekomen
Verwijderd
hum dat zuigt, maak je niet automatisch back-ups?
gebeurt hier bij de Graasland proxy wel!!
gebeurt hier bij de Graasland proxy wel!!
Verwijderd
hoe kan het dan dat je geen back-up hebt?
icq is misschien beter voor het forum :
41300807
icq is misschien beter voor het forum :
41300807
Ik heb nog eens wat logs bekeken en die 321 versie ben ik toch al best een hele tijd geleden tegen gekomen. Is dat misschien een aparte versie voor D.net keyservers?
de dnet servers draaien idd een aparte proxyversie die ook wel "full-server" wordt genoemd
En is dat dan toevallig versie 321?Op dinsdag 10 april 2001 22:41 schreef Dutchman! het volgende:
de dnet servers draaien idd een aparte proxyversie die ook wel "full-server" wordt genoemd
als je op http://n0cgi.distributed.net/rc5-proxyinfo.html kijkt, zie je dat er al twee servers op 324 lopen. De rest zal wel volgen.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
en wat is het verschil? Voordelen?Op dinsdag 10 april 2001 23:08 schreef stappel_ het volgende:
als je op http://n0cgi.distributed.net/rc5-proxyinfo.html kijkt, zie je dat er al twee servers op 324 lopen. De rest zal wel volgen.
En zijn ze ook voor ons beschikbaar? Of alleen D.net keyservers?
die zijn niet voor ons beschikbaar en zullen dat denk ik ook nooit worden
. De exacte technische detail ken ik trouwens niet, dus ik kan er ook naast zitten. Ik zal eens kijken of ik iemand vinden kan die er wat meer over wil vertellen.
Allright, deze had ik eigenlijk ook zelf moeten kunnen bedenken 
Nugget en Moike kwamen met het volgende aanzetten:
-De fullproxy''s kunnen itter 256''s downloaden, de personal proxy''s "slechts" maximaal itter 64. (nog steeds twee keer het formaat van het grootste blokje dat je client aan kan)
-De fullproxy''s zijn de enige proxy''s die direct met de master kunnen praten (makes sence doesn''t it
)
Dat zijn de twee belangerijkste verschillen, de rest is (blijkbaar) bijzaak.
Nugget en Moike kwamen met het volgende aanzetten:
-De fullproxy''s kunnen itter 256''s downloaden, de personal proxy''s "slechts" maximaal itter 64. (nog steeds twee keer het formaat van het grootste blokje dat je client aan kan)
-De fullproxy''s zijn de enige proxy''s die direct met de master kunnen praten (makes sence doesn''t it
Dat zijn de twee belangerijkste verschillen, de rest is (blijkbaar) bijzaak.
Verwijderd
De perproxy, fulls en master zijn inderdaad gemaakt uit een en dezelfde source.
Veranderingen boven de 321 zijn allemaal voor de master geweest, je weet wel, nieuwe algoritmen voor "eating" van subspaces.
Dus niks waar je als perproxy iets aan hebt.
Veranderingen boven de 321 zijn allemaal voor de master geweest, je weet wel, nieuwe algoritmen voor "eating" van subspaces.
Dus niks waar je als perproxy iets aan hebt.
Pagina: 1