[BC3] UD-Agent en kans maken op prijzen

Pagina: 1
Acties:

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Op het forum van UD las ik een thread waarbij nogal geklaagd werd op het feit dat er zo weinig landen zijn waar je, als deelnemer van het UD project, kans maakt op het winnen van een prijs.

Niet alleen wij Nederlanders klagen hierover, maar zelfs mensen uit China en de Filipijnen.

UD zegt hierover dat hoe meer landen meedoen, ze beter en sneller schijnen te kunnen regelen dat de regelgeving betreffende de prijzen voor die landen aangepast kan worden...oftewel...die mensen/landen kunnen dus ook prijzen winnen.

Zie bijv deze thread: forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=7&t=000055.

Je moet dus je agent goed instellen qua land. Doen we dat niet, dan missen we onze kans. Als we bij RC5-64 wel meedingen op een prijs, waarom dan bij UD niet? Nou...dit moeten we dus met z''n allen checken en goed instellen, nietwaar?

Ik heb zelf al hierop gereageerd op hun forum, en verwezen naar de stats van de DPC in RC5-64 en wat ze missen aan CPU power (en wij Nederlanders zijn daar toch al onoverwinnelijk hehe).

Misschien dat dit allemaal helpt.

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Is die instelling er? Niet gezien eigenlijk, ik ga het direct even opzoeken. :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 09 april 2001 18:12 schreef [BoerQ] het volgende:
Is die instelling er? Niet gezien eigenlijk, ik ga het direct even opzoeken. :)
Kijk maar eens bij My Member Profile :)

Virussen? Scan ze hier!