Gekkie is a proud member of TheBenny!
Nee.
Die disk-usage word alleen voor een ander project van UD gebruikt, niet voor het kanker-project.
Dus het maakt niet uit of je hem op 100 MB (het minimum) of 10 GB (het maximum) zet.
Die disk-usage word alleen voor een ander project van UD gebruikt, niet voor het kanker-project.
Dus het maakt niet uit of je hem op 100 MB (het minimum) of 10 GB (het maximum) zet.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Maar de disk-usage telt wel mee in de performance berekening van je poeter, om deze omhoog te krijgen heeft het dus wel zin om een hogere HD capaciteit in te vullen.
Of worden hierdoor je punten nadelig beinvloed
je gooit zo wel je performance kunstmatig omhoog.
Of worden hierdoor je punten nadelig beinvloed
Verwijderd
Je score wordt per project en per device-onderdeel gewogen, ik neem aan dat de invloed van je HD-score in THINK minimaal is. Als ik me Celeron466 op modem (10) zet scoor ik 20 overall, met LAN 10 MBit (47) 36 overall. Dat zet dus wel zoden aan de dijk. Ik neem aan dat processor en geheugen ook aardig meetellen.
Pas trouwens wel op dat je die instellingen niet ook gebruikt voor je brakke 486er met 512 MB HD
Pas trouwens wel op dat je die instellingen niet ook gebruikt voor je brakke 486er met 512 MB HD
Maakt het dan wel uit voor het kanker project wat voor netwerk kaart en hoeveel geheugen je hebt ? Of is dat ook alleen voor andere projecten
Geheugen en processor maken voor het kankerproject wel uit, de rest niet, die zijn voor andere projecten.Op maandag 09 april 2001 12:34 schreef Rico-Burn het volgende:
Maakt het dan wel uit voor het kanker project wat voor netwerk kaart en hoeveel geheugen je hebt ? Of is dat ook alleen voor andere projecten
Virussen? Scan ze hier!
De netwerkkaart telt wel en niet mee.
Het maakt voor jou en het rekenen van de client niet uit. Maar de overall berekening wel. Hij neemt dit mee als wegingsfactor. Soms hen ik een overall performance van 25 en soms 34. Dit komt door de netwerk snelheid.
Hij voert telkens een soort micro benchmark uit als hij communiseerd met de server. Met een brakke chello gaat het soms snel en dan weer langzaam. Dus daarom de verschillen in overall performance.
Het maakt voor jou en het rekenen van de client niet uit. Maar de overall berekening wel. Hij neemt dit mee als wegingsfactor. Soms hen ik een overall performance van 25 en soms 34. Dit komt door de netwerk snelheid.
Hij voert telkens een soort micro benchmark uit als hij communiseerd met de server. Met een brakke chello gaat het soms snel en dan weer langzaam. Dus daarom de verschillen in overall performance.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
hmmmm
ik laat m dus lekker op 100Mb staan
Verder is het inderdaad zo dat ie halverwege de unit toch ff mn overall stats met 6 punten verhoogt?!?! beetje vreemd, maar zeker niet vies 
Ach zie wel, voorlopig doet ie naar mijn id niets anders dan THINK, dus kan ie lekker op 100MB blijven staan en kan ik mn vrije ruimte voor nuttige D*VX films gebruiken
ik laat m dus lekker op 100Mb staan
Ach zie wel, voorlopig doet ie naar mijn id niets anders dan THINK, dus kan ie lekker op 100MB blijven staan en kan ik mn vrije ruimte voor nuttige D*VX films gebruiken
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Pagina: 1