De laatste 2 dagen zijn er nauwelijk gf blokjes gegraaisd, doen er nog wel mensen aan dit project mee of is iedereen hard aan het sparen. Als we met dit aantal blokjes doorgaan staan we eerdaags laatste in plaats van eerste.
helemaal mee eens! ik ben nog hard aan het grazen! 226 blocks in buff-out
sorry was even 2 dagen weg 
was bezig met autotje bouwen (een echte)
blokjes comming right up
was bezig met autotje bouwen (een echte)
blokjes comming right up
iets met lenzen
Ik wil op zich wel overstappen, maar dat schijnt de rest van ons teampje niet te willen.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
ach als je al met 1 pc mee doet is dat ook prima uiteraard
iets met lenzen
Ik ben ook druk aan het sparen. Ik heb mezelf voorgenomen dat zolang er geen stats zijn op GOT ik niet flush. Kheb momenteel 7K bloks klaar op me proxy, dus zodra de stats op GOT weer dagelijks verschijnen ga ik flushen.
Nog een vraag. Is er een manier dat wij kunnen zorgen dat we weer dagelijks stats krijgen?
Arjan
Nog een vraag. Is er een manier dat wij kunnen zorgen dat we weer dagelijks stats krijgen?
Arjan
ik kan op dit moment niet op de ftp van skater komen
dus wacht op reply van hem..
Verwijderd
Arjan, en morpheus, misschien kunnen we dan even met elkaar overleggen om elkaar''s flush niet te bederven
Tuurlijk zijn we nog aan het GF''en. Maar als de stats er niet zijn heeft het voor mij weinig zin om de buffers te flushen (leve de stats freaks
)
Sinds ik vorige week een leuk aantal units kwijt geraakt ben heb ik mijn 2 machine''s die GF draaiden op UD overgezet.
Ik ben bang dat mijn opgestuurde units (stom genoeg niet gebackupped van te voren, resultaat van een PIII800 en een PIII550 gedurende 4 dagen) gewoon kwijt ben, ze zijn nog steeds niet in de stats opgedoken
Ik heb even genoeg van GF, ik blijf voorlopig OGR en UD doen.
Ik ben bang dat mijn opgestuurde units (stom genoeg niet gebackupped van te voren, resultaat van een PIII800 en een PIII550 gedurende 4 dagen) gewoon kwijt ben, ze zijn nog steeds niet in de stats opgedoken
Ik heb even genoeg van GF, ik blijf voorlopig OGR en UD doen.
Ik denk dat ik dat ook wel een tijdje ga doen, nadat we met rc5 geflushed hebben.Op zondag 08 april 2001 20:07 schreef Morpheus_at_work het volgende:
ach als je al met 1 pc mee doet is dat ook prima uiteraard
En dan op wel 2 pc''s
Als er weer stats zijn kom je er met 2 pc''s ook wel in, dat is best leuk!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Ik doe nog steeds mee. Vandaag 1 unit van UD gedraait, maar dat duurt me te lang. Dus mijn machines draaien weer op GF.
Wat ik wel jammer vind is dat de hitparade bijna nooit hier neergezet word. Zou veel leuker zijn als die gewoon dagelijks kwam.
Wat ik wel jammer vind is dat de hitparade bijna nooit hier neergezet word. Zou veel leuker zijn als die gewoon dagelijks kwam.
* KeX is low profile, maar wel degelijk present. [b]GF[/b]-ing all the way.
Verwijderd
Wij hebben een eigen proxy dus kia zal denk ik niets meer ontavngen uit onze richting!Op zondag 08 april 2001 19:32 schreef LoWLaNDeR het volgende:
I''R Cow is aan het sparen, maar dat merk je binnenkort op je prox kia
LoWLaNDeR je moet de teamname aanpassen naar
[DPC] I''R Cow; LoWLaNDeR, eXistence, royke!
Of zoiets!
Sorry voor het feit dat er geen stats waren het afgelopen weekend. De server was spontaan gereboot en was ''vergeten'' de ftp daemon op te starten....
De boel loopt nu weer en ik ben bezig ervoor te zorgen dat de ftp daemon wel werkt na een reboot.
Oftewel: Iedereen kan weer gaan flushen!!!
Bewijs: Hitparade!. Met dank aan [eNeRGy].
De boel loopt nu weer en ik ben bezig ervoor te zorgen dat de ftp daemon wel werkt na een reboot.
Oftewel: Iedereen kan weer gaan flushen!!!
Bewijs: Hitparade!. Met dank aan [eNeRGy].
GF? Wat is dat nu weer? Ik zou graag wat meer info willen...
edit:
laat maar, Gamma Flux zie ik al in de FAQ
laat maar, Gamma Flux zie ik al in de FAQ
Helaas is mijn AMD vorige week overleden
Hij is nu in reparatie en ik verwacht hem vandaag of morgen terug. Met mijn andere PCtje kan ik niet flushen (ook niet degene op mijn werk). Ik schat dat er dan ongeveer 3 tot 4 K klaarstaat om te versturen
[removed]
[vingertje omhoog steek modus>:)]
Ja, ik. Kijk maar op je proxy.
[/vingertje omhoog steek modus]
Ja, ik. Kijk maar op je proxy.
[/vingertje omhoog steek modus]
Verwijderd
ik ben aan het sparen heb nu ongeveer 600 wu''s op mijn laptop staan ik denk dat k ga flushen als ik bij de 10.000 ben
Kheb ook nog aardig wat staan hier op mijn pc''tje maar je kan dus niet via een netwerk iets opsturen heb ik ergens gelezen (komt in de volgende versie(s) van de client) Ik heb nog geen zin/tijd gehad om uit te zoeken hoe ik ze nu zal gaan flushen . .
Eigen proxy installeren lijkt me een optie maar ook ''blokkies exporteren en importeren'' zoals dat met rc5 gaat, zal vast wel kunnen. . .
Ik zal eens kijken . ...
Eigen proxy installeren lijkt me een optie maar ook ''blokkies exporteren en importeren'' zoals dat met rc5 gaat, zal vast wel kunnen. . .
Ik zal eens kijken . ...
Oke ik heb net ff in de geweldige hanleiding van ''the one and only'' Sequence gekeken en het volgende gevonden:
Volgende projectje is eindelijk eens een user icon maken
Lijkt me een duidelijk antwoord- Hoe kan ik een pc zonder internet flushen?
Kopieer de buffer (GammaOut.dat, stop wel eerst je core!) van de pc zonder internet naar de pc met internet en flush dan zoals gewoon, je moet dus wel zorgen dat de bestaande buffer op de pc met internet reeds leeg (dus geflushd) is.
Volgende projectje is eindelijk eens een user icon maken
ik voel me vereerd
en doorflushen nu heh! 57 dagen tot TA en een half jaar tot #1 kan natuurlijk veel sneller!
Alleen krijg ik nu weer geen verbinding met de server
Hopelijk straks weer wel. Anders moet ik de andere helft morgen flushen.
[removed]
op dit moment liggen ze er weer uit, ook de stats
maar morgen zal je wel weer kunnen flushen, sta je ook 2x in de DPCH
Pagina: 1