[BC3] [UD] Punten telling

Pagina: 1
Acties:

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Wat is de puntentelling bij UD, ik heb nu 18 punten, 5 uur en 37 min aan gewerkt en mijn device is 22 punten. Is dit niet weinig, sommige zijn korter bezig en krijgen meer punten. :?

Verwijderd

Het licht er gewoon aan hoe snel je pc is. Dus een thunderbird 1,2 gig zal sneller de ze unit voltooien. Dus meer punten in een korte tijd krijgen

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
De punten worden gemaakt volgens een geheime formule. Maar ze worden gebaseerd op de specs van je machine. In de client zie je een waarde staan bij Overall performance. Deze wordt bepaald door :
- cpu power.
- memory.
- disk gebruik.
- netwerk snelheid.
Meer van iets geeft een hoger waarde.

De overal waarde wordt dan meegenomen in de formule. Tevens wordt de tijd dat je bezig bent geweest met een unit meegenomen.
Goed husselen en voila je points.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Maar heeft dat ook invloed op je punten?

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

sukkels >:)

Trouwens, wanneer worden je punten bijgewerkt op de server? Aan het eind van de task zeker.

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Ik vind die puntenwaardering maar vaag. Hoe verhouden de verschillende processoren zich ten opzichte van elkaar? En wat voor invloed kan je netwerkverbinding nou hebben? :?
Kennelijk moet je eerst een kudde van devices hebben, om daar een beetje inzicht in te krijgen.

Als er toch niet gekeken wordt naar processorbelasting, kan je d''r ook nog wel een }:O naast hebben draaien. Heeft iemand dat al getest?

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 07 april 2001 19:36 schreef Crack het volgende:
Als er toch niet gekeken wordt naar processorbelasting, kan je d''r ook nog wel een }:O naast hebben draaien. Heeft iemand dat al getest?
Ja, dat kan, dan krijgen ze beiden precies 50 procent CPU-time.

Virussen? Scan ze hier!

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Als ze alle twee aan hebt staan gaat UD niet veel langzamer. Maar omdat he toch iets langer duurt krijg je, denk ik, meer punten. >:)

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 11:25 schreef Aerox.2000 het volgende:
Als ze alle twee aan hebt staan gaat UD niet veel langzamer. Maar omdat he toch iets langer duurt krijg je, denk ik, meer punten. >:)
Ik denk dat de CPU tijd die UD dan verbruikt wel wat minder is dan de totale tijd die je over de unit doet

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
fout. de tijd die je in de client ziet is alleen maar de tijd zolang de grafishe schil loopt. Dat is niet de werkelijk gebruikte cpu tijd, welke ze in de formule gebruiken. je krijgt dus niet meer punten.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Trouwens, wanneer worden je punten bijgewerkt op de server? Aan het eind van de task zeker.
Ja. Dat kan ook niet eerder, omdat de tijdsduur een onderdeel is van de formule hoeveel punten je krijgt.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1