Vandaag staat UD in het internet katern van het AD. Omdat jullie vast niet allemaal een abbo op het AD hebben
hier een scan:

En bedankt MaasQ, voor de tip.

En bedankt MaasQ, voor de tip.

Virussen? Scan ze hier!
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Misschien bij de screensaver wel maar bij de client niet..Op zaterdag 07 april 2001 11:54 schreef DS-Meef het volgende:
wat ik wel grappig vind is dat de krant nooit echt 100% goede research doet
ik heb namelijk nog nooit me molecuul zien ronddraaien
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
WellusOp zaterdag 07 april 2001 12:24 schreef HlpDsK het volgende:
plaatje wil niet
Verwijderd
Nietus. Blijft leeg. Zelfs geen rood kruisje.Op zaterdag 07 april 2001 12:26 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Wellus
a) Intel reclame staat er alleen in als je geen Intel NIC of proc hebt. Op machine''s waar ik een Intel proc en NIC heb is geen reclame, op machine''s waar ik alleen een Intel proc heb maar een Realtek NIC: wel reclame.Op zaterdag 07 april 2001 12:20 schreef stappel_ het volgende:
Volgens mij is het een screen dump van de beta versie van de client.
a) er staat nog geen intel reclame in
b) het target eiwit is niet superoxide_dismutase
Op een Intel proc + 3com NIC zie ik ook geen reclame, op een Intel proc + AMD NIC weer wel. Ook op deze AMD proc + Dynalink ISDN-adapter heb ik wel reclame. Dus ik denk dat de verklaring weer iets anders is (en ja, het zijn alledrie dezelfde clients, komt van dezelfde CD af).a) Intel reclame staat er alleen in als je geen Intel NIC of proc hebt. Op machine''s waar ik
een Intel proc en NIC heb is geen reclame, op machine''s waar ik alleen een Intel proc heb
maar een Realtek NIC: wel reclame.
Op dit moment wel ja. Maar Oxford University heeft aangekondigd er misschien meer proteïonen aan toe te voegen.b) Er zijn toch 4 eiwitten als target ?
Virussen? Scan ze hier!
Hmm... lekker is dat zeg...Op zaterdag 07 april 2001 12:48 schreef [eNeRGy] het volgende:
a) Intel reclame staat er alleen in als je geen Intel NIC of proc hebt. Op machine''s waar ik een Intel proc en NIC heb is geen reclame, op machine''s waar ik alleen een Intel proc heb maar een Realtek NIC: wel reclame.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Niet helemaal. Ik heb 5 systemen staan, waarvan alleen de laatste met reclame te vinden is.Op zaterdag 07 april 2001 12:48 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
a) Intel reclame staat er alleen in als je geen Intel NIC of proc hebt. Op machine''s waar ik een Intel proc en NIC heb is geen reclame, op machine''s waar ik alleen een Intel proc heb maar een Realtek NIC: wel reclame.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nope, ook niet. Ik heb hier een AMD Thunderbird 950 met Win2K SP1 erop, en die heeft ook reclamen. Mijn P3-500 met Win2K SP1 heeft geen reclame. Mijn P166MMX met Win98SE heeft wel reclame.Ik denk dus dat het meer met Win9x te maken heeft.
Virussen? Scan ze hier!
Vreemde zaak zeg!Op zaterdag 07 april 2001 19:41 schreef wildhagen het volgende:
Nope, ook niet. Ik heb hier een AMD Thunderbird 950 met Win2K SP1 erop, en die heeft ook reclamen. Mijn P3-500 met Win2K SP1 heeft geen reclame. Mijn P166MMX met Win98SE heeft wel reclame.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Nee, AtGuard denkt dat het een advertentie is omdat hij ad.jpg heet denk ik.Op zaterdag 07 april 2001 13:11 schreef HlpDsK het volgende:
Hmm, AtGuard blocked Chello
Verwijderd
waar moet die reclame dan zittenOp zaterdag 07 april 2001 19:41 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nope, ook niet. Ik heb hier een AMD Thunderbird 950 met Win2K SP1 erop, en die heeft ook reclamen. Mijn P3-500 met Win2K SP1 heeft geen reclame. Mijn P166MMX met Win98SE heeft wel reclame.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.