[BC3] [UD] is dit goed?

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Schijnt een bekende bug te zijn. Ach, zolang de conformers-count maar oploopt is het goed...

Virussen? Scan ze hier!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

Afbeeldingslocatie: http://www.superconnie.com/pics/UDfout.gif

Zie de in rood geschreven verklaringen...volgens mij klopt hier niks van :?

Edit: m.a.w. hij is al 38 uur op 1 molecuul bezig, niet op 1 procent, niet op 1 job, nee op 1 molecuul! En die is niet te zien! Vaag dus.

Verwijderd

Als ik het goed heb begrepen is daar niks mis mee, behalve dan dat het er niet zo leuk uitziet :)

Ik heb er hier ook een die al een uurtje of 40 loopt te knagen op zo''n geval zonder dat er wat op het scherm verschijnt/verandert.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Bij mij loopt de client al vast bij het registreren.. :?

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Is geen bug wildhagen. Zo zit de client in elkaar. Ze wilden niet zoals seti al te veel cpu tijd kwijt raken aan scherm updates.

Het scherm wordt pas weer voorzien van een molecul als hij aan de volgende begint. En volgende bedoel ik dus eentje die links boven in de hoek van het scherm.

Maar je moet dus kijken naar dat getal links onder. Als dat loopt is alles goed. En er zijn al getallen gezien van 1.000.000.000+. Zelf had ik er eentje van 500.000.000+

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Tsja... Ik zit nu ook al op 118.000.000 conformers. Das toch niet normaal. Nah, afwachten maar, staat al 16,5 uur te knagen en blijft vrolijk op 48% hangen.

Zonalg de conformers maar omhoog gaan... We zullen zien! :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Stappel: maar waarom gebeurt het maar heel af-en-toe dan? en niet om-en-om zeg maar? Het is (iig bij mij) hooguit één op de 25-30 moleculen ofzo die dit doet...

Overigens, mijn record staat inmiddels op 402 miljoen conformers.

Virussen? Scan ze hier!

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Tjees nou leuk is dat dan...
Hij doet er dus maar 6.000.000 per uur :(:z
(overall rating van deze pc is 29)
Dus als ie tot die monsterlijk hoge getallen gaat die hierboven zijn genoemd is ie dus nog wel effe bezig....damn dan moet ik dus geen uitvallers hebben want dan ben ik het dus weer kwijt :'(

Doordraaien Celeronnetje!

Verwijderd

ik heb er ook al last van
hij is nu 18 uur bezig en blijft op 99% steken :(
maar mn conformers lopen nog wel gewoon op (238.000.000 +)

/me vind dit toch wel minder

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Op vrijdag 06 april 2001 19:34 schreef Timpie2000 het volgende:
Bij mij loopt de client al vast bij het registreren.. :?
Dan moet je het later nog een keer proberen want dan hebben de servers het daar te druk.

Patience is the magic word...

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

En hij staat nu nog steeds te kotsen op dat ene molecuul, 62,6 miljoen nu :(

Ik ben dit weekend niet thuis, ik laat m lekker doorbrullen zo en ik zie het zondag wel weer...

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Waarom hij het maar zo af en toe doet is mij ook onduidelijk. Zal wel met vorm van het molecul te makne hebben. Ik Denk dat zoekt naar iets wat "lekker" tegen het eiwit aan kan liggen. Als dit na 3 stappen niet lukt gaat hij naar de volgende, ofzo. Als het wel leuk eruit ziet gaat hij verder graven en loopt het aantal conformers op.

Ik heb er nu eentje van 420M+ en mijn 750Mhz athlon staat al 57+ uur te rekenen op dit geval.

Shit zooi. Tijdens de beta fase waren ze nooit zo groot. De Hmmer packetjes waren binnen 55min klaar. En Think zo rond de 3 uur.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
17 uur op het huidige pakketje, 95%, 710 miljoen conformers and counting.

We spend our years as a tale that is told

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Ik heb precies hetzelfde, nadat de client op snooze heeft gestaan. M''n vorige unit ben ik ook al kwijt omdat het systeem vastliep en rebootte.
Dit voelt helemaal niet prettig als het zo loopt.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Flink molecuultje, doe je niets aan. Overigens is 44.075.746 nog vrij weinig, maar het kan best dat maar heel langzaam oploopt. Als ''tie een structuur heeft die goed bij de alpha-helix aansluit dan zijn er nogal wat mogelijke conformers. Dan zitten de conformers dicht bij hits. Zo zijn er trouwens ook grote moleculen die absoluut niet passen, die doe je dan lekker snel (weinig en snel oplopende conformers).

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Hij zit nu op 200 miljoen en die conformers gaan inderdaad errug traag omhoog...zucht...gewoon door laten gaan en hopen dat mijn ma de stroomrekening heeft betaald...

Verwijderd

Doe even een Search in "Home" voor "Accept-giro''s" ;)

• Murphy

Murphy

(2B||!2B)?

Nou eindelijk hoor...om een uur of 17:30 heeft ie de zooi uitgekotst...het heeft m 4 dagen 14 uur en 11 minuten gekost :( maar ik heb er wel in 1 keer 526 puntjes bij...kortom: geen paniek dus :)
En des te langer ie er over doet des te meer punten krijg je er voor..
Pagina: 1