iets met lenzen
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Intentionally left blank
Verwijderd
over RC5 en OGR valt bar weinig nieuws meer te vertellen, het competitie-element is nagenoeg weg.Op donderdag 05 april 2001 23:21 schreef crisp het volgende:
Het wordt eerder tijd voor een nieuw sub-forum, want bijna alle posts hier gaan over [ud]...
[rc5] [ogr] [gf] [g@h] [f@] [seti] [ud]
iets met lenzen
Verwijderd
0 day: 0 H: 0 m: 0 s
Is da normaal run het nogmaar 3 uur...
Wel een aardig detail voor mensen met langzame(re) PCs: mn P200 doet over elke 1% een heel uur (!!). Dus nu 72 uur over 72%.
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Dat is niet waar.. het si net als OGR eerst loopt het aantal %%% op.. en daarna blijft ie weer een tijd hangen...Op vrijdag 06 april 2001 03:52 schreef Change het volgende:
Total time wordt pas geupdate als je een task 100% heb afgerond en aan een nieuwe task bent begonnen..
Wel een aardig detail voor mensen met langzame(re) PCs: mn P200 doet over elke 1% een heel uur (!!). Dus nu 72 uur over 72%.
Verwijderd
Ik ben nou met de derde bezig, maar die is heel klein. Al 98% in 6 uur, alleen nu heeft ie al 109 miljoen conformers
Maken die hits nou _wel_ of _niet_ uit voor het aantal points?
40 hits, en elke minuut een %.
intotaal was ik 103 minuten bezig met het berekenen.
NopeOp vrijdag 06 april 2001 07:41 schreef [BoerQ] het volgende:
Ik heb nu twee pakketjes af (245 points).
Ik ben nou met de derde bezig, maar die is heel klein. Al 98% in 6 uur, alleen nu heeft ie al 109 miljoen conformersen 22 hits.
Maken die hits nou _wel_ of _niet_ uit voor het aantal points?
Dat is het huisartsenlogo, dit is het kankâhzwaard
Ik zal het z.s.m. wijzigen, maar dan moet die site wel meewerken...Op vrijdag 06 april 2001 09:58 schreef Gulpener het volgende:
Waarom is de naam eigenlijk Dutch Power Cows against cancer. Gewoon Dutch Power Cows klink imho stukken beter. Dat we daar meedoen om kanker te helpen genezen lijkt me al duidelijk zat. ?
Virussen? Scan ze hier!
Ik bedoelde natuurlijk gemiddeld per uur 1%. Niet dat ie vast voor elke % een uur nodig heeft....Op vrijdag 06 april 2001 07:15 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Dat is niet waar.. het si net als OGR eerst loopt het aantal %%% op.. en daarna blijft ie weer een tijd hangen...
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
heb sinds kort (gister)
Verder heb ik nog wel een vraag, waar kan ik die hits ontdekken!??!
(BTW voor diegene die zich dat afvragen, OGR gaat ook gewoon lekker door, Think! en OGR draaien precies 50/50
Gekkie is a proud member of TheBenny!
In het grafischer scherm waar je molekuul staat. Daar rechtsboven staat ''x hits''. Als er niks staat heb je nog geen hits.Verder heb ik nog wel een vraag, waar kan ik die hits ontdekken!??!
Virussen? Scan ze hier!
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
Ik heb net die client geinstalleerdOp vrijdag 06 april 2001 14:59 schreef wildhagen het volgende:
[..]
In het grafischer scherm waar je molekuul staat. Daar rechtsboven staat ''x hits''. Als er niks staat heb je nog geen hits.
maar wat is een hit eigenlijk?
Een hit is een mogelijk succesvolle reactie tussen de molecule (in het grote scherm) en de proteïne (rechtsboven, op dit moment superoxide dismutase).Op maandag 09 april 2001 18:00 schreef matthijs1985 het volgende:
[..]
Ik heb net die client geinstalleerd
maar wat is een hit eigenlijk?
Hits hebben dus de potentie om te reageren op de proteïne.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
En nog een vraagje... hij zegt dat mijn processor een 80468 0HZ is....
beetje traag lijkt mij...dus ik krijg daar ook geen punten voor snik...