iets met lenzen
Virussen? Scan ze hier!
Op donderdag 05 april 2001 11:08 schreef Gulpener het volgende:
* Gulpener snapt niet waar hij die hits kan zien
Als je in het scherm met de grafische weergave van het molecuul kijkt, staat het helemaal rechtsbovenin. Als er niks staat heb je nog geen hits.Op donderdag 05 april 2001 11:10 schreef Binne het volgende:
WTF hebben jullie het over... di''s DPC
Virussen? Scan ze hier!
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Verwijderd
De vorige keer had ik 19 hits, alleen jammer dat het niet uitmaakt voor de punten.
hier op mijn werk 6 na 1:48 uur (18%).
Ik begreep pas bij de 4e reactie dat het over het kankeronderzoek ging....
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Tijd: 3 uur 40 minuten
Hits: 11
Procent: 31
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Wow, veel hits in een korte tijd.Op donderdag 05 april 2001 15:10 schreef wildhagen het volgende:
Inmiddels ben ik met het volgende block bezig.
Tijd: 3 uur 40 minuten
Hits: 11
Procent: 31
Verwijderd
United devices, www.ud.comOp donderdag 05 april 2001 15:40 schreef Binne het volgende:
Waar hebben jullie het nu over??? rc5???
[on topic]
16 op 77% na 11:45
tiepfauten..
Verwijderd
Waar kan ik zien hoelang geleden hij gesaved heeft?? Ik wil niet die 44 uur die hij nu al op 99% zit verknallen als ik m''n computer ff uitzet.
Die van mij was dus al 16 uur aan het poepen op 1 molecuul (zat ergens op 20 miljoen conformers) en liep toen vast (niet op UD hoor
Toen begon ie dus weer helemaal opnieuw met dat molecuul..ik zit nu dus nog steeds op 98%
Verwijderd
Wie wil lullen over dit project, kan #ud @ irc.sorcery.net joinen.
[/spam]
Dit moet echt omhoog, toch zeker naar de 500!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Daar ben ik het helemaal mee eens.Op donderdag 05 april 2001 18:40 schreef wildhagen het volgende:
Het stagneert een beetje op 298 leden
Dit moet echt omhoog, toch zeker naar de 500!
Misschien een keertje reclame maken in de dpch, met een leuk promo verhaaltje..
Verwijderd
Jah dat lijkt mij ook een goed ideeOp donderdag 05 april 2001 18:52 schreef [BoerQ] het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Misschien een keertje reclame maken in de dpch, met een leuk promo verhaaltje..
waarom ligt dat dan, als ie bij jullie doorgaat met t laatste molecuul?
dit is mijn verhaal;
hij loopt op 70% ofzow, stuk of wat hits, pctje hangt => reboot
dan start ie opnieuw UD agent op, en vraagt ie of ik online wil gaan voor een nieuw pakktje :\
weg score of whatever, hij start niet eens opnieuw t oude pakktje dat ie had
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarvan 6 op je werk en 1 thuis, groot team heb je man!!!Op donderdag 05 april 2001 19:06 schreef klmurphy het volgende:
* jelmervos ''s Murphys Clan heeft er 12 pc''s op lopen nu
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
*ahum*Op vrijdag 06 april 2001 00:02 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Waarvan 6 op je werk en 1 thuis, groot team heb je man!!!

Alles waar een [M] voor staat is idd van mij op kantoor (7) en thuis (1).
Waar [AP] voor staat is van een andere gast en die laaste [M] Dell Dimension is van mijn buurman
En nu maar hopen dat ie m niet s''nachts uitzet als ie net op een dik molecuul staat te stampen
Dus: 13 nu
Verwijderd
16 active devices waarvan de helft nog moet gaan dumpen (installatie als service moet nog zijn waarde gaan bewijzen).
Grootste aantal conformers is +- 680 miljoen.
Volgens de FAQ kun je aan de UD.CS zien wanneer hij voor het laatst gesaved heeft.Op donderdag 05 april 2001 17:46 schreef semsite het volgende:
IK weet zelf ook geen manier om te zien wanneer er gesafed is. Hellaas nog ff volhouden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Er is ook een handig tooltje wat dat kan.Op zondag 08 april 2001 15:50 schreef marco3se het volgende:
[..]
Volgens de FAQ kun je aan de UD.CS zien wanneer hij voor het laatst gesaved heeft.
Je kan hem downloaden op http://chslatin.tripod.com/TeamD2.zip
Zet de .exe die erin zit in de directory waar je client staat, en zet een shortcut op de desktop ofzo.
Virussen? Scan ze hier!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Want zelfs als ik netjes afsluit met exit, dan gooit dat malle voor meerdere uren aan werk weg, doodzonde!!!!
Verwijderd
Ook komen er kleinere packets (hoop ik!)
/me ]zit nu al 2 uur op een molecuul te rekenen: 94,7 miljoen conformers
Verwijderd
Niet zo janken (:'(Op zondag 08 april 2001 16:04 schreef [Mike] het volgende:
/me ]zit nu al 2 uur op een molecuul te rekenen: 94,7 miljoen conformers
Volgens UD word hier snel aan gewerkt, ze hebben zelfs een deadline gegeven, 3 a 4 dagen.Op zondag 08 april 2001 16:00 schreef Pjabber het volgende:
Heb je ook een tooltje waarmee de het gedane werk op kan slaan
Wel handig om te weten is dat de client auto-updating is. Je hoeft dus geen nieuwe versie te downloaden. De client ziet zelf dat er een nieuwe versie is en installeerd die vanzelf. handig he.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Zekers handig. Maar dan moet er wel eens een geupdate (liefst minder bugs) versie komenDe client ziet zelf dat er een nieuwe versie is en installeerd die vanzelf. handig he.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Het kan handig zijn, maar ook onhandig...Op zondag 08 april 2001 18:03 schreef stappel_ het volgende:
Wel handig om te weten is dat de client auto-updating is. Je hoeft dus geen nieuwe versie te downloaden. De client ziet zelf dat er een nieuwe versie is en installeerd die vanzelf. handig he.
Je zult in de praktijk ongemerkt bijna alle nieuwe versies gaan binnenhalen, ook al is de verbetering niet echt noemenswaardig.
*Elke* client bij mij op de zaak gaat nu dus de updates bij ud.com downloaden, terwijl 1 keer volgens mij toch wel volstaat, ik kan met het handje ook wel het een en ander aanpassen. Scheelt ook weer een hoop dataverkeer voor ud.com.
Het idee dat iemand helemaal geen controle meer heeft over de processen die gestart worden op zijn computer maakt sommigen trouwens ook al niet veel vrolijker.
67%
1 hit
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Huh? Als ik na een blue screen weer doorga gaat ie gewoon verder op de 95% waar hij gebleven is...Want zelfs als ik netjes afsluit met exit, dan gooit dat malle voor meerdere uren aan werk weg, doodzonde!!!!
Verwijderd
Maar ik heb wel meer dan 10.000.000 conformers (en de teller staat nog maar op 52%)Op dinsdag 10 april 2001 13:28 schreef joska het volgende:
Shit. Ik draai ud nu een week op twee P3''s, en ik heb nog GEEN EEN pakketje af en maar 4 hits
Ik heb ook 4 hits, maar ik heb wel 859600207 conformers!!!(in 45 min op onderstaand systeemOp dinsdag 10 april 2001 16:25 schreef joska het volgende:
[..]
Maar ik heb wel meer dan 10.000.000 conformers (en de teller staat nog maar op 52%)
En toen was ie vastgelopen, 17 uur UD kwijt en 12 uur SETI
Verwijderd
Dan ga ik voor de 859600208Op dinsdag 10 april 2001 16:55 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 hits, maar ik heb wel 859600207 conformers!!!(in 45 min op onderstaand systeem) Heeft er iemand meer dan 859600207 conformers?
En toen was ie vastgelopen, 17 uur UD kwijt en 12 uur SETI![]()
Verwijderd
Volgens mij ben ik helderziend: vanacht had ik meer dan 900.000.000 conformers. Pakketje leverde 128 punten op (is dat veel of weinig eigenlijk?)Op dinsdag 10 april 2001 17:00 schreef joska het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de 859600208
typo''s
Verwijderd
128 is zo''n beetje het gemiddelde denk ik, ik sta nu op 29 pakketjes met 3831 punten, oftewel 132,1 punten per pakket.Op woensdag 11 april 2001 13:20 schreef joska het volgende:
Pakketje leverde 128 punten op (is dat veel of weinig eigenlijk?)
?!?!Op dinsdag 10 april 2001 16:55 schreef Aerox.2000 het volgende:
Ik heb ook 4 hits, maar ik heb wel 859600207 conformers!!!(in 45 min op onderstaand systeem)
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik draai UD op een PII 350 en ik heb nu na 53 uur pas 135.000.000 conformaties. En jij doet er 6 keer zoveel in 71ste deel van de tijd?!?
Dat lukt echt niet met die 50 xtra Mhz van jou.
Je kunt dus totaal niet zeggen hoeland ie over 1 %, pakketje, conformer doet...
Kortom, je kunt er helemaal niets van zeggen en alleen maar afwachten.....
Merkez
Ik heb nu 1 pakketje af, 5 uur en 17 min, maar 18 puntenOp woensdag 11 april 2001 14:14 schreef Sueno het volgende:
[..]
128 is zo''n beetje het gemiddelde denk ik, ik sta nu op 29 pakketjes met 3831 punten, oftewel 132,1 punten per pakket.
:?:?Op woensdag 11 april 2001 22:35 schreef Scizo het volgende:
30 pakketjez in 6.45 uur, m''ndoet t LieV!
edit:
uur