Verwijderd
ik heb net de koe op me pc gezet.
en alles ingesteld zoals beschreven stond op de tweakers site.
nou hoef ik verder niks te doen? en wat doe ik allemaal precies? kan iemand een beetje uitleg geven?
en alles ingesteld zoals beschreven stond op de tweakers site.
nou hoef ik verder niks te doen? en wat doe ik allemaal precies? kan iemand een beetje uitleg geven?
als je verder nog vragen hebt, schroom niet en stel ze gewoon.
veel graasplezier
veel graasplezier
... dat was ik vergeten..Op woensdag 04 april 2001 22:34 schreef MarcyDarcy het volgende:
veel graasplezier
WELCOME TO THE DUTCH POWER COWS
:):):):):):):)
Verwijderd
dus alles gaat nu automatisch? en ik heb nog meer computers waar ik het op wil zetten. dit kan dus met zelfde e-mail adres. dus gewoon zelfde invullen als ik op me eigen pc heb gedaan
Heel goed.... Ja die brianpepejeans gaat het maken binnen de DPCOp woensdag 04 april 2001 22:43 schreef brianpepejeans het volgende:
dus alles gaat nu automatisch? en ik heb nog meer computers waar ik het op wil zetten. dit kan dus met zelfde e-mail adres. dus gewoon zelfde invullen als ik op me eigen pc heb gedaan
:):):)
Verwijderd
en die naam die je ziet staan bij de stats? kan ik die ook nog opgeven of moet dat morgen als ik me aanmeld of zo?
je hebt dus al een emailadress ingevult in de client....nadat je hebt geflusht (blokjes die reeds af zijn hebt verstuurd) zullen ze bij de eerstvolgende statsrun worden meegenomen. De statsrun gebeurd rond 01.00 uur s''ochtends dus als je daarvoor flusht...dan staan je blokjes de volgende dag er al bij.
Als ze er al bij staan dan kan je je naam veranderen op deze pagina en daarna moet je nog wel ff de Dutch Power Cows joinen en dat kan hier
Hopelijk is het nu een beetje duidelijker.
Als ze er al bij staan dan kan je je naam veranderen op deze pagina en daarna moet je nog wel ff de Dutch Power Cows joinen en dat kan hier
Hopelijk is het nu een beetje duidelijker.
MarcyDarcy, als we jou toch niet hadden ..
Pagina: 1