[BC3] Gefeliciteerd QU|CCC

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Gefeli met jullie 3e plaats!

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
Gefeliciteerd met jullie 1M flush en het behalen van de 3e plaats :)

Division Eindhoven is vandaag gestegen naar een 35e plek binnen DPC en heeft dus nog veel te doen om net zo goed te worden :)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
tnx mate.
maar we gaan gewoon voor meer!!!

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Heey, leuk iemand die het opmerkt !

Bedankt jonk, en laten we het hopen dat jullie ook eens in de top 5 mogen treden !

Bill Goldberg, we''re getting closer ;)

* Ricoh greetz !

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
:(:(:(:(

• Carny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 22:35

Carny

DatDus!

Yep, we gaan er helemaal voor, gefeliciteerd mede qu|ccc''ers..! ;]
NB. Geen blokkades van ons veevoeder SVP, Brinkhorst! Dan kan onze mest rijkelijk blijven vloeien... heheh..

DatDus.DE --- DatDus!

• B-Force
  • Laatst online: 20:09
Op woensdag 04 april 2001 12:57 schreef Chaos het volgende:
:(:(:(:(
idd ja |:(

• Ricoh
D.net kon dat flushje wel hebben..
3.30 uur snachts geflushed, 4.00 uur klaar.
De backlog werd niet groter, kon dus geen kwaat.

Daarnaast waren het allemaal 32 sized packets uit 1 bepaalde range (van te voren gefetched)

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 13:08 schreef Rico-Burn het volgende:
D.net kon dat flushje wel hebben..
3.30 uur snachts geflushed, 4.00 uur klaar.
De backlog werd niet groter, kon dus geen kwaat.

Daarnaast waren het allemaal 32 sized packets uit 1 bepaalde range (van te voren gefetched)
Of het scahdelijke gevolgen heeft is nog maar te bezien..... :( Leto (ivo) heeft zich de vorige keer in vele bochten moeten wringen om de DPC niet geband te krijgen....

Dit soort actie zouden we niet meer doen en brengt de DPC als geheel dan ook in gevaar. Het gevaar wat hier dan ook in schuilt is dat meerdere mensen gaan denken dat dit mag/kan, en dan gaat het echt goed fout....

Leuke flush, mooie mijlpaal domme actie

Just my 2 cents :(

Verwijderd

gewoon een hele nette actie. QU|CCC is ook groot genoeg om 1M te sparen uit 1 keyspace dus heeft d.net er geen problemen mee. Hulde dus hiervoor. Ik vraag me echter wel af of radio ham gisteren ook genoeg computer kracht had om een 1M flush uit 1 keyspace te volbrengen. Zoland d.net geen officiele verklaring naar buiten brengt met daarin de sancties bij het overtreden van die verklaring dan mag iedereen rustig blijven sparen.

Het is gewoon een mooie actie geweest en chaos en b-force moeten niet zo moeilijk doen want d.net deed niet moeilijk, ivo heeft niet geklaagd, keyservers konden het aan en zelfs lulu heb ik niet horen klagen :)

Verwijderd

Boeit dat als we gebanned worden! Gaan we toch lekker kankerkoeien draaien. Ta behaalt ook geen eer meer aan ons inhalen aangezien we gebanned zijn en dan gaan we in andere contests de eerste plaats halen...

Wat kan iedereen toch moeilijk doen over een mooie actie. Jaloers?

• Zeepoog
  • Laatst online: 10-04 12:14
Heel netjes, nu BG nog even squishen :-)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• Chaos
  • Niet online
Het is gewoon een mooie actie geweest en chaos en b-force moeten niet zo moeilijk doen want d.net deed niet moeilijk
Was jij er de vorige keer bij toen wij en Ivo DPC tegenover de rest van de DNet-crew moesten verdedigen om mee te mogen blijven doen? Nee.

Als DNet straks bij ons verhaal komt halen hoeft QU|CCC er niet op te rekenen dat ik deze flush ga verdedigen. Het zou leuk zijn als de boodschap over zou kunnen komen zonder dat DNet eerst een paar subteams uit de stats knikkert. Blijkbaar is dat voor sommigen teveel gevraagd. :(

Verwijderd

Gefeliciteerd QU|CCC! En wat is het probleem nou, er is toch niks mis gegaan...

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 08:32

mythor

Held in opleiding

|:(
:(
lekker slim bezig lui !

What you say?!

Verwijderd

B-Force en carnager : Doe me een lol en laat je icoon voldoen aan de 10 kb-regel !

• Ricoh
Dat is wel heel wat anders Chaos, als DPC een flush doet van 10 miljoen komt dat ten eerste vanaf honderden verschillende ips''s en honderden e-mail accounts.
Ten tweede werd er destijds uit tig verschillende spaces geflushed.

Ik denk dat d.net er alleen een probleem van maakt als ze er last van hebben. Ze zullen ook wel zien dat 40 duizend packets uit dezelfde space geen kwaat kunnen voor de keymaster..

Men, en wat nou 1 miljoen op de 60 die er dagelijks geflushed worden.

Leuk hoor, begint er iemand een leuke complimenteuse topic, eindigt het weer op dat mierengeneuk.

D.net mailt ons vanzelf wel als ze dit niet pikken.

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 08:32

mythor

Held in opleiding

Op woensdag 04 april 2001 14:04 schreef Rico-Burn het volgende:
Dat is wel heel wat anders Chaos, als DPC een flush doet van 10 miljoen komt dat ten eerste vanaf honderden verschillende ips''s en honderden e-mail accounts.
Ten tweede werd er destijds uit tig verschillende spaces geflushed.

Ik denk dat d.net er alleen een probleem van maakt als ze er last van hebben. Ze zullen ook wel zien dat 40 duizend packets uit dezelfde space geen kwaat kunnen voor de keymaster..

Men, en wat nou 1 miljoen op de 60 die er dagelijks geflushed worden.

Leuk hoor, begint er iemand een leuke complimenteuse topic, eindigt het weer op dat mierengeneuk.

D.net mailt ons vanzelf wel als ze dit niet pikken.
is dit een les : hardleers zijn ?
of gewoon lame zijn ?
|:(

What you say?!

• Dutchman!
  • Laatst online: 22-05 17:04
Ik snap jullie "het ging toch goed" niet. We hadden met zijn allen de boodschap mee gekregen het niet meer te doen. Houd je daar dan aan. Nu jullie uit puur egoisme zo nodig 1 miljoentje moeten sparen en flushen, zijn er morgen 10 andere subteams die datzelfde denken. Of 2 miljoen. Of 10 miljoen... Dat iets kan of goed ging is geen excuus.

We spend our years as a tale that is told

• Ricoh
De reden dat er gespaard werd was omdat er geen internet connectie was op de plaats waar de koeienstal zich bevond.

En om nou elke keer met buffers te gaan sjouwen op diskette/cd is ook geen doen.

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:21

FutureCow

(C) FutureCow

Als het zo door gaat komen we op nummer 1 van DPC...:9~ GA ZO DOOR:)

Verwijderd

Hoi,

Alleen effe een postje dat ik nog steeds de forums zo af en toe volg!

En MFs zijn nog steeds niet goedgekeurd! (ook al zag ik dat dit team allemaal voorzorgsmaatregelen nam, van te voren fetchen en zo, allemaal heel aardig, dat wel).

Gewoon meer compu''s assimileren, dan kom je vanzelf bovenaan op de Daily Stats!
(en dan wel legaal, ik heb de afgelopen maand zeker 5 abuse@d.net mailtjes gehad over unauthorized installs van DPC members, tot in een internetcafe in Nieuw Zeeland aan toe!!)

Groetjes,

Leto

Verwijderd

Wat zijn jullie toch aan het zeuren zeg. Neen, ik was niet bij het verdedigen van DPC bij d.net maar jij was er volgens mij ook niet bij dat je dat niet meer wist. Als je er toch wel bij was dan heeft het toch niet zo''n indruk gemaakt op je. Zolang andere teams dit soort grappen blijven uithalen dan kan D.net niet DPC uit de stats halen als die een 1m flush houden. Vorige keer is d.net zelf op z''n bek gegaan door een eigen fout. (PUNT)
Als je niet zo zwart/wit had gekeken en eens wat beter had gelezen dan had je begrepen dat d.net grote problemen heeft met blokjes uit verschillende, oude key spaces te verwerken. (2x -> dus 2 keer goed lezen)
Leto(ivo) heeft verteld dat oude keyspaces lijden tot hele grote bestanden die verwerkt moeten worden. In dit geval is er een half uur gedaan over 1M. DUS heeft d.net er gaan problemen mee gehad. Als d.net er problemen mee had gehad dan hadden we het echt wel gehoord en wat dan nog. Dan mogen ze sinds de blunder met de verkeerde client nog een leuk aantal teams/subteams uit de stats gaan flikkeren behalve de DPC en of QU||CCC.

Als je nou toch de wereld wil verbeteren begin dan bij jezelf en ga van die linkerbaan af want daar rijden de grote jongens met de grote auto''s en die gaan hard!

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

Idd mierengeneuk.
1 miljoen is een druppel op een gloeiende plaat, vooral als alle packets van hetzelfde ip adres afkomen.
Zeiken is gemakkelijker dan complimenten geven schijnt.

Go QU|CCC GO! :9

• Chaos
  • Niet online
Zolang andere teams dit soort grappen blijven uithalen dan kan D.net niet DPC uit de stats halen als die een 1m flush houden.
Het gaat erom dat er met DPC is afgesproken dat we dit niet meer zouden doen. Dan geldt dat voor heel DPC, voor iedere deelnemer, voor ieder subteam en dus ook voor QU|CCC.
Als je niet zo zwart/wit had gekeken en eens wat beter had gelezen dan had je begrepen dat d.net grote problemen heeft met blokjes uit verschillende, oude key spaces te verwerken. (2x -> dus 2 keer goed lezen)
[..]

Leto(ivo) heeft verteld dat oude keyspaces lijden tot hele grote bestanden die verwerkt moeten worden. In dit geval is er een half uur gedaan over 1M. DUS heeft d.net er gaan problemen mee gehad.
Dat is regelrechte onzin. Flushen en verwerken staan totaal los van elkaar.
Als d.net er problemen mee had gehad dan hadden we het echt wel gehoord en wat dan nog.
DNet heeft er problemen mee en dat hebben we al zovaak gehoord. Blijkbaar moet DNet eerst harde acties ondernemen voordat dat tot sommige mensen doordringt.
Dan mogen ze sinds de blunder met de verkeerde client nog een leuk aantal teams/subteams uit de stats gaan flikkeren behalve de DPC en of QU||CCC.
Dat was een miscommunicatie en vanwege dat incident mogen ze niemand uit de stats verwijderen. Maar als DNet nu vanwege deze MF QU|CCC uit de stats gooit is dat volkomen terecht, die hebben zich niet aan de afspraken gehouden.

• Ricoh
Het lijkt mij dat het geen zin heeft om hier verder over te discussieren.
We weten waar we aan toe zijn.

• B-Force
  • Laatst online: 20:09
Op woensdag 04 april 2001 13:56 schreef Nemesis het volgende:
B-Force en carnager : Doe me een lol en laat je icoon voldoen aan de 10 kb-regel !
Ow wacht is ie te groot? |:(

Verwijderd

Laat D.net dan maar harde actie ondernemen als dat nodig is...

Laat ze dan maar de volgende leden/teams er uit gaan gooien want zo zwart/wit bekijk je het:
- DPC
- QU|CCC
- Division Eindhoven
- DinC
- team BoGoH
- XxX Koei''N - l33ter dan w00t
- Team Frikandel Speciaal
- Peeetor
- The Lightning Crew
- Woebes
- devote
- graasland
- ronny tober
- augustijn
- idle grazers united
- Team AIB 1 year birthday flush :-)
- The Cows of The Red Star
- [Groningen] Noorder Power Cows
- Pinball
- WAFRED COMPUTING AMSTERDAM
- BRILSMURF
- harry B
- DutchPowerCows] DukeBoxOnline www.duke.eu.org
en dit is alleen nog maar van de DPC...
denk ook eens aan:
- volledig team HAM radio
- coei@netrunner.net
- Kostin Konstantin
- Hirofumi Satou
- Takasugi
- koo@air.linkclub.or.jp

Nu heb ik me alleen nog maar laten inspireren door de nr 1-5 van de afgelopen 2 weken van de DPC en vandaag in de daily top 100.
Als alle DPC''ers die willen sparen en megaflushen een eigen team zouden opstarten en dan flushen wanneer ze willen dan zouden ze voor een behoorlijk aantal blokjes zorgen. DPC moet dus netjes dank-je-wel zeggen en vragen of ze dit elke dag willen doen.

(als iemand links rijdt met z''n richtingaanwijzer naar links dan betekent dit dat 80 op de linkerbaan niet snel genoeg is)

• radial
  • Laatst online: 07:33

radial

Watch out

Ben het helemaal met de meeste eens, waar blijft anders de teamstrijd onderling, dat is toch waar alles om gaat lijkt het mij, anders is er niet echt veel lol meer aan.

En R I C O H gefeliciteerd met jullie megaflush nu wordt het voor mij nog moeilijker 1e te worden bij de QU|CCC hehehe maar we gaan door.

20xSF170s - ozo

Verwijderd

Allereerst QU|CCC proficiat met jullie mooie flush en dat er nog veel blokskes mogen volgen . Ten tweede ik baal een beetje van de reactie van mensen die zich weer druk beginnen te maken over dat MF gezeik . Persoonlijk moet ik iedere dag 25 PC''s af om ze van nieuwe blokjes te voorzien en de buff-out''jes weer eraf te trekken en daar pas ik voor . Ik deed dat tot vandaag elke week, maar ik heb daar geen zin meer in en denk dat ik het maar eens per 2 maanden ga doen . Das dan 60x15k . Ik heb schijt aan iedereen die het daar niet mee eens is en laat me door niemand vertellen hoe ik mijn tijd op mijn werk indeel . Anders bannen ze mij maar en zoeken ze het maar lekker uit . Na RC5 hou ik ermee op en misschien wel eerder .

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 15:51 schreef FRAeK-AC het volgende:
(als iemand links rijdt met z''n richtingaanwijzer naar links dan betekent dit dat 80 op de linkerbaan niet snel genoeg is)
als iemand links rijdt met z''n richtingaanwijzer naar links dan betekent dit dat het een hufter is die even op z''n beurt moet wachten.

Verwijderd

PeeJee, dan kun je er over nadenken om die 900k over een x aantal dagen te verdelen

dit heeft zelfs voordelen:

- een x aantal dagen lang 1e binnen dpc (bij een flush van elke dag 200k)
- in de stats schiet je niet in 1 keer een heleboel voorbij, maar geleidelijk
- TA krijgt helemaal de zenuwen van NOG een team dat > 100k per dag doet >:)

Verwijderd

Het gaat mij allang niet meer om de 1e plaats voor 1 dag , die hebben we al een keer op 3 gehad (wereldwijd dan) , maar om het idee afgezeken te worden door je teamgenoten die eerst smeken om mee te doen om 1e te worden en daarna beginnen te kankeren over een MF , die door andere teams ook regelmatig worden gehouden , terwijl de reden waarom helemaal niet bekend is . Denken jullie echt dat iedere baas het goed vindt dat ik (en anderen) dagelijks 1 uur of meer besteden onder werktijd aan een project als RC5 ? Team BVD (met daarin onze mod DSmarty) heeft toch ook gespaard ? Als D.net ons wil bannen dan doen ze dat toch ? Maar dan wel meteen en niet iedere keer dreigen . Ik hou er namelijk niet van om aan het lijntje te worden gehouden door een stelletje lame Amerikanen .

• Peeetor
  • Laatst online: 31-08-2024

Peeetor

Petor?.. Peetor?... Peeetor!!!

Ricoh (en mede teamgenoten), congratz met deze voor jullie belangrijke mijlpaal.
Ik kan deze actie wel waarderen. Jullie waren al lang bezig om IL in te halen en met deze mini-megaflush;) is dat prima en overtuigend gelukt.

Nogmaals mijn felicitaties ennuh.. nu op naar BG

"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.

• MeneerKrab
  • Laatst online: 28-04 18:57
Way to go Blue-eyes.
OP naar de volgende miljoen.

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:57
Allereerst bedankt voor de felicitaties, en jammer van die negatieve reacties, al kan ik ze soms wel begrijpen.

Ik heb net als peejee weinig zin om elke dag 25k aan buffers, verspreidt over 40 pc''s te legen. Het project waar deze pc''s aan meededen, is langer uitgesteld dan gedacht, dus daarom een grotere flush.

En dan te bedenken dat er ook reeds zo''n 300-400 k verloren is gegaan door een slechte backup tape...

p.s. Je hebt het geraden, ik ben / was de aanstichter: de flusher :)

Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 15:49 schreef B-Force het volgende:

[..]

Ow wacht is ie te groot? |:(
Factor 31 :(

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op woensdag 04 april 2001 14:48 schreef leto het volgende:
(en dan wel legaal, ik heb de afgelopen maand zeker 5 abuse@d.net mailtjes gehad over unauthorized installs van DPC members, tot in een internetcafe in Nieuw Zeeland aan toe!!)
* Mobster kon zijn lach niet meer inhouden en denkt aan diegene (ik niet) die hem daar geinstalleerd heeft en hoeveel plezier daaraan ten grondslag lag :D

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

jah Rico,

leuke flush en complimenten voor alle assimilaties. Dat Chaos 100% gelijk heeft wil ik nog wel door de vingers zien. Ikzelf vind het wel een beetje onbeleefd om Lulu een respectloze sneer te geven. Lulu is een trouw DPC''lid en ik hoop dat hij/zij/het ''t sportief opvat en zijn/haar/zijn output dusdanig verhoogd dat CCC weer aan de gang kan...... :+

NIW, hoelang heb je hier nu voor gespaard?? ik denk dat dat wel effe relavante info is in deze discussie

grtz ND

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
NIW :?

Rekensommetje
Totaal: 1000.000 + 400.000 (die verloren waren gegaan) = 1400.000 wu''s
Dagproducite: 25.000 wu''s

Ofwel 1400.000/25.000 = 56 dagen...dit ronden we naar boven af (i.v.m. packetloss) dus reken op iets van 60 dagen (ofwel 2/3 van de houdbaarheidsdatum).

• Andy
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

NIW
en ie wee
Anyway
iig
in ieder geval
aub
alstublieft

:P

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• redwing
  • Laatst online: 00:27
Op woensdag 04 april 2001 20:15 schreef PeeJee het volgende:
Het gaat mij allang niet meer om de 1e plaats voor 1 dag , die hebben we al een keer op 3 gehad (wereldwijd dan) , maar om het idee afgezeken te worden door je teamgenoten die eerst smeken om mee te doen om 1e te worden en daarna beginnen te kankeren over een MF , die door andere teams ook regelmatig worden gehouden , terwijl de reden waarom helemaal niet bekend is . Denken jullie echt dat iedere baas het goed vindt dat ik (en anderen) dagelijks 1 uur of meer besteden onder werktijd aan een project als RC5 ? Team BVD (met daarin onze mod DSmarty) heeft toch ook gespaard ? Als D.net ons wil bannen dan doen ze dat toch ? Maar dan wel meteen en niet iedere keer dreigen . Ik hou er namelijk niet van om aan het lijntje te worden gehouden door een stelletje lame Amerikanen .
De reden is dus wel bekenden is dat de keymaster er problemen mee heeft als er veel blokjes uit verschillende keyspaces binnen komen. Het probleem is volgens mij ook niet zozeer dat er een subteam 1 miljoen flushed, maar dat iemand anders dat op dezelfde dag ook doet (evt. van een ander team). Er is daarom vanuit dnet gevraagd om die flushes niet meer te houden om deze problemen te voorkomen.
Als je PC''s op je werk hebt staan die stand-alone zijn en die je niet automatisch kunt laten flushen kun je ze wel beter om de zoveel tijd flushen (doe ik ook, ~125k/keer).
Ik kan me nl. niet voorstellen dat ze daar moeilijk over doen tenzij het teveel wu''s worden. Dan kun je ze beter verspreid flushen om een evt. ban te voorkomen.

[removed]

Verwijderd

Als ze mijn team willen bannen dan doen ze dat toch ? Denk je nou echt dat ik daar wakker van lig ? Geen minuutje . Projecten zat , en anders gaan de pc''s weer gewoon uit.

Verwijderd

Je kan natuurlijk altijd nog TA joinen. Die zijn waarschijnlijk wel blij met een flush van 1M.....

Dat gezeur van bepaalde mensen op dit Forum begint echt reuze irritant te worden. Mischien is dat wel de reden waarom dit forum zo rustig is de laatste tijd ......

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op vrijdag 06 april 2001 08:46 schreef Andy het volgende:
NIW = en ie wee (Anyway)
ik denk niet dat iemand anders dan wij dit zal snappen...stel je voor dat iemand deze geniale afkorting gebruikt voor een scriptie of een krantenartikel :+

maar toch bedankt voor het uitleggen ;)

• FragDaddy
  • Laatst online: 21-05 20:59
ok. en nou ik..

ik ben systeembeheerder van de servers van QU|CCC, en ik heb die flush dus gemonitored..

allereerst kwamen die 1 miljoen blokkies allemaal van mijn proxy naar hun proxy (was binnen een halfuur gepiept, dnet heeft dat ook meteen verwerkt, dus geen backlog)

verder hebben we het tijdstip zo gepland dat de servers van dnet eigenlijk nix te doen hebben (amerika gaat net naar bed en europa wordt net wakker..)

vervolgens is 1 miljoen maar ongeveer 6x zoveel als wij normaal op een dag doen en 1/4 van wat T.net op 1 dag doet.. DNET heeft die hele flush waarschijnlijk niet gezien, moet je eens kijken hoeveel keys ze op een dag binnenkrijgen.. die 1 miljoen is dan echt nix hoor..

en als laaste wil ik dan zeggen, dat ik niemand van DNET heb horen klagen.. en dat er alleen maar een paar twiekertjes aan het zeuren zijn over dat het misschien teveel was... damn zeg. stel je voor dat we er nog wat compu''s bijkrijgen en PER DAG 1 miljoen keys doen.. wat dan ? MAG NIET VAN DNET ?? ff wat MINDER computers inzetten ??bullshit..

my 2 cents.

Have a wheelie good weekend!

• d33n
  • Laatst online: 30-04 15:52
Op woensdag 04 april 2001 13:46 schreef Zeepoog het volgende:
Heel netjes, nu BG nog even squishen :-)
die 100 blokjes van jou helpen ook heel erg mee hoor. ;)

marble van "melkuniversiteit ba & mi op www.isd.nu/dpc/byhost.html

• NightBird
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Op vrijdag 06 april 2001 11:42 schreef FragDaddy het volgende:
[..]

vervolgens is 1 miljoen maar ongeveer 6x zoveel als wij normaal op een dag doen en 1/4 van wat T.net op 1 dag doet.. DNET heeft die hele flush waarschijnlijk niet gezien, moet je eens kijken hoeveel keys ze op een dag binnenkrijgen.. die 1 miljoen is dan echt nix hoor..
Het gaat niet om de aantallen! Het gaat erom dat die packets niet te veel in ouderdom verschillen, oftewel dat ze in principe allemaal uit dezelfde subspaces moeten komen, en dan ook nog de subspaces die nu aan de beurt zijn.
en als laaste wil ik dan zeggen, dat ik niemand van DNET heb horen klagen.. en dat er alleen maar een paar twiekertjes aan het zeuren zijn over dat het misschien teveel was... damn zeg. stel je voor dat we er nog wat compu''s bijkrijgen en PER DAG 1 miljoen keys doen.. wat dan ? MAG NIET VAN DNET ?? ff wat MINDER computers inzetten ??
Zie hierboven :) het gaat niet om het aantal, want ze kunnen makkelijk nog vele malen meer aan dan nu, mits het maar in dezelfde subspaces zit.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 20:15 schreef PeeJee het volgende:
Het gaat mij allang niet meer om de 1e plaats voor 1 dag , die hebben we al een keer op 3 gehad (wereldwijd dan) , maar om het idee afgezeken te worden door je teamgenoten die eerst smeken om mee te doen om 1e te worden en daarna beginnen te kankeren over een MF , die door andere teams ook regelmatig worden gehouden , terwijl de reden waarom helemaal niet bekend is . [snip] Als D.net ons wil bannen dan doen ze dat toch ? Maar dan wel meteen en niet iedere keer dreigen . Ik hou er namelijk niet van om aan het lijntje te worden gehouden door een stelletje lame Amerikanen .
a) Ik heb toch duidelijk uitgelegd waarom MFs slecht zijn. Zie mijn .plan op www.d.net.

b) Waarom toch dat sparen? DAAR ZIJN DE DAILY STATS NIET VOOR. Het enige wat jullie doen is een bepaalde manier van stats displayen misbruiken om hoger hier in te komen. Daily stats is ''wat je gisteren gedaan hebt'', niet ''hoeveel je gisteren geflushed hebt''. Dat ons systeem daar geen onderscheid in kan maken, wil niet zeggen dat je dan maar ons systeem oneigenlijk gaat gebruiken om in een bepaalde ranking hoger te komen.

c) Geen wonder dat de DPC crew ligt te zeuren tegen jullie. Wij, als d.net, dreigen nl. heel DPC uit de stats te gooien, inclusief alle participants (subteams). Dus een actie als dit kan ook gevolgen hebben voor de rest van heel DPC. Kijk dus uit. De DPC crew doet niks anders dan ervoor te zorgen dat DPC als geheel goed kan blijven draaien, en als daar af en toe een reprimande bij hoort, dan moet dat. Wat dat betreft zijn ze niet anders dat de d.net staff die de DPC crew weer een reprimande geeft zodat ONS netwerk goed kan blijven draaien.

d) "iets aantrekken van lame Amerikanen". Ik ben geen Amerikaan, niet lame, en bovendien is het (heel arrogant gezegd) ons project, dus wij stellen de regels op! Als je het niet bevalt, nou, dat kap je er toch mee. Disclaimer: dit is natuurlijk niet zo arrogant bedoeld, maar je snapt de strekking wel een beetje hoop ik, we willen graag alle gebruikers tevreden houden en het zijn juist de gebruikers die er voor gezorgd hebben dat d.net zo groot is. Maar daar horen dan ook spelregels bij. Zoals de stats gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn, en niet om op oneigenlijke manier een #1 plek te halen in een willekeurig lijstje (hier toevallig de daily stats)

e) over dat aan het lijntje houden, heb je liever dat ik je uit de stats haal? Zeg het maar hoor! Ik doe het wel eens, bv. als er weer een unauthorized install is gemeld, maar wel met pijn in mijn hart, omdat ik weet dat ook andere leden van dat subteam zo getroffen worden.

Groetjes,

Ivo

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Tijd voor een slotje? :P

Waar is DSmarty als je hem nodig hebt :'(

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• _Gekkie_
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

hmmm Leto,

Misschien de verkeerde posting hoor, maar ik vroeg me af hoe het zit met OGR, geld daar dezelfde no-MF regel? of kan het daar wel?!?!

Ik weet dat OGR stats veel sneller online zijn dan de RC5, of ligt dat gewoon aan het feit dat er nog niet zoveel mensen aan mee doen!?

Hoor het graag van jou (of een ander ingeweide)
Thnx

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Verwijderd

OK, wat ik nu ga zeggen zal wel weer verkeerd opgevat worden:

OGR heeft niet zoiets als subspaces dus alle blokjes zijn gelijk.

Maar de niet-sparen-regel blijft! nl. je gebruikt de daily stats gewoon oneigenlijk.

De OGR stats zijn inderdaad veel sneller klaar omdat er a) minder mensen aan mee doen en b) er nog maar ~1 jaar aan data is, in plaats van 4.

• _Gekkie_
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Keej dan weet ik dat! Thnx voor de snelle reply... Zal flushen wanner mogelijk nu, goed? :P

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• redwing
  • Laatst online: 00:27
Op vrijdag 06 april 2001 15:10 schreef Mobster het volgende:
Tijd voor een slotje? :P

Waar is DSmarty als je hem nodig hebt :'(
Laat dat slotje nog maar ff zitten. ;)
Misschien dat er nu eens een paar wakker worden na de uitleg van Leto, of moeten er nu echt een paar uitgeknikkerd worden voordat iedereen doorheeft dat het echt niet mag |:(
Oftewel flush gewoon zoveel mogelijk je blokjes gelijk nadat je ze gekraakt hebt.

[removed]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Leto: werk je nog steeds ook voor d.net? Heb je nu 2 ''banen'' naast elkaar, UD en d.net?

[/offtopic ;)]

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

d.net is geen baan, maar een hobby.

En ik ben nog niet helemaal officieel begonnen bij UD, ik doe zo af en toe wat klusjes voor ze, op afstand. (de wonderen van CVS en IRC).

Volgende maand hoop ik te verhuizen

• Gulpener
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

psst.. Ivo nu je hier toch nog rondloopt: Hoe zit het nou met de nieuwe (soon 2 release..) dnet client??

• blue eyes
  • Laatst online: 21:57
Op vrijdag 06 april 2001 01:33 schreef MarcyDarcy het volgende:
NIW :?

Rekensommetje
Totaal: 1000.000 + 400.000 (die verloren waren gegaan) = 1400.000 wu''s
Dagproducite: 25.000 wu''s

Ofwel 1400.000/25.000 = 56 dagen...dit ronden we naar boven af (i.v.m. packetloss) dus reken op iets van 60 dagen (ofwel 2/3 van de houdbaarheidsdatum).
Marcy darcy: Als 100% verantwoordelijke voor deze flush (alle blokjes zijn voor de volle 100% van mij) kan ik je mededelen dat idd 25.000 per dag de productie was. Ook ben ik wegens een slechte backup 300.000 verloren, komt ook aardig in de richting van jouw redenatie :)

Aantal dagen klopt ook redelijk, maar er zijn ook nog een aantal dagen, dat er niets gebeurde, met name de laatste paar weken. Ik hield de blokken achter totdat we Lulu zeker weten voorbij konden.

Ivo:

Ik kan me in jou verhaal wel vinden; alleen weiger ik de buffers van 40 pc''s gedurende lange tijd handmatig te flushen. Al deze pc''s hebben geen internet aansluiting. Daarnaast zou dat in de baas zijn tijd moeten, dat kan uiteraard niet. Langer werken is geen optie, maak al dagen van 12 - 14 uur.

Dit zal voor mij ook niet meer voorkomen, daar de 40 koeien geslacht zijn.

Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar

Verwijderd

Dan zullen die jappen van de week wel een flinke waarschuwing hebben gehad of niet ? want hoe je het ook went of keert , DPC is al 2x niet eerste geweest in de dailies en beide keren door 2 Megaflushes .

PS Amerikanen zijn lame ja , en als jij mij wilt gaan vertellen hoe ik mijn tijd op mijn werk moet indelen wil ik jou ook wel tot die groep rekenen . :(
Pagina: 1