iets met lenzen
Waar wil je de data wegkrijgen eigenlijk, als je bij de teams gaat kijken moet je aardig wat werk doen, wil je de data bij gaan houden. Na een aantal keer klikken kwam ik erachter dat we gewoon op nummer 1 staan
Je moet ff kijken bij my team pages als je ingelogd bent, dan kun je op een team klikken om de score van dat team te vinden, vind het een beetje (understatement) omslachtig, maar is zo wel te vinden.
Verwijderd
Die Engelsen bakken er niet veel van. Bij TA is het beste teamlid al wel aardig bezig trouwens. Aan de andere kant, wij Halbewoners hebben al lang 4 stuks ingeleverd, maar wordt nog steeds niet geteld.
Dat lijkt mij het beste argument vóór een hitparade!Op woensdag 04 april 2001 10:57 schreef Scraper het volgende:
Waar wil je de data wegkrijgen eigenlijk, als je bij de teams gaat kijken moet je aardig wat werk doen, wil je de data bij gaan houden. Na een aantal keer klikken kwam ik erachter dat we gewoon op nummer 1 staan
Juist omdat het nu (nog) niet mogelijk is om een top-x op basis van resultaten te zien.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
ik heb net ff een lijstje van de beste teams van gisteren opgesteld. Ik heb alleen maar de 60 grootste teams op genomen aangezien ik nog langer bezig was en 30 windows tegelijk open vondt mijn pc ook minder fijn zie
hier => [topic=155132]
hier => [topic=155132]
Pagina: 1