Toon posts:

[BC3] Gaan we nou rekenen met moleculen.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind hier alleen maar topics over mensen die overstappen op het Oxford project... Hoe zit het nu gaat iedereen over naar dat Oxford project of blijven de meeste bij }:O... Of mischien tegelijk

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
denk dat de meeste het er naast draaien

iets met lenzen

Verwijderd

aangezien we bij rc5 zo ver voorstaan, Is rekenen voor een goed doel natuurlij ook een leuke afleiding :)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Het koele van dat United Devices ding is dat hij precies 50/50 met de koe loopt !!! Echt geweldig ! Ik ga hem iig eens een tijdje op proef draaien.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het morgen ook weleens proberen, maar ik laat de }:O ook grazen want dat is gewoon erg stoer op je desktop.

• 0rbit
Afbeeldingslocatie: http://130.89.221.195/trash/koeud.jpg

Ziehier mijn koe die op net iets minder dan halve snelheid gewoon meesnoept. (Normaal 2.3 Mkeys) :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op dinsdag 03 april 2001 23:56 schreef Mr_Atheist het volgende:
Het koele van dat United Devices ding is dat hij precies 50/50 met de koe loopt !!! Echt geweldig ! Ik ga hem iig eens een tijdje op proef draaien.
Genome@home en GammaFlx draaien ook 50 - 50

• Morpheus_at_work
ik denk dat je bijna op iedere pc deze client wel kan draaien , heeft iemand al ergens gelezen of de client geoptimaliseerd is voor dual processoren ??

iets met lenzen

• 0rbit
Genome@home en GammaFlx draaien ook 50 - 50
Ja, maar dat vind ik zo''n combinatie :) En ik blijf wel trouw aan mijn koe (ahem)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op woensdag 04 april 2001 08:57 schreef Morpheus_at_work het volgende:
ik denk dat je bijna op iedere pc deze client wel kan draaien , heeft iemand al ergens gelezen of de client geoptimaliseerd is voor dual processoren ??
Hij draait niet op dual proc.. hij gebruikt dus maar 1 proc.. dus kan je een ander project ernaast draaien :)

Trouwens.. Onder WinXP doet de UD Client het wel.. maar je ziet geen procenten.

Verwijderd

Op de website staat dat je voor Win NT minstens SP6a nodig hebt. Heeft iemand al geprobeerd of het ook gaat met SP 5?

• Morpheus_at_work
door sp6 , kan hij het grafische deel wat beter aan , waardoor het minder proc tijd kost

iets met lenzen

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 00:04 schreef Mr_Atheist het volgende:
[afbeelding]

Ziehier mijn koe die op net iets minder dan halve snelheid gewoon meesnoept. (Normaal 2.3 Mkeys) :)
Koel ikke ga ook UD''en.... maareh Mr_Atheist, hoe kom je aan zo''n toffe distributed koe? ikke heb alleen maar een wit schermpje met swarte letters. :(

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Op woensdag 04 april 2001 12:02 schreef ARTY het volgende:
hoe kom je aan zo''n toffe distributed koe? ikke heb alleen maar een wit schermpje met swarte letters.
Even de nieuwste versie ophalen bij d.net (versie 468): http://www.distributed.net/download/prerelease.html

With the light in our eyes, it's hard to see.

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 10:44 schreef Morpheus_at_work het volgende:
door sp6 , kan hij het grafische deel wat beter aan , waardoor het minder proc tijd kost
Maar dat houdt dus in dattie onder SP5 wel werkt, alleen wat trager :?
Pagina: 1