Ik vind hier alleen maar topics over mensen die overstappen op het Oxford project... Hoe zit het nu gaat iedereen over naar dat Oxford project of blijven de meeste bij
... Of mischien tegelijk
denk dat de meeste het er naast draaien
iets met lenzen
Verwijderd
aangezien we bij rc5 zo ver voorstaan, Is rekenen voor een goed doel natuurlij ook een leuke afleiding
Het koele van dat United Devices ding is dat hij precies 50/50 met de koe loopt !!! Echt geweldig ! Ik ga hem iig eens een tijdje op proef draaien.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ik zal het morgen ook weleens proberen, maar ik laat de
ook grazen want dat is gewoon erg stoer op je desktop.

Ziehier mijn koe die op net iets minder dan halve snelheid gewoon meesnoept. (Normaal 2.3 Mkeys)
Genome@home en GammaFlx draaien ook 50 - 50Op dinsdag 03 april 2001 23:56 schreef Mr_Atheist het volgende:
Het koele van dat United Devices ding is dat hij precies 50/50 met de koe loopt !!! Echt geweldig ! Ik ga hem iig eens een tijdje op proef draaien.
ik denk dat je bijna op iedere pc deze client wel kan draaien , heeft iemand al ergens gelezen of de client geoptimaliseerd is voor dual processoren ??
iets met lenzen
Ja, maar dat vind ik zo''n combinatieGenome@home en GammaFlx draaien ook 50 - 50
Hij draait niet op dual proc.. hij gebruikt dus maar 1 proc.. dus kan je een ander project ernaast draaienOp woensdag 04 april 2001 08:57 schreef Morpheus_at_work het volgende:
ik denk dat je bijna op iedere pc deze client wel kan draaien , heeft iemand al ergens gelezen of de client geoptimaliseerd is voor dual processoren ??
Trouwens.. Onder WinXP doet de UD Client het wel.. maar je ziet geen procenten.
Verwijderd
Op de website staat dat je voor Win NT minstens SP6a nodig hebt. Heeft iemand al geprobeerd of het ook gaat met SP 5?
door sp6 , kan hij het grafische deel wat beter aan , waardoor het minder proc tijd kost
iets met lenzen
Verwijderd
Koel ikke ga ook UD''en.... maareh Mr_Atheist, hoe kom je aan zo''n toffe distributed koe? ikke heb alleen maar een wit schermpje met swarte letters.Op woensdag 04 april 2001 00:04 schreef Mr_Atheist het volgende:
[afbeelding]
Ziehier mijn koe die op net iets minder dan halve snelheid gewoon meesnoept. (Normaal 2.3 Mkeys)
Even de nieuwste versie ophalen bij d.net (versie 468): http://www.distributed.net/download/prerelease.htmlOp woensdag 04 april 2001 12:02 schreef ARTY het volgende:
hoe kom je aan zo''n toffe distributed koe? ikke heb alleen maar een wit schermpje met swarte letters.
With the light in our eyes, it's hard to see.
Verwijderd
Maar dat houdt dus in dattie onder SP5 wel werkt, alleen wat tragerOp woensdag 04 april 2001 10:44 schreef Morpheus_at_work het volgende:
door sp6 , kan hij het grafische deel wat beter aan , waardoor het minder proc tijd kost
Pagina: 1