Toon posts:

[BC3] post hier je "Current Protien Target"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik = superoxide_dismutase
Wie anders of zelfde??

Vol verwachting klopt mijn hart O+

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Volgens mij heeft iedereen die ?

Verwijderd

Topicstarter
Maar gisteren had ik een ander :?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

straks krijgen we ook nog topics van "met welke stub ben je bezig" :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja iid.... sorry.

Moest gewoon even weten.... of ik echt nuttig bezig ben *-)

Verwijderd

Waar gaat het in ....naam over :?

staat elders nog zo''n wazig topic..

Stubs weet ik nog, dat is OGR. Dat andere lijkt me scheikundig, dus zal wel niks met SETI te maken hebben.

Blijven er maar een paar over.... GF FH :?

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

óf UD en die is het net...

Sjongejonge

Verwijderd

idem :
superoxide_dismutase

Verwijderd

Ehh, : [Apr 04 02:13:22 UTC] Loaded RC5 8*2^28 packet 1D584B3C:80000000

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 04:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ehh, : [Apr 04 02:13:22 UTC] Loaded RC5 8*2^28 packet 1D584B3C:80000000
Jij ook al ????????????? :P

Verwijderd

Voordat HlpDsk weer een topic way offtopic krijgt :( :
Iedereen doet nu superoxide_dismutase. Zie dat als de code van RC5. De moleculen die je met oplopende conformaties voorbij ziet komen zijn vergelijkbaar met de wu''s van RC''5. Die moleculen worden op alle mogelijke manieren langs het eiwit gehouden om te zien of ze in een bepaalde conformatie een chemische reactie aan kunnen gaan, oftewel, of de sleutel de juiste is en op de juiste plaats en manier ingestoken kan worden.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Nemesis niet iedereen hoeft met dat beest bezig te zijn. Er zijn 4 eiwitten die door Intel naar voren zijn geschoven welke belangrijk kunnen zijn.

Tevens draait er nog een ander project bij UD, namelijk het Hmmer project. Heeft ook iets met molleculen te maken.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
ach het is slim om het 1 voor 1 helemaal af te werken , er zullen er vast wel meer dan 4 zijn

iets met lenzen

Verwijderd

Stappel_ : Mooi, die 4 had ik nog niet gevonden. Ik neem echter aan dat het min of meer per eiwit wordt afgewerkt, vgl. de subspaces bij d.net ?
edit:
En net als Morpheus meldt, neem ik aan dat er afhankelijk van het animo, steeds meer eiwitten toegevoegd zullen worden

Verwijderd

Vraagje

vraag 1: Als je een vast loper hebt af wat dan ook en je moet je comp rebooten ben je alles kwijt...is er een manier om dit te voor komen dat ie weer verder gaat waar ie gebleven is?
vraag 2: kan je ook misschien meerdere units op je comp ophalen?

Mijn protiem Target: superoxide_dismutase BAS0225075-62

greetz WildGibbon

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op woensdag 04 april 2001 12:03 schreef WildGibbon het volgende:
Vraagje

vraag 1: Als je een vast loper hebt af wat dan ook en je moet je comp rebooten ben je alles kwijt...is er een manier om dit te voor komen dat ie weer verder gaat waar ie gebleven is?
vraag 2: kan je ook misschien meerdere units op je comp ophalen?
1) de client maakt checkpoints om de 2%. Dus je zal niet al te veel werk kwijt raken. Echter zijn er veel mensen die ook om een bepaalde tijdseenheid willen saven. Dit staat al op de wish list bij UD. Het antwoord is dus nu nog : nee
2) nee. Staat ook op de wish list.
3) personal proxy : nee, staat op de lijst
4) lokcal log file : wish list

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Mischien is het makkelijk om heel de wish lijst te publiceren. Want er wordt nog een hoop gewensd.

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

ik heb al 4 hits! (ik sa veel?)

Sjongejonge

Verwijderd

je hits zijn de mogelijke reacties met de protein. Die reacties kunnen dus de mogelijkheid zijn voor de oplossing :).

Ik zit nu op de 100 miljoen conformers worde er beetje moe van wil nu wel mijn packtets op sturen moet nog 2 %

Verwijderd

Ik heb al een maximum van 480 miljoen conformeren *SLIK*. Duurt errug lang :)

Verwijderd

Ik had 20 hits zag ik net. :) Maar hij probeert nu contact te krijgen met de server, maar dat wil nog niet echt lukken. :(

EDIT: Hij is nu begonnen met superoxide_dismutase. BTW, 91 punten is dat veel?

Verwijderd

de client maakt checkpoints om de 2%. Dus je zal niet al te veel werk kwijt raken.
Dat zou ik niet te hard zeggen. Ik was met een uur of 6 op 98%, maar sta nu al >21 uur op 99% en dat ding blijft maar doortikken. Dus als dat niet gesaved is heeft m''n Athlon 550 21 uur voor niets gezweet.

Verwijderd

Op woensdag 04 april 2001 19:17 schreef elefino het volgende:

[..]

Dat zou ik niet te hard zeggen. Ik was met een uur of 6 op 98%, maar sta nu al >21 uur op 99% en dat ding blijft maar doortikken. Dus als dat niet gesaved is heeft m''n Athlon 550 21 uur voor niets gezweet.
OP hoeveel conformers zit jij nu ?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mijn record tot nu toe is 272 miljoen conformers.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

IK weet het helaas niet omdat ik ben gaan slapen maar toen ik ging slapen zat ie rond e 300 dus zullen er ongeveer wel 350 zijn geweest aangezien ie nog 2 uur is door gegaan.

Verwijderd

Ik zit nu op 520 miljoen!! En hij is dan ook al ruim 44 uur bezig.

Ik zie dat de ranking binnen DPC gaat op het aantal returned results..... Op deze manier kom ik dus nooit hoog te staan :Z

Verwijderd

Tuurlijk wel je komt gewoon in de ON - officieele THINK hit parade te staan :)
[topic=155535]

Verwijderd

Dank je semsite , dat doet me goed :)
Pagina: 1