Verwijderd
staat elders nog zo''n wazig topic..
Stubs weet ik nog, dat is OGR. Dat andere lijkt me scheikundig, dus zal wel niks met SETI te maken hebben.
Blijven er maar een paar over.... GF FH
Sjongejonge
Verwijderd
Jij ook al ?????????????Op woensdag 04 april 2001 04:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ehh, : [Apr 04 02:13:22 UTC] Loaded RC5 8*2^28 packet 1D584B3C:80000000
Verwijderd
Iedereen doet nu superoxide_dismutase. Zie dat als de code van RC5. De moleculen die je met oplopende conformaties voorbij ziet komen zijn vergelijkbaar met de wu''s van RC''5. Die moleculen worden op alle mogelijke manieren langs het eiwit gehouden om te zien of ze in een bepaalde conformatie een chemische reactie aan kunnen gaan, oftewel, of de sleutel de juiste is en op de juiste plaats en manier ingestoken kan worden.
Tevens draait er nog een ander project bij UD, namelijk het Hmmer project. Heeft ook iets met molleculen te maken.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
iets met lenzen
Verwijderd
En net als Morpheus meldt, neem ik aan dat er afhankelijk van het animo, steeds meer eiwitten toegevoegd zullen worden
Verwijderd
vraag 1: Als je een vast loper hebt af wat dan ook en je moet je comp rebooten ben je alles kwijt...is er een manier om dit te voor komen dat ie weer verder gaat waar ie gebleven is?
vraag 2: kan je ook misschien meerdere units op je comp ophalen?
Mijn protiem Target: superoxide_dismutase BAS0225075-62
greetz WildGibbon
1) de client maakt checkpoints om de 2%. Dus je zal niet al te veel werk kwijt raken. Echter zijn er veel mensen die ook om een bepaalde tijdseenheid willen saven. Dit staat al op de wish list bij UD. Het antwoord is dus nu nog : neeOp woensdag 04 april 2001 12:03 schreef WildGibbon het volgende:
Vraagje
vraag 1: Als je een vast loper hebt af wat dan ook en je moet je comp rebooten ben je alles kwijt...is er een manier om dit te voor komen dat ie weer verder gaat waar ie gebleven is?
vraag 2: kan je ook misschien meerdere units op je comp ophalen?
2) nee. Staat ook op de wish list.
3) personal proxy : nee, staat op de lijst
4) lokcal log file : wish list
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Verwijderd
Sjongejonge
Verwijderd
Ik zit nu op de 100 miljoen conformers worde er beetje moe van wil nu wel mijn packtets op sturen moet nog 2 %
Verwijderd
EDIT: Hij is nu begonnen met superoxide_dismutase. BTW, 91 punten is dat veel?
Verwijderd
Dat zou ik niet te hard zeggen. Ik was met een uur of 6 op 98%, maar sta nu al >21 uur op 99% en dat ding blijft maar doortikken. Dus als dat niet gesaved is heeft m''n Athlon 550 21 uur voor niets gezweet.de client maakt checkpoints om de 2%. Dus je zal niet al te veel werk kwijt raken.
Verwijderd
OP hoeveel conformers zit jij nu ?Op woensdag 04 april 2001 19:17 schreef elefino het volgende:
[..]
Dat zou ik niet te hard zeggen. Ik was met een uur of 6 op 98%, maar sta nu al >21 uur op 99% en dat ding blijft maar doortikken. Dus als dat niet gesaved is heeft m''n Athlon 550 21 uur voor niets gezweet.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Ik zie dat de ranking binnen DPC gaat op het aantal returned results..... Op deze manier kom ik dus nooit hoog te staan
Verwijderd
[topic=155535]