[BC3] wtf is DPC }:O TELL ME ?

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
oke ik wil dus weten wat dpc is ik dacht eerst een clan ? groep tweakers ? LAN vereinign maar nu denk ikd at het een proggie is

leg het me uit aub

onder search staat niet veel

of een url kan ook

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-04 16:57
document 123 bekijken
link weet ik zo niet

www.kuiphuis.nl

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
owkeee heel erg bedankt meeneer bull dog
maare ik heb alles nou geinstalleerd en geconpigged maare hoe vind ike ht trug want na het conbfiggen had ik een kladblok achtige venster en toen ging ie pakketjesversturen enzo en toen heb ik dat vebstertje afgesloten :(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
en ik heb geen stoere dpc koe-icon

Verwijderd

stel al je vragen hier zo ik zo zeggen :)

Verwijderd

Ik move ''m wel

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 23:14 schreef HlpDsK het volgende:
Ik move ''m wel
En nu kan hij zijn eigen topic niet weer vinden zeker, want na het moven zie je de oorspronkelijke poster nooit weer.. :'(

Weer een koe een jonge dood gestorven |:(

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
jawel hart stikke bedankt boyz / ladiez

ik heb eht gedownload en het schijnt te werken

Verwijderd

Welkom :)

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
oke als ik op die links click komik ergens met een java-type inlog venster

alleen eeh heb ik dan een wachtwoord gekreg n?

en username herinner ik me ook neit echt

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-05 10:03
WELCOME TO DPC DUDE

}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Welkom }:O
owkeee heel erg bedankt meeneer bull dog
maare ik heb alles nou geinstalleerd en geconpigged maare hoe vind ike ht trug want na het conbfiggen had ik een kladblok achtige venster en toen ging ie pakketjesversturen enzo en toen heb ik dat vebstertje afgesloten
Oeps..dat kladblok achtige venster is de client als je op minimaliseren had gedrukt dan was het venster verdwenen de de koe tevoorschijn gekomen in je systray (naast het standaard windowsklokje). Het is dus niet de bedoeling om het venster af te sluiten :)

Voor het geval je nog met wat vragen komt zal ik trachten alvast wat meer informatie te geven (voorkomen is beter dan genezen :P)

Je hebt nu dus de client geinstalleerd...en nu wil je natuurlijk ook weten hoe het verder gaat. In het programmaatje heb je je emailadress ingevult... en nadat je hebt geflusht (blokjes die reeds af zijn hebt verstuurd) zullen ze bij de eerstvolgende statsrun worden meegenomen. De statsrun gebeurd rond 01.00 uur s''ochtends dus als je daarvoor flusht...dan staan je blokjes de volgende dag er al bij.

Als ze er al bij staan dan kan je je naam veranderen op deze pagina en daarna moet je nog wel ff de Dutch Power Cows joinen en dat kan hier

Als je nog meer vragen hebt stel ze maar gewoon.

Verwijderd

Eeej Marcy!!!

ja ja ja..hij ister weer!!! Voor het geval dat iemand besluit om mijn berichtje eraf te kicken...sorry hoor, dit is voor het eerst sinds maanden dat ik weer op het forum ben, en dit is de meest actuele thread die ik kan vinden die gereplied is door mijn vriend MarcyElDarcy LOL

KerelDeMerel, ik zie je van''t weekend wel

Masolos!!!

Verwijderd

Op donderdag 05 april 2001 17:00 schreef funkflex het volgende:
oke als ik op die links click komik ergens met een java-type inlog venster

alleen eeh heb ik dan een wachtwoord gekreg n?

en username herinner ik me ook neit echt
Het wacht woord staat in je e-mail box van het e-mail adres wat je hebt op gezet.
Je in log name is je e-mail adres :)

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Funkflex, heb je uberhaupt wel de nodige instellingen gedaan in de client ?
Dus e-mail, project priority en nog een aantal settings ?
Anders graast je koe zometeen van piet lul..

Verwijderd

Ik heb ook zo een ding rechtsonder in beeld: }:O Alleen weet ik er zowat niets van af. Maar mijn grote broer regelt alles wel, dus het koeitje draait goed. Wij hebben er dus 2 draaien thuis :)

EDIT: Ik begrijp dat er ook mensen zijn die een heel netwerk draaien met koetjes ;)

Verwijderd

inderdaad,

Ik laat alle koeien grazen op het werk, zijn er zo een 36 nt4 dingen...die de godganse dag niks anders doen als tellen en rekenen ...meeste pc''s staan toch maar de ganse dag voor pietlul screensavers te draaien, heb ik even vanaf afstand uitgeschakeld, omdat ik mijn koeien effektief 100% nodig heb..met het ganse netwerk dat gaat van P100-PIII733 haal ik gemiddeld zo een 5500 blokkies per dag.

En thuis heb ik de 2 dual 500''s de ganse dag terwijl ik werk ook nog aan staan. Goed voor 1100 blokkies... leuk :)

Heb zelf de linux router ook aangezet ook al is het maar een 486 die om de 3 dagen 32 blokkies afleverd >:)

Mij gaat het puur om de stats... dikke competitie. }:O

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op vrijdag 06 april 2001 22:05 schreef xfiles van de [DPC] fILeS & Glock
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/17367/koe1.gif
Da''s toch het icoon/logo van de Burning Cows :?
Pagina: 1