[BC3] Inconsistentie OGR stats en RC5 stats Dnet

Pagina: 1
Acties:

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Het was me al een tijdje opgevallen, en waarschijnlijk bij anderen ook, maar ik heb er nog nooit een post over gezien.
Er zijn dus verschillen tussen de daily stats voor OGR en voor RC5.
Bij OGR krijg je bijvoorbeeld wel een positie bij de dailies als je niks geflushed hebt.
Ook is het zo bij OGR, dat als je net zoveel geflushed hebt als bv Pietje, maar hoger overall staat, je ook in de dailies boven pietje komt te staan. Bij RC5 is dat niet zo.

Ik ga niet vragen waarom dit zo is, want waarschijnlijk weet alleen Dnet dat, maar ik wou het wel even melden voor degenen die het nog niet wisten.

Intentionally left blank

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42
Bij OGR krijg je bijvoorbeeld wel een positie bij de dailies als je niks geflushed hebt.
Controlevraagje: ik heb gister niks geflusht, vandaag trouwens ook niet. Maar ik sta nu wel op no. 900+ in de dailies?
Ook is het zo bij OGR, dat als je net zoveel geflushed hebt als bv Pietje, maar hoger overall staat, je ook in de dailies boven pietje komt te staan. Bij RC5 is dat niet zo.
Mag ik vragen hoe het dan bij RC5 geregeld is?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
Op dinsdag 03 april 2001 19:11 schreef tha_snail het volgende:

[..]

Controlevraagje: ik heb gister niks geflusht, vandaag trouwens ook niet. Maar ik sta nu wel op no. 900+ in de dailies?
waarschijnlijk ergens rond de 4500. Je ziet deze plaats trouwens niet in de daily stats, maar alleen bij je eigen stats.
Mag ik vragen hoe het dan bij RC5 geregeld is?
Daar stond je op dezelfde plaats als je net zoveel had geflushed.

[removed]

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42
Op dinsdag 03 april 2001 20:40 schreef redwing het volgende:

waarschijnlijk ergens rond de 4500. Je ziet deze plaats trouwens niet in de daily stats, maar alleen bij je eigen stats.
Ik bedoelde OGR, daar zijn nog geen 4500 leden. Sorry voor de onduidelijkheid. Bedoel je met die daily stats euhm.. tot hoever ging Distributed.net ook alweer... Nou ja, tot een bepaald beschaafd getal?
Daar stond je op dezelfde plaats als je net zoveel had geflushed.
Ik krijg er hoofdpijn van, maar goed. Het ging geloof ik over Pietje, ik flushte gisteren evenveel als Pietje. Allebei 1 miljoen blokjes. Sta ik nu onder Pietje of boven Pietje, en waarom?

En nogmaals die quote:
Daar stond je op dezelfde plaats als je net zoveel had geflushed
Dus als ik het goed begrijp, nee, laat maar, ik begrijp het niet goed. Staat er nou: het maakt niet uit bij RC5 hoeveel anderen flushen, als jij steeds hetzelfde aantal flusht blijft je rank in de dailies hetzelfde?

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
dit komt omdat de ogr database geheel vanaf het begin opnieuw is opgezet. de inhoudelijke structuur is anders dan bij rc5. dit geeft soms andere resultaten omdat er andere indexen/sort op liggen. maar hij is wel sneller. het is de bedoeling om die nieuwe structuur ook voor rc5 te gebruiken ooit.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Aha, dus daarom sta ik constant in de top 30 daily terwijl ik al maanden geen OGR-24 stubje meer heb geflushed :)

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Als je écht wat vaags wilt zien moet je eens op d.net gaan kijken hoeveel je op een dag doet en dan in de summary gaan kijken wat daar staat. De summay laat andere cijfers zien dan wat er op de begin pagina van je stats te vinden is. Echter, de cijfers van de begin pagina worden geteld en die van de summary niet.
Zo hadden wij op de proxy 11k staan waarvan er echter 3,5k op een verkeerd e-mail adres stond. Op de begin pagina stond 6.7k (dat klopte wel) maar in de summary stonden er wel degelijk 11k (zoals op de proxy inclusief die op een verkeerd e-mail adres stonden) errug vaag dus. Hebben meer mensen hier ervaring mee?

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Pagina: 1