[BC3] DPC Seti@Home

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar DPC joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:32
http://setiathome.berkeley.edu/stats/team/team_51283.html

Bron: 16.30 uur -> search (dat zouden meer mensen moeten doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, sorry volgende keer search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 10:11

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

ik heb het gevoel dat er helemaal geen competitie is in dit setie gebeuren!
Dat vind ik jammer, ik kijk af en toe naar de stats maar voor mijn gevoel ben ik de enige die actief ermee bezig is, is het setiteam wel alive???

arjan

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
tsja, bij seti hebben ze geen daily lijst.. ik doe iig al jaren niet meer mee.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere reden is het verschil in client. Bij mij merk ik iig nix van de dnet-client, en des te meer van de seti-client..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ben vorige week overgestapt van SETI op UD (verandering van spijs doet eten)

Wist echter niks van DPC SETI af. Heb daarom maar als goedmakertje mijn 1288 results aan DPC gedoneerd.

Veel plezier ermee ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meibok
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

DPC lijkt mij qua Seti idd erg dood. De daily score is belachelijk laag voor zo''n groot team. Het doet me pijn te zien dat de "voormalig" seti@home afzeik vereniging nu zo maar gratis WU''s krijgt :'(

En UD is dat niet een soort AIDS@home zodat je voor commerciele doeleinden zit te kraken?

btw Naplion, draai jij seti op een MSX2 ofzo?

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg-BG-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04 08:19

Cyborg-BG-

Nu met random icon...

Op dinsdag 10 april 2001 13:12 schreef meibok het volgende:
[...]
En UD is dat niet een soort AIDS@home zodat je voor commerciele doeleinden zit te kraken?
[...]
Is er iets mis met commerciele doeleinden dan??? Ik vind het een goede zaak dat er iets gedaan wordt voor de mensheid... Ik heb zelf rc5 gedraait en nu draai ik nog steeds ogr... maar ook de ud...dus ik weet wel ongeveer waar ik het over heb....

Ik vind gewoon dat het mooie aan ud is dat deze iets doen voor de mensheid...ik wordt er bijna sentimenteel vanB-)

Kunt u mijn Domeinnaam renamen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meibok

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

Ik vind dat UD over de rug van menslievendheid werk verricht waar betaald voor zou moeten worden.
Ik ga niet naar mijn werk om rekken te vullen zodat een oud omaatje haar gemberkoekjes kan kopen. Ik ga omdat ik ervoor betaald wordt.

En toch doe ik dan ook iets voor de mensen.
Ik zal mijn betaalde electriciteit zeker niet aanwenden zodat een commerciel bedrijf daardoor een mooiere resultatenrekening krijgt.

Voor niets gaat de zon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Is er iets mis met commerciele doeleinden dan??? Ik vind het een goede zaak dat er iets gedaan wordt voor de mensheid...
Dat AIDS project verkoopt jouw processortijd gewoon voor commerciele projecten, maar een (onbekend) gedeelte van de tijd wordt aan AIDS onderzoek besteed. Dat is op z''n minst merkwaardig.
Nog afgezien daarvan is het maar de vraag of *wat* ze dan uiteindelijk aan AIDS onderzoek doen uberhaupt wel nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij is hier iemand niet zo happy met zichzelf.

Of jaloers op de wegegeven WU''s of bang dat zijn proc. het verkeerde blok. krijgt.

In ieder geval weet ik nu waar ONNO de afkorting van is ...>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Will my computer only be working on the FightAIDS@Home project?
At the Entropia Members'' web page, you have the option to participate in philanthropic and cause oriented computing projects, including FightAIDS@Home. In addition to these projects, Entropia will sometimes run commercial tasks on your computer. In this way, supporting for the long-term the philanthropic research causes you have chosen.

Dit is een copy-past uit de aids@home faq. Wat het gedeelte dat ik "bold" heb gemarkeerd impliceert is dat de organisatie volledige controle heeft over wat jouw client aan het uitrekenen is, en niet meedeelt wat dat precies, of dat commercieel of niet is, en hoe dat qua procent werktijd in verhouding staat tot het eigenlijke rekenen aan het aids gedeelte. Alleen achteraf is te controleren wat alle deelnemers samen percentueel aan het aids gedeelte hebben gerekend en wat ze aan andere, commerciele projecten hebben gedoneerd. In het jaar 2000 is iig een gedeelte van de tijd gebruikt om dmv chaostheorie een marktanalyze van de grote aandelenexchanges te maken om zo beter de aandelenkoersen te kunnen voorspellen. Redelijk nutteloos IMHO, want koersverloop IS niet betrouwbaar te voorspellen. Vooral door het totale gebrek aan controle van de kant van de members heb ik geen vertrouwen in het aids@home project en zal ik het ook niet aanbevelen als een van de DPC projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno
  • Niet online
Op dinsdag 10 april 2001 14:06 schreef sow.bassie_sow het volgende:
Volgens mij is hier iemand niet zo happy met zichzelf.

Of jaloers op de wegegeven WU''s of bang dat zijn proc. het verkeerde blok. krijgt.

In ieder geval weet ik nu waar ONNO de afkorting van is ...>:)
Is het erg als ik geen flauw idee heb wat je nu allemaal aan het impliceren bent? En waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En UD is dat niet een soort AIDS@home zodat je voor commerciele doeleinden zit te kraken
Nee. UD (United Devices) is een ''bedrijf''. En die heeft meerdere projecten (al dan niet reeds actief), zoals THINK (anti-kanker), I-Archive en misschien nog wel meer. Het THINK-project is non-profit (zoals je ook op UD-Forum kunt zien). I-Archive is wel commercieël (of WORDT commercieel, want het project is nog niet actief), wat ze ook volmondig zeggen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meibok

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

uit http://arstechnica.infopop.net/OpenTopic/page?q=Y&a=tpc&s=50009562&f=122097561&m=8870945831

he United Devices client is one that does not allow the user to choose which "payload" they run, but instead runs one assigned by UD. Part of UD''s business model is to get paying customers to run commerical distributed computer applications as payloads on their client, in addition to non-profit payloads.

in toevoeging daarop hier nog een mooi stukje
http://slashdot.org/science/01/04/03/1634259.shtml

laat dat eerst eens duidelijk worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 10 april 2001 15:24 schreef meibok het volgende:
uit http://arstechnica.infopop.net/OpenTopic/page?q=Y&a=tpc&s=50009562&f=122097561&m=8870945831

he United Devices client is one that does not allow the user to choose which "payload" they run, but instead runs one assigned by UD. Part of UD''s business model is to get paying customers to run commerical distributed computer applications as payloads on their client, in addition to non-profit payloads.

laat dat eerst eens duidelijk worden.
Leuk om te weten dat de persoon die dat topic postte op het UD-forum al toegaf fout te zitten... meld dat er in het vervolg even bij, wil je? Anders staat het nieuws zo eenzijdig, nietwaar?
in toevoeging daarop hier nog een mooi stukje
http://slashdot.org/science/01/04/03/1634259.shtml
Zeg... lees jij GoT en het UD-forum wel eens, OF heb je soms een plaat beton voor je ogen en oogkleppen op? Dit is namelijk al 100x aan de orde geweest, ZELFS in het bewuste artikel (lees de reacties maar eens...) wat gewoon één grote leugen en troll is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meibok

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

Links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op dinsdag 10 april 2001 15:32 schreef meibok het volgende:
Links?
10-tallen, zoniet 100-en. Gebruik de search maar eens op http://forum.ud.com en je zult er meer vinden dan jij vandaag nog kan lezen. Idem voor de links hier op GoT (in de FAQ worden er een stuk of 4-5 genoemd ofzo).

Maar goed, ik ben de beroerdste niet...

1) http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=10&t=000016
2) http://forum.ud.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=10&t=000047

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meibok

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

WildHagen ben jij door varkens opgevoed? Moet je meteen lomp worden omdat ik het laatste artikel niet heb gelezen?

Maareuh effe inhoudelijk, het lijkt erop dat je gelijk hebt.
I stand corrected.
(Geniet er van joh!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meibok

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

Welgesproken MarcyDarcy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:21
Rustig aan jongens!

Meibok heeft een mening en houdt zich daar gewoon sterk aan. Hij heeft die gebaseerd op helaas onjuiste topics. Daarom hoeft er nog geen geflame, geruzie of boze gezichten te ontstaan. Het is nu duidelijk dat de topics onjuist waren en daarmee is deze discussie afgelopen.

Laten we wel in het oog houden dat die hele discussie offtopic is want het ging hier over het feit dan Seti@Home bij de Dutch Power Cows is doodgebloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

WildHagen ben jij door varkens opgevoed? Moet je meteen lomp worden omdat ik het laatste artikel niet heb gelezen?
Nee hoor. Maar er zijn al 10-tallen topics over geweest (nee, niet overdreven). Als je dan tóch nog blijft volhouden dat het niet klopt, dan noem ik dat óf een plaat voor je hoofd, of een troll.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
* Dutchman! geeft wildhagen en meibok beide een lolly

en nu braaf zijn jongens, anders zonder toetje naar bed.

Pagina: 1