[BC3] houd uw radio actieve koeien binnen

Pagina: 1
Acties:

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
** GammaFlux Nieuwsflash ** :D
Sinds de database verhuizing gaan er een aantal dingen niet helemaal oke , met het verwerken van deze units , hou ze even bij je tot dat je ziet dat weer normaal loopt , want nu kan je ze wel flushen , maar je zal ze niet in de stats zien , zet je koe even op spaarstand anders is het zonde van je rekencapaciteit :(

iets met lenzen

Verwijderd

uhhh hiet is dus ook verstandig om de proxy niet te laten flushen neem ik aan, nou dat verander ik dan maar effe.

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Erg treurig, heb gisteren net zo''n 1500 unit''s geflushed.

Ik vroeg mij al af waarom ze niet in de stats terug kwamen.

Ik hoop dat overload op zijn proxy nog wat heeft staan van me, anders zijn ze gewoon weg :'(

Ik zal maar even terugswitchen naar OGR op die twee machine''''s totdat er meer duidelijkheid is .....

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 10:46 schreef Morpheus_at_work het volgende:
Sinds de database verhuizing gaan er een aantal dingen niet helemaal oke , met het verwerken van deze units , hou ze even bij je tot dat je ziet dat weer normaal loopt , want nu kan je ze wel flushen , maar je zal ze niet in de stats zien , zet je koe even op spaarstand anders is het zonde van je rekencapaciteit :(
Het lijkt wel distributed.net, interpunctieliefhebber!

[rm]

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ik heb een mailtje gestuurd naar dcypher met de vraag wat er aan de hand is, zo snel ik antwoord heb horen jullie het..

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-05 16:54
Op dinsdag 03 april 2001 10:46 schreef Morpheus_at_work het volgende:
Heb jij dan controle ver al je koeien? Ik niet, dus ze staan gewoon door te flushen naar de keyserver. :(

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Verwijderd

Op dinsdag 03 april 2001 11:01 schreef Elteor het volgende:
Ik zal maar even terugswitchen naar OGR op die twee machine''''s totdat er meer duidelijkheid is .....
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan sparen! :)

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Bij de meeste andere clients wel, ik heb echter regelmatig gemertkt dat de Gammaflux client bij mij rare dingen gaat doen als ik boven de 5 a 600 units op 1 client kom, dus vandaar.

Gelukkig zijn er meer dan genoeg andere contesten om meet te doen :9 (UD, GNome@H, Folding@H, RC5, OGR, S@H ...... )
Ik zet tzt eea wel weer terug.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Pagina: 1