ER is van af geloof ik 29 of 30 geen dpc hitparade meer geplaats nu vraag ik me af hoe dat nu kan komen?. En of ze nog ooit gepost worden.
Verwijderd
Er is ook steeds sprake van dat ze ergens op de frontpage staan, ik heb ze alleen nog niet kunnen vinden.
Op www.dutchpuwercows.org staat nu alleen die 1 april grap..
Kan iemand hier ff een link posten naar de HTML pagina van de DPCH stats
Op www.dutchpuwercows.org staat nu alleen die 1 april grap..
Kan iemand hier ff een link posten naar de HTML pagina van de DPCH stats
de database van onno had het begeven en alles wordt op dit moment weer in oude staat teruggezet, kan natuurlijk nog wel even duren.. daardoor krijg je binnenkort wel heel veel OGR/RC5-DPCH''s 
voor GF geld wat anders, daar zijn er problemen met het ophalen van de stats
daardoor kan ik niet dagelijks een dpch garanderen maar is de kans wel groot dat ie er morgen weer is
voor GF geld wat anders, daar zijn er problemen met het ophalen van de stats
Normaal worden de stats gegenereerd door een scriptje met een database. Deze draait bij Onno en hij vertelde me gisteren dat de database 4x achter elkar gecrashed was en daarom opnieuw wordt geïnstalleerd. Zo gauw hij klaar is worden alle DPCH''s gepost.
Verder wordt met de frontpage ''Tweakers.net'' bedoeld. Maar die kan pas gepost worden al hij hier op GoT staat.
Verder wordt met de frontpage ''Tweakers.net'' bedoeld. Maar die kan pas gepost worden al hij hier op GoT staat.
Is er dan geen backup van de database van Onno ?. Verder kan ik niet wachten tot dat ze er weer zijn.
Hoeveel mensen hebben er hier thuis een Oracle Database draaien ?
Ehm.. jah.. foutje.. hij draait Novell.. maar inderdaad een oracle DB.. foutje.. bedanktOp zondag 01 april 2001 22:26 schreef scsi-freak het volgende:
novell database ? bestaat dat nog ?
maarre , draait onno geen oracle ?
Als de DPC''ers even een Dual Piii Xeon 550 2MB + 1 GB RAM + raid 5 array als zijnde een Dell PowerEdge 6450 aanschafen, er voor een paar mille aan software bijdoen en maandelijks 1000 piek voor de verbinding betalen kunnen we wel een leuke mirror opzetten hoor, en dan kan er gelijk een master keyserver, dutchpowercows.org etc op 
* Dutchman! lijkt het wel wat
* Dutchman! lijkt het wel wat
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
/me heeft hier een dual p3-1ghz 512mb ram en een u2w raid0 als perproxy/inet server staan 
en ook nog een dual p3-1ghz workstation
voor 1000.- per maand wil ik het best draaien hoor
en ik heb in iedere pc een tapedrive voor een perfecte backup
en ook nog een dual p3-1ghz workstation
voor 1000.- per maand wil ik het best draaien hoor
en ik heb in iedere pc een tapedrive voor een perfecte backup
heb zowel oracle 8 en sql-server 7 draaien
iets met lenzen
Pagina: 1