[BC3] FAQ Development Team (aka DPC FAQ)

Pagina: 1
Acties:

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op deze dag vol grappen en grollen is er ook even tijd voor iets meer serieus werk. Vandaag zijn er wat knopen doorgehakt omtrent de DPC-FAQ.
In eerste instantie was een vrij eenvoudige opzet mogelijk omdat alle vragen betrekking hadden op 2 projecten van 1 organisator. Ondertussen is DPC echter actief in 6 projecten (RC5, OGR, GF, G@h, F@h, S@h) bij 5 verschillende organisatoren. Dit betekende dat 1 vraag maar betrekking hoeft te hebben tot 1 project of organisator, maar ook betrekking kan hebben op meerdere projecten en/of clients, etc.
De actieve leden van de DPC-Crew hebben echter niet genoeg tijd om zo''n omvangrijke FAQ te bouwen zijn we achter gekomen en daarom hebben we besloten om het anders aan te pakken.

Wat is de bedoeling?

Vanuit de crew zullen 2 leden het geheel gaan coordineren, dat zijn Chaos en [eNeRGy]. De FAQ zal ten eerste voor WDO (WDO = www.dutchpowercows.org) gebouwd worden en daarnaast op GoT bijgehouden worden. Chaos en [eNeRGy] zijn beiden administrator op WDO en hebben beiden HTML rechten op GoT. Daarnaast zoeken wij 5 enthousiaste DPC leden die graag willen meewerken aan de FAQ.
Iedereen kan op het FDT Forum vragen stellen en beantwoorden. De 7 FDT Leden zullen vragen en antwoorden klaarmaken voor opname in de uiteindelijke FAQ. Bij elke vraag zal aangegeven worden in welke catagorie hij valt en voor welke projecten hij van toepassing is. Als een vraag/antwoord helemaal compleet is zal hij in de FAQ opgenomen worden en te zien zijn op WDO en GoT.

Wie wil helpen?

Iedereen is welkom om zich in te schrijven, denk je dat je genoeg tijd en kennis hebt. Heb je zin om veel uit te zoeken? Dan kan je even een e-mailtje naar ons sturen. Zet er even een kleine motivatie bij zodat we zeker jou uit de stapels email zullen pakken! Het is ook handig om er even bij tet vermelden van welke projecten je redelijk tot veel kennis hebt. E-mailen kan naar <a href="mailto:fdt@dutchpowercows.org">fdt@dutchpowercows.org</a>.

Met vriendelijke groet,

Chaos en [eNeRGy]
FAQ Development Team / DPC-Crew

Verwijderd

Goeie 1 april grap [eNeRGy]! Mijn complimenten. :)
Kwas er bijna ingetrapt. |:(

• [eNeRGy]
Het FDT Forum kan je hier vinden: FDT Forum

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Even voor de duidelijkheid: dit is geen grap :)

We spend our years as a tale that is told

• [eNeRGy]
* [eNeRGy] ]kijkt om zich heen.. geen Hackzone logo''s :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Na 19 april wil ik gaarne meewerken aan FAQ''s ten opzichte van (dnet) client instellingen, RC5 FAQ, Proxy FAQ, ppstats FAQ.

HTML rechten heb ik ook ;)

• [eNeRGy]
Op zondag 01 april 2001 17:44 schreef DSmarty het volgende:
Na 19 april wil ik gaarne meewerken aan FAQ''s ten opzichte van (dnet) client instellingen, RC5 FAQ, Proxy FAQ, ppstats FAQ.

Iedereen is welkom om op het FDT Forum mee te werken...

Verwijderd

Geen probleem hoor, ik ben wel vrijgewillig :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb het forum verdeeld in een 6-tal basisgebieden (CPU''s mobo''s etc) en zal daarvoor een uitgebreidde topic met alle infor plaatsen PER deelgebied. Deze topics zullen dan kennis kunnen vergaren, aangezien deze open staan voor reacties en de zuiverheid mbv posting-delete gewaarborgt blijft. Op deze manier kan iedere user de deelFAQ''s bijwerken (en ikke ook).

Ik zal aan het einde een echte FAQ schrijven met nogmaals links naar de search en links naar deze deeltopics. Dit korte stukkie mag Arjen dan Time-warpen.
Waarom niet de hele FAQ time-warpen? Omdat er dan geen nuttige reply''s mogelijk zijn en aanpassingen van de FAQ. (en ik ben niet zo goed met HTML om echt overzichtelijk in 1 document te referenen).
Ik heb dus 5 FAQ delen straks in het archief en een timewarpdeel die naar deze delen verwijst. Hiermee kan je de afzondelijke delen editten en op laten reageren en toch aan het begin van het forum een FAQ hebben.
Op P&M is op 1 FAQ-deel na zoiets af en straks staat dit daar dus up en running.

Zoek 5 mensen die hun FAQ-delen doen en misschien werkt dat ook. :)

* Delerium geeft maar een alternatiefje

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Misschien heppie hier nog wat aan: http://rc5handleiding.cjb.net

Verwijderd

!up

• Chaos
  • Niet online
-Chaos- 9:20pm up 94 days, 23:12, 7 users, load average: 1.00, 1.04, 1.05

:P

Verwijderd

Op zondag 01 april 2001 17:44 schreef DSmarty het volgende:

Ik zou ook wel mee willen helpen, en die html-rechten kan ik van jou wel lenen:)

Verwijderd

Ah Chaos mooi ;)

!ftp >:)

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:42
* Tha_Snail kan hier misschien ook nog mee helpen.

(ik ben er toch niet te laat voor?)

Even een leuk mailtje opstellen :)

En die HTML rechten, daar doen we het natuurlijk voor :P

• Freezerator
  • Laatst online: 22:17
Ik zit tegenwoordig niet meer bij het DPC team, kan ik me alsnog aanmelden? :)

Verwijderd

sjek de meel !

• [eNeRGy]
We zoeken nog mensen ie willen meehelpen op het gebied van UD, Seti, Genome en Folding.

Dus meld je even aan als je kennis hebt van deze projecten en je ee wilt helpen aan de DPC FAQ!

Verwijderd

op WDO staat iig de UD THINK faq, die binnenkort nog fors uitgebreidt gaat worden.

• Dutchman!
  • Laatst online: 22-05 17:04
^up: nog steeds hulp gezocht

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

^up^

volgens mij is het team nog steeds niet kompleet!

Verwijderd

^
|
|
|
|
|

Up
Pagina: 1