Intentionally left blank
die lieve adjes laten al een tijdje niets van zich horen 
4 categorieen is trouwens veel te veel. Twee of drie is meer dan zat.
4 categorieen is trouwens veel te veel. Twee of drie is meer dan zat.
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Best een goeie 1 april grap, Crisp gaat dom doen. 
Maar kan idd allang in de prefs.
EDIT: Nu zie ik het, er staan nieuwe dpc forums bij.
Kzat ff niet op te letten.
Maar kan idd allang in de prefs.
EDIT: Nu zie ik het, er staan nieuwe dpc forums bij.
koetjes/kalfjes en stats zijn goed te combineren denk ik, en dan 1 forumpje voor vragen e.d. en 1x subteam-strijd
Had ik dus eerst ook niet gezienOp zondag 01 april 2001 14:55 schreef [BoerQ] het volgende:
EDIT: Nu zie ik het, er staan nieuwe dpc forums bij.Kzat ff niet op te letten.
Ik denk dat we gewoon met een goed compleet voorstel moeten komen voordat we naar onze lieve adjes gaan.
Voor de rest is het gewoon een lolletje idd.
Voor de rest is het gewoon een lolletje idd.
Intentionally left blank
is toch al lang geregeld met de adjes?
Ik weet niet wat er precies geregeld is, en of er ook gepraat is over meerdere sub-fora en over eventuele benamingen en ondertitels.Op zondag 01 april 2001 14:59 schreef Sequence het volgende:
is toch al lang geregeld met de adjes?
En anders blijft het gewoon leuk...
Intentionally left blank
Ik wel, als je ernaar gevraagd had had ik het je best willen vertellen hoor.Ik weet niet wat er precies geregeld is
Jouw voorstellen zijn IMHO veel te onzin-achtig. DPC moet niet Onzin Forum v4.0 worden.en of er ook gepraat is over meerdere sub-fora en over eventuele benamingen en ondertitels.
Lighten up, het is 1 april hoor. 
Ik heb er dan ook een beetje een geintje van gemaakt; ik ben niet altijd serieus!
Ik heb er dan ook een beetje een geintje van gemaakt; ik ben niet altijd serieus!
Intentionally left blank
Nou deel je dat dan nog met onsOp zondag 01 april 2001 15:08 schreef Chaos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies geregeld is?
Ik wel, als je ernaar gevraagd had had ik het je best willen vertellen hoor.
Hmmz, mijns inziens moeten er maar 2 fora komen:
1 voor de stats, 1 voor de rest.
Er zijn nu al zo weinig topics.....
1 voor de stats, 1 voor de rest.
Er zijn nu al zo weinig topics.....
Dutch Power Cows
- Distributed.net projecten
- Overige projecten
- Subteams / overige
Zoiets had ik in gedachten.
- Overige projecten
- Subteams / overige
Dat lijkt mij ook het besteOp zondag 01 april 2001 17:50 schreef DSmarty het volgende:
Dutch Power Cows
- Overige projecten
- Subteams / overige
Ik geef de voorkeur aan Crisp zijn opzetje. Alle onderdelen verdienen evenveel aandacht, en wat maakt het nu uit of je een distributed-client draait of wat anders?
Subteams apart is ook een goed plan. Individuele grazers worden dan niet vermoeid met deze topics. Toch zou ik het aantal forums zo laag mogelijk houden: ik kom nu al om in de bookmarks.:+
Subteams apart is ook een goed plan. Individuele grazers worden dan niet vermoeid met deze topics. Toch zou ik het aantal forums zo laag mogelijk houden: ik kom nu al om in de bookmarks.:+
Er moet een praktische scheiding worden gemaakt, en de scheiding van dnet projecten en de andere projecten lijkt mij persoonlijk het meest makkelijke.
Nope, RC5 en OGR worden dan redelijk vol, GF loopt ook aardig en de rest blijft leeg. Als er meerdere fora komen worden dat er waarschijnlijk twee: Stats & Algemeen en Clients & Proxy''s ofzo. Maar het is nog lang niet zeker of we meerdere fora krijgen dus heeft het IMHO niet zoveel zin om daar nu al een indeling voor te maken.Op zondag 01 april 2001 20:36 schreef DSmarty het volgende:
Er moet een praktische scheiding worden gemaakt, en de scheiding van dnet projecten en de andere projecten lijkt mij persoonlijk het meest makkelijke.
Verwijderd
Er blijft er maar een over volgens mij, en dat is:Op zondag 01 april 2001 20:42 schreef Chaos het volgende:
en de rest blijft leeg.
- Subteams / overige
En gezien het feit dat er toch veel vraag is naar subteamstrijd, denk ik dat deze ook wel druk zal worden
En ondanks het feit dat het niet zeker is of er wel subfora komen, kan het geen kwaad om de meningen daarover eens te polsen.
Persoonlijk geef ik dus de voorkeur aan de opzet van DSmarty.
Verwijderd
Als er sub-fora komen lijkt me die van Dsmarty wel het meest overzichtelijk. Lijkt mij helemaal niet handig om de stats appart te doen. Dan wordt het waarschijnlijk te verdeeld.
Verwijderd
hum gezien de afnemende drukte op het DPC forum, lijkt het me niet verstandig om aan sub-fora te beginnen.
dan worden alle posts verdeelt over meerdere fora waardoor het lijkt alsof het nog minder druk is.
voorlopig alles in 1 tot dat de animo weer beter is, dan kan je altijd nog kijken of het zin heeft om sub-fora aan te maken.
maar dat we naar boven moeten op de lijst is een ding dat zeker is !!!
dan worden alle posts verdeelt over meerdere fora waardoor het lijkt alsof het nog minder druk is.
voorlopig alles in 1 tot dat de animo weer beter is, dan kan je altijd nog kijken of het zin heeft om sub-fora aan te maken.
maar dat we naar boven moeten op de lijst is een ding dat zeker is !!!
Afnemende belangstelling komt omdat het forum onderin weggedrukt wordt (eigenlijk)
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
Ik ben ook voor het hoger plaatsen van DPC. Hardware, software, overclocking en modding worden zo ook wel gevonden. Is het wat om dit forum te hernoemen naar "distributed computing" net als bij AT ? Dekt de lading beter maar de link naar DPC is dan weg.
Misschien trouwens ook dat er minder te melden is over DPC en daardoor het aantal posts daalt ?
Misschien trouwens ook dat er minder te melden is over DPC en daardoor het aantal posts daalt ?
het forum moet absoluut Dutch Power Cows blijven heten! waarom zou je het DC noemen?
we zijn toch niet team Tweakers ..
Verwijderd
Ik zie nergens DC staan hoor?Op maandag 02 april 2001 12:02 schreef Sequence het volgende:
het forum moet absoluut Dutch Power Cows blijven heten! waarom zou je het DC noemen?we zijn toch niet team Tweakers ..
DC == distributed computingOp maandag 02 april 2001 12:04 schreef semsite het volgende:
[..]
Ik zie nergens DC staan hoor?
Verwijderd
ben het met sequence eens,
gewoon Dutch Power Cows
we zijn toch ook de Dutch Power Cows !
gewoon Dutch Power Cows
we zijn toch ook de Dutch Power Cows !
Als ik me goed kan herinneren hadden we met Floris afgesproken om te kijken of hetvolgende mogelijk was:
Hoofdgroep: Dutch Power Cows
Forum 1: Dutch Power Cows
Forum 2: Subteams
Ik vind barbeque hier best wel een geschikte naam voor. (voor subteams)
Ik denk zolang DPC hun forums op GoT hebben er niet meer subcatagoriën bij zullen komen.
Hoofdgroep: Dutch Power Cows
Forum 1: Dutch Power Cows
Forum 2: Subteams
Ik vind barbeque hier best wel een geschikte naam voor. (voor subteams)
Ik denk zolang DPC hun forums op GoT hebben er niet meer subcatagoriën bij zullen komen.
Pagina: 1