[BC3] Subteamstats

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 09:35
Doordat ik me laatst in het subteamstrijdforum heb gemeld heb ik ook wat extra stats gemaakt van subteams.

En hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~d.klumpkens/subteam/totstats.gif

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~d.klumpkens/subteam/monthstats.gif

Het is maar een begin en er moet nog het een en ander aan gedaan worden maar wilde het jullie niet onthouden. Op en aanmerkingen zijn natuurlijk ook welkom.
Zijn er nog teams die er niet tussen staan maar er wel tussen willen laat dat dan ook even weten. Mail dan naar dpc_de@hotmail.com

Verwijderd

Mooi gedaan ! :)
nice stats

Verwijderd

lekker :):)

• Killemall
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:08

Killemall

Can you say Moooh !!??

Koel...

Mag ik uit deze stats concluderen dat Team Killemall het snelst stijgende team is ? *D

• Witlof
Op zondag 01 april 2001 14:13 schreef Aaarrgghhh het volgende:
Koel...

Mag ik uit deze stats concluderen dat Team Killemall het snelst stijgende team is ? *D
Waarschijnlijk wel he? Of andere teams moeten aan het sparen zijn ;)

Ik maak deze stats met Excel en worden automagisch geupdate zodra ik het bestand weer open. Als je nog wat extra''s in de stats zou willen zien laat dat dan weten en ik zal kijken of ik het erbij kan zetten.

Zijn er nog teams die hier ook bij willen staan maar er nog niet tussen staan mail dan even de naam en D.net statssite door aan mij op dpc_de@hotmail.com en ik zal ze toevoegen. Team ColdFusion zal er ook snel bij komen want die was ik vergeten :o

• fraek25
  • Laatst online: 30-12-2022
Wij van Delariam Junkies (76e) op dit moment zitten in een spannend groep met om ons heen een leuk aantal deelnemers waarmee we een spannende strijd leveren. Niet zo heel ver van ons vandaan staan trouwens ook een aantal s-teams die hier ook vermeld staan :)

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• Witlof
Ik hoop niet dat het echt onduidelijk gaat worden als ik veel teams in de stats ga zetten maar ik doe mijn best. Geef even de teamnaam en url van de statssite op D.net en ik zal kijken om ze toe te voegen aan de grafiek.

Helaas heb ik nou problemen met 1 PC waarop het bestandje staat dus kan ik even niets toevoegen of veranderen :(

Verwijderd

ons team groeit nu ook leuk ,

1ste maand 141k
2de maand 185k

dat is dus niet slecht , en we groeien nog steeds :)

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
en natuurlijk worden de grootste en sterkste grazers weer vergeten :)

Afbeeldingslocatie: http://212.187.0.26/dpc/Stats_bestanden/image008.gif

En een leuke voorspelling....

Afbeeldingslocatie: http://212.187.0.26/dpc/Stats_bestanden/image009.gif

Voeg je ons ook even toe Witlof ?
Thnx

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Het gaat hier alleen om subteams Ricoh en daar behoren Lulu, Wiho en Bill niet bij.... dacht ik.... }:O

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Wat moet Team Frikandel Speciaal doen om ook op deze stats te komen :?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 23-05 00:26
Hetzeflde als de Malloten United denk ik...meer gaan flushen.

Maar mogen wij er ook bij :P

(overigens Bill Goldberg is niet 1 persoon, maar bestaat uit meerdere geretirede emailadressen en het lijkt me dat alleenstaande personen er ook in thuis horen, het gaan om de competitie om je heen en niet of je wel of geen subteam bent...MarcyDarcy has spoken)

• Witlof
Opeens krijg ik wel erg veel teams die erin willen staan. :) Hopelijk is het nog overzichtelijk dan, maar ik heb mijn twijfels daarbij.

Misschien een ID om de teams van 1 t/m 50 in 1 grafiek te zetten en van 50 t/m 100 of zo?
Of misschien gemiddelde output per dag?

Ik ga dat nog even bekijken. Ook was ik nog van plan om dagstats te maken van de subteams maar dat staat nog allemaal in de planning maar door de vele positieve reakties gaat dat waarschijnlijk wel komen.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
Witlof hoe doe jij dat met die stats???
ik ben daar ook mee bezig maar ik krijg die autoupdate er niet in.

icq of mail maar ff naar biest007@planet.nl

• brilsmurf
  • Laatst online: 24-05 11:58
Ja is een goed idee, indelen in divisies die stats, en als je te groot wordt, kun je promoveren naar de volgende, hogere stats-pagina met sterkere deelnemers en dus weer meer uitdaging.

• Witlof
Teams die nu al in de stats staan of in de stats willen zijn:

Division Eindhoven
Team Forsaken
DTC Computershops
ColdFusion
Graasland
I''R Cow
Killemall
Clan of Nine
Burnin'' Cows
Delariam Junkies
NEC
QU|CCC
Cow Kunstje
Team Frikandel Speciaal
Malloten United
#rulende_bikkels & Panic IRC
AUGUSTIJN

Ben ik nog een team vergeten?

edit:

Team Augustijn er ook bij gezet :)

Verwijderd

Op maandag 02 april 2001 21:18 schreef PowerCow het volgende:
Witlof hoe doe jij dat met die stats???
ik ben daar ook mee bezig maar ik krijg die autoupdate er niet in.

icq of mail maar ff naar biest007@planet.nl
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Met de hand bijwerken wil wel, maar gaat erg veel tijd kosten...

• Witlof
Ik zit thuis met een probleempje maar als je een mailtje stuurt dan zal ik het bestand (ruim 3MB) binnenkort naar je toe sturen en kan je zien hoe ik het precies doe. :)

Het wordt gewoon gedaan met het ophalen van externe gegevens (history op distributed.net) waarin gezocht wordt naar de datum. Het aantal gevonden blokjes komt dan in de stats te staan.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

En voor dat "subteamstrijd forum" moet je hier zijn:
subteamstrijdforum

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op dinsdag 03 april 2001 12:10 schreef gellie het volgende:
En voor dat "subteamstrijd forum" moet je hier zijn:
subteamstrijdforum
* RobzQ blijft van mening dat het hoog tijd wordt dat er hier op GoT een apart DPC deel komt en waar zich dan ook meteen de subteam strijd kan afspelen..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dat hebben wij(=o.a. Team ColdFusion) in''t begin ook gezegd maar daar was geen animo voor geloof ik :?
Vandaar dat we ''em maar bij ons op''t team forum geknald hebben:)
En gezien dat er toch steeds meer kijkers en reggers zijn blijkt er idd wel belangstelling voor te zijn:)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Witlof
Op dinsdag 03 april 2001 13:01 schreef gellie het volgende:
Dat hebben wij(=o.a. Team ColdFusion) in''t begin ook gezegd maar daar was geen animo voor geloof ik :?
Vandaar dat we ''em maar bij ons op''t team forum geknald hebben:)
En gezien dat er toch steeds meer kijkers en reggers zijn blijkt er idd wel belangstelling voor te zijn:)
Door de belangstelling komt er dan misschien ook nog een subteamproxy? ;)
Dan heb je automagisch ook de stats voor de onderlinge strijd :)

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op dinsdag 03 april 2001 07:53 schreef Witlof het volgende:
Teams die nu al in de stats staan of in de stats willen zijn:

Division Eindhoven
Team Forsaken
DTC Computershops
ColdFusion
Graasland
I''R Cow
Killemall
Clan of Nine
Burnin'' Cows
Delariam Junkies
NEC
QU|CCC
Cow Kunstje
Team Frikandel Speciaal
Malloten United
#rulende_bikkels & Panic IRC

Ben ik nog een team vergeten?
:D

wat een eer om tussen deze namen te mogen staan...maareh onze output zou niet eens te zien zijn op die grafiek, dus haal de Malloten er maar tussenuit ;(

• Witlof
Misschien dat ik de stats opsplits in 2 delen omdat het anders waarschijnlijk toch te onoverzichtelijk wordt waardoor je makkelijk tussen de stats gezet kan worden :)
Het is allemaal wat afwachten dus wat het wordt maar ik zal kijken of jullie er tussen kunnen :D

• Witlof
Wie wilde nu precies het excelbestandje hebben? Ik ben namelijk de e-mail adressen kwijt van iedereen die het bestandje wilde hebben.

Houd er wel rekening dat het ruim 3MB is waardoor het dus niet naar een hotmail of yahoo account kan doordat die dacht ik mailtjes met attachments groter dan 1MB weigeren.

Wil je je mail adres niet hier posten mail het dan even naar dpc_de@hotmail.com :)
Pagina: 1