Damnz u got me ... beetje flauwe grap alleen
| system specs |
Damn, denk ik dat ik iets belangrijks heb ontdekt, heb al helemaal red alert geslagen over icq, is het een stomme 1 april grap
he bah, ik vind ''m flauw(, maar alleen omdat ik er zelf ook in ben getrapt
)
schitterend
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Dit is humor met een grote RRRRRRRRRRRRR
ROTFLOL
ROTFLOL
"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
Gefeliciteerd! Een TOP-grap! Hoe verzin je het!
Verwijderd
/me keek ook eerst raar op ja, maar keek meteen in de source omdat dat gewoon is bij hacks dat er iets in veranderd wordt, en toen stond daar dus 1 april 
ps, wel de grap van de eeuw
ps, wel de grap van de eeuw
Lachen joh, nee echt, dolle pret. Jottum! 
Ben ik nou de enige die dit niet grappig vind, of zijn er meer die dit niet ''de grap van de eeuw'' vinden?
Ben ik nou de enige die dit niet grappig vind, of zijn er meer die dit niet ''de grap van de eeuw'' vinden?
sigloos
Je kan het ook anders brengen _mARCO_. Lighten up dude
We spend our years as a tale that is told
zie ik daar iemand die vroeger veel in de maling is genomen op 1 april en het nu niet meer leuk vind? :P>:):POp zondag 01 april 2001 11:58 schreef HlpDsK het volgende:
Nou wat een lol
Verwijderd
''t Lijkt er wel verdacht veel opOp zondag 01 april 2001 12:53 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
zie ik daar iemand die vroeger veel in de maling is genomen op 1 april en het nu niet meer leuk vind? :P>:):P
Jongen, je bent te laat! Je hebt je verslapen! (HlpDsk rennen naar school, komtie aan, is het zaterdag
Verwijderd
Inderdaad, het zijn altijd de kneusjes die ze moeten hebben he, met 1 april.Op zondag 01 april 2001 12:53 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
zie ik daar iemand die vroeger veel in de maling is genomen op 1 april en het nu niet meer leuk vind? :P>:):P
Bij mij is het toch echt zondag hoor!Op zondag 01 april 2001 13:06 schreef -Luke-- het volgende:
[..]
''t Lijkt er wel verdacht veel op
Jongen, je bent te laat! Je hebt je verslapen! (HlpDsk rennen naar school, komtie aan, is het zaterdag)
Enneh voor de rest: koele grap!!!
prachtig 
Trouwens best wel veel werk geweest denk ik.
goeiemorgen, dat heet doorlinken naar de hackzone-siteOp zondag 01 april 2001 21:03 schreef brilsmurf het volgende:
prachtig
Niks beters te doen ofzo 
Gewoon erg :Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z:Z
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Vergelijk me aub niet met willekeurige blaatapen, wil je. Als een commentaar je niet bevalt, wil nog niet zeggen dat je het af moet gaan kraken.
1 April zuigt. En dat zal ik zeggen ook.
Verwijderd
Ik bedoelde in het verleden..Op zondag 01 april 2001 14:35 schreef B-Force het volgende:
[..]
Bij mij is het toch echt zondag hoor!
Enneh voor de rest: koele grap!!!
Verwijderd
Op zondag 01 april 2001 21:28 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind 1 April in het algemeen geen reet aan. Daarom .. nou wat een lol.
En toch snap ik dit soort reakties niet gezien de discussies hoe we het hier op het forum een beetje leuker/vriendelijker kunnen maken. Iedereen loopt te zeuren dat de sfeer weg is en dat het leuker moet, er komt imho een leuke grap en er moeten weer een paar mensen blase doenOp zondag 01 april 2001 22:53 schreef Wessie het volgende:
Niks beters te doen ofzo
Je MOET niet altijd iets zeggen hoor Hlpdsk/wessie, een topic kan best zonder jullie (negatieve) mening.
My point: Lighten UP !
Na 1 keer is dat ook al wel duidelijk hoorOp maandag 02 april 2001 05:47 schreef HlpDsK het volgende:
Vergelijk me aub niet met willekeurige blaatapen, wil je. Als een commentaar je niet bevalt, wil nog niet zeggen dat je het af moet gaan kraken.
[removed]
Goh, wat weet Hlpdsk toch weer heerlijk in 1 reactie de fun in een topic meteen weer omzeep te helpen
Ja leuk héOp maandag 02 april 2001 09:43 schreef [eNeRGy] het volgende:
Goh, wat weet Hlpdsk toch weer heerlijk in 1 reactie de fun in een topic meteen weer omzeep te helpen
Krijgt-ie zeker een stijve van ofzo.
Maar ja, modjes en adjes mogen dat, maar owee als een gewone user dat doet, die heeft meteen een waarschuwing (of een ban, ligt aan het humeur van het modje/adje) te pakken.
Virussen? Scan ze hier!
Ach, laat die jongen toch...Op maandag 02 april 2001 09:45 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Ja leuk hé
Krijgt-ie zeker een stijve van ofzo.
Maar ja, modjes en adjes mogen dat, maar owee als een gewone user dat doet, die heeft meteen een waarschuwing (of een ban, ligt aan het humeur van het modje/adje) te pakken.
Heeft heel zijn leven z''n frustraties opgekropt (Hans Teeuwen) en heeft nu eindelijk een baan (
Zou ik ook doen als ik zo gefrustreerd was
Pagina: 1