[BC3] Nigth fever ... DPC of NEE

Pagina: 1
Acties:

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Is ie nou wel of niet bij DPC??
want hij stond er wel een hele tijd in maar nu zie ik em nooit meer. Ik dacht eerst dat hij aan het sparen was maar hij is gewoon nog vrolijk aan het flushen.... dus is ie nu voor zich zelf begonnen of .....?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Weet er nou niemand iets over hem ofzo ?? of wat??
misschien kan iemand hier antwoord op geven

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Ik heb ff gezocht op Dnet, maar ik kan hem nergens vinden..

Er zijn subteams die (tijdelijk) teamloos zijn, en als zodanig een hele tijd sparen. Op het moment dat ze weer een team joinen, komen alles wu''s van die periode er ineens bij.. Mischien dat hij zoiets doet :?

Verwijderd

Stappel wist daar geloof ik meer van

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Nee hoor ik weet van niks. Ik heb het me ook al een paar keer afgevraagd waar hij/ze (ze zijn een team nu geloof ik) is/zijn. Ik sta nog virtueel boven ze in de OGR-DPCH, maar dat komt alleen omdat ze niet meer voor DPC flushen. Maar waarom ze dit niet meer doen weet ik niet.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Ah, sorry. Ik meende van jou gehoord te hebben dat Nightfever solo zat te kraken en dan ineens wilde joinen.
Zeker een overijverige sys-admin tegen het lijf gelopen ?

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
hmm volgens mijn een comminicatie foutje. Hij is nog wel steeds aan het cracken, alleen niet meer direct voor DPC.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Toch niet voor de concurrent nu hè? Waarom heeft ie dat in eerste instantie dan gedaan, grazen voor DPC?
* Mobster is hem er wel dankbaar voor hoor!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1