er zijn voor windhoos wel taskschedulers te verkrijgen, denk ik. Voor NT iig, voor 98 ongetijfeld ook. Als ik bij http://www.download.com even rondneus komen er iets van 45 uit de search rollen waaronder WinCron en WinTask. Nu kan ik niets over de kwaliteit van deze proggies zeggen, dus ik zou zeggen zoek, probeer en laat het ons weten
.
We spend our years as a tale that is told
Ik gebruikte een tijdje terug nog Win98 en plande mijn tasks met AutoTask2000; Niet echt een aanrader. Ben dus toen maar overgestapt op Win2k
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
windows heeft al standaard een taskscheduler; werkt bij mij altijd prima.
Gewoon een bat-file met de nodige commando''s, en dan elk half uur laten runnen ofso...
Gewoon een bat-file met de nodige commando''s, en dan elk half uur laten runnen ofso...
Intentionally left blank
hbe commandos trouwens al , hehe simpel
in een txt bestand>>
cd\ppstats\
perl ppstats.pl
opslaan als .bat en taakplanner
zie je wel, na een tijdje denken kom ik er wel achter
in een txt bestand>>
cd\ppstats\
perl ppstats.pl
Idem dito, werkt perfect en heeft een wat uitgebreidere functionaliteit dan de standaard scheduler...Op zondag 01 april 2001 01:08 schreef Proxy 71 het volgende:
Ik gebruik al een tijdje Automate 4 en dat werkt perfect
Daar hoef ik niet meer over na te denken; ik kom nog uit het DOS tijdperk!Op zondag 01 april 2001 01:17 schreef Yeechie het volgende:
hbe commandos trouwens al , hehe simpel
in een txt bestand>>
cd\ppstats\
perl ppstats.pl
Intentionally left blank
Verwijderd
ik gebruik techsheduler , maar die heeft een geheugen lek .. na 1 week is ie maar 30mb ..
gelukkig heb ik 512mb
Pagina: 1