[BC3] Dolle koeien binnenkort op de dool !

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarempel, t''is ni waar ! Toch wel. Boer Skull gaat naar een ander veld. En zijn koetjes moeten het alleen maar zien te redden. De manager van de boerderie heeft namelijk geen geld meer. }:O Of ze het zullen blijven overleven, kan je volgen op chrgate.att.nl waar ze allemaal de melkerij binnenwandelen. >:)

Geachte kompanen en kompanessen. Boer Skull laat niet met zich sollen en steekt daarom voor 1 weekendje een serverke nog eens in gank. Dual P3-866 van compaq. Blazen heel het weekend en zwoegen uur na uur.... Tot hij erbij crashed :-) En dat allemaal terwijl de andere koeitjes op stal zijn gegaan.

Sjamjee ! :7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:41

Exterazzo

Qeasy

Iets gedronken ofzow :D:?:?:?:):?

Audentia

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Huuu... daarnet een lekkere Cola die ik snel bij de quick was gaan halen... maar voor de rest zit ik reeds 14 uur op mijn werk en kan pas binnen een half uur naar huis ;)

Dan gaat het weekend mij goed doen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:41

Exterazzo

Qeasy

Ik weet niet waar je met deze hele post op doelt maar binnen no time zit hier een slotje op. Dit iz redelijk onzinning!

Audentia

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Slik nog een pil...