[BC3] DPC T-Shirts (part2)

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Eindelijk hebben we dan een boel erg mooie ontwerpen en is het aan jullie om een selectie maken.

De post is nog niet helemaal netjes/mooi, dat wordt morgen gefixed.

KLIK --> POLL <-- KLIK

Verwijderd

koel :)

*klik*

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 09:42

CBA

een vat, een vat, een vat !

Eindelijk :P

:)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 13:54

IWriteCode

Less = more

Hehehe die koe op shirt 13:
Afbeeldingslocatie: http://www.crisp.demon.nl/shirts/energy_shirt4b.gif

Lijkt verrekte veel op mijn oude tweakers icoon:
Afbeeldingslocatie: http://www.jamal.nl/images/tweaker.gif

*LOL* :P

Less = more

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op donderdag 22 maart 2001 09:07 schreef Jamal het volgende:
Hehehe die koe op shirt 13:
[afbeelding]

Lijkt verrekte veel op mijn oude tweakers icoon:
[afbeelding]

*LOL* :P
Hmm, ik heb hem op altavista.com gevonden :)

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 13:54

IWriteCode

Less = more

Op donderdag 22 maart 2001 14:42 schreef [eNeRGy] het volgende:
Hmm, ik heb hem op altavista.com gevonden :)
Hehehe daar had ik hem dus ook vandaag :-) [Een maandje of wat geleden]

Less = more

• DSmarty
  • Niet online
And up.

Verwijderd

done

9, 17 en 30 zijn erg tof jammer dat ik maar 1 keer mag stemmen(ik ben een fatsoensrakker)

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08-2025

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

ik vind 10, 22, 30 en 31 de kewlste :)
alleen jammer idd dat je maar 1 x mag stemmen... :'(

hmm... ff een paar proxy''s zoeken >:) ;) ;) ;)

Verwijderd

applause voor de creatitviteit!

mijn favo nr. 19, slechts 2 stemmen!?

Verwijderd

up again

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 09:42

CBA

een vat, een vat, een vat !

^
|

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• [eNeRGy]
Wat ik alleen niet snap is dat sommige shirts in de voorselectie staan die niet eens geproduceerd kunnen worden.

#1, #7, #15, #16 en #18 Hebben explicite bedrukking tot op de randen van de shirts, en dat kan niet. #15 is zoiezo vaag dat hij erbij staat, want die heeft nooit op GoT gestaan, want #15 == #16 alleen dan zonder typo.

Ondertussen hebben de on-produceerbare shirts al 54 stemmen gehad. Dat is ongeveer 23% van de stemmen !

Verwijderd

<VOTE>
</VOTE>

Stevig roulerende shirts mannen, errug tof ! Helaas ga ik ze toch niet bestellen. Ik moet nu al uitleggen waarom ik me werk onderbreek om met floppies rond te gaan sjouwen terwijl ik net lekker zat te tweaken (dan ben ik stil ... vinden mensen wel prettig geloof ik ;) ). Ik heb het mensen wel tien keer uitgelegd wat die koe nu doet, maar :Z het wil er maar niet in :?. En dan met zo''n shirt gaan rondlopen - dat VRAAGT om problemen ;).

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Op donderdag 29 maart 2001 07:20 schreef [eNeRGy] het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat sommige shirts in de voorselectie staan die niet eens geproduceerd kunnen worden.

#1, #7, #15, #16 en #18 Hebben explicite bedrukking tot op de randen van de shirts, en dat kan niet. #15 is zoiezo vaag dat hij erbij staat, want die heeft nooit op GoT gestaan, want #15 == #16 alleen dan zonder typo.

Ondertussen hebben de on-produceerbare shirts al 54 stemmen gehad. Dat is ongeveer 23% van de stemmen !
Goed punt. Dit is iets wat ik tijdens het ontwerpen al een paar keer duidelijk heb proberen te maken :)
Het ljikt mij dat er straks wanneer de poll is afgelopen (wanneer is dat?) gekeken wordt welke ontwerpen de meeste stemmen hebben, en dat dan de niet-produceerbare ontwerpen ook meteen af vallen. Zodat we in de definitieve poll alleen ontwerpen hebben die ook echt gemaakt kunnen worden.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Ook de shirts met bedrukkingen aan de randen zijn mijnsinziens te bedrukken hoor. Je moet alleen andere planken hebben om de shirts omheen te doen maar zeker weten dat ze bedrukt kunnen worden.

• Frenzy
  • Laatst online: 22-12-2025
Dan gooi je toch nu gewoon alle shirts eruit die niet kunnen? Dan trekt de stemming vanzelf wel weer bij.

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Op donderdag 29 maart 2001 08:46 schreef FRAeK-AC het volgende:
Ook de shirts met bedrukkingen aan de randen zijn mijnsinziens te bedrukken hoor. Je moet alleen andere planken hebben om de shirts omheen te doen maar zeker weten dat ze bedrukt kunnen worden.
Een ontwerp wat de volledige hoogte (of breedte) van een shirt inneemt is wel mogelijk, maar je moet dan voor elke maat een ander ontwerp laten drukken...
Het kan wel, maar is gewoon veel te kostbaar. Dat is dus gewoon HET probleem, ik ga niet voor elke maat, voor elke kleur een aparte opdruk laten maken, want ik vermoed dat de mensen hier 100-150 piek per shirt een beetje te duur vinden...

En een ontwerp (zoals #1) die tot de onderkant loopt, maar niet de volledige hoogte beslaat kan ook eigenlijk niet. Dat komt omdat de opdruk 1 A3''tje is, en dan krijg je situaties dat de achter opdruk ergens onderaan een shirt hangt als je een grote maat hebt. Of je moet er 2 losse vellen van maken, wat de prijs van de opdrukken weer verdubbelt.

Dus.. het kan idd wel, maar dan moet je per maat >100 shirts kunnen verkopen.

PS: planken :?

• [eNeRGy]
Op donderdag 29 maart 2001 08:02 schreef NightBird het volgende:
[..]
Goed punt. Dit is iets wat ik tijdens het ontwerpen al een paar keer duidelijk heb proberen te maken :)
Ik weet dat het gezegt is, en toen was ook afgesproken dat alle onbruikbare (te dure :P) ontwerpen meteen zouden afvallen... misschien moet er een herstemming komen ?

<h1>}:O REVOTE }:O</h1>

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 20:09
Op donderdag 29 maart 2001 09:39 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Ik weet dat het gezegt is, en toen was ook afgesproken dat alle onbruikbare (te dure :P) ontwerpen meteen zouden afvallen... misschien moet er een herstemming komen ?

<h1>}:O REVOTE }:O</h1>
Ermmm, nrg, dis een voorselectie hoor. Staat er ook wel bij :P

• [eNeRGy]
Ehm, jah.. maar nu lopen mensen in de voorselectie op shirts te stemmen die dan niet eens meegenomen kunnen worden naar de final vote...

en ze zouden er VOOR de voorselectie uit gehaald worden..

• [eNeRGy]
Is ook zo lullig voor de mensen die al gestemt hebben...

• IceStorm
  • Laatst online: 22:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm, zouden jullie niet eerst wat beter kijken naar de ontwerpen? Meer dan de helft krijg je nooit goed op een shirt... :)

• DSmarty
  • Niet online
De uiteindelijke poll zal verschoond blijven van de niet drukbare shirts.

Verwijderd

In principe kunnen ze allemaal wel gedrukt worden alleen de prijzen zullen fluctueren.

Je betaald in het algemeen relatief veel voor de film(het plaatje) hoe meer hoe duurder.

Hetzelfde geldt voor kleuren meer jkeuren ==>duurder

• IceStorm
  • Laatst online: 22:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 29 maart 2001 16:33 schreef happy_at_work het volgende:
[knip]
Ja dat is een beetje wat ik bedoel.. Sommige zien er best tof uit maar met veel te veel kleur/kleurverschillen/details etc ;).

Maar ok.. ff stemmen :).

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Op donderdag 29 maart 2001 16:33 schreef happy_at_work het volgende:
In principe kunnen ze allemaal wel gedrukt worden alleen de prijzen zullen fluctueren.

Je betaald in het algemeen relatief veel voor de film(het plaatje) hoe meer hoe duurder.

Hetzelfde geldt voor kleuren meer kleuren ==>duurder
Bij Shirtactie #1 hadden we een opdruk met 4 kleuren: zwart, wit, blauw en rood. Daar zou alleen nog groen/geel bij komen, dan kan je alle kleuren maken. Dus dat maakt niet echt al te veel uit, of je nou 5 of 6 ramen moet hebben. Maar ik zal dit even navragen bij de drukker die ook de eerste ronde heeft gedaan.

En de detaillering maakt helemaal niet uit, zo lang het maar op een A3''tje past. Tenminste.. je moet wel een ontwerp hebben dat op een flinke resolutie naar de drukker kan natuurlijk :)

Pagina: 1