Waar kan ik em naar mijn foon toe verzenden
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Vet!!! 
Waar kun je die vinden?
Waar kun je die vinden?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Zelf maken met nokia logo manager.....
maar dan moet je wel een data-kabel hebben....
ik zou ze wel kunnen opsturen maar dan worden er weer mensen jaloers die em niet krijgen .... en het kost nl. f 1,50 ofzoiets....
Anders hadden jullie em allemaal mogen hebben... anyway ik zal de files ff op het net pleuren (in bmp en nokia logo files)
maar dan moet je wel een data-kabel hebben....
ik zou ze wel kunnen opsturen maar dan worden er weer mensen jaloers die em niet krijgen .... en het kost nl. f 1,50 ofzoiets....
Please tel me toooooo
Ik wil dit ook, dit roelt vet de pan uit...
Zet ze anders ff bij genie.nl neer als public logo.
Das lekker simpel voor het downen
Weet alleen niet of je zo kunt uploaden..
Ik wil dit ook, dit roelt vet de pan uit...
Zet ze anders ff bij genie.nl neer als public logo.
Das lekker simpel voor het downen
Weet alleen niet of je zo kunt uploaden..
www.kuiphuis.nl
Hiero, de bmp files, als je wil maak je er zelf maar zwart wit van...
Het is in ieder geval al in 2 kleuren:

En hier de nokia logo-manager files:
start up logo(.nlm)
operator logo(.nlm)
Het is in ieder geval al in 2 kleuren:

En hier de nokia logo-manager files:
start up logo(.nlm)
operator logo(.nlm)
Cool
, alleen heb ik geen nokia logo manager en geen data-kabel
. Kun je ze niet, zoals Nowhere zei, op genie zetten?
Ik denk niet dat ik ze kan uploaden bij genie.nl (als iemand weet hoe, hoor ik het graag)
Zelf overtekenen bij de editor kan wel... als je daar zin in hebt tenminste.. maar zo heb ik het ook gedaan in principe
Ik zal ook proberen een mailtje te sturen zodat ze em toevoegen (alleen op. logo)
Zodra ik wat terug hoor post ik het hier wel ff
Zelf overtekenen bij de editor kan wel... als je daar zin in hebt tenminste.. maar zo heb ik het ook gedaan in principe
Ik zal ook proberen een mailtje te sturen zodat ze em toevoegen (alleen op. logo)
Zodra ik wat terug hoor post ik het hier wel ff
Okee..... even een voorstel...:
Ik heb net naar iFc-Freaky een picture-sms gestuurd met het dpc logo (wat ik dus niet naar iedereen ga doen(te duur\te weinig geld)), maar als die em weer doorstuurt naar de volgende die er om vraagt en als die persoon em ook weer doorstuurt heeft uiteindelijk iedereen deze geweldige picture sms!!!!
Iedereen die de film "Pay It Forward" heeft gezien kent het principe
dus als iemand deze picture message op zijn telefoon wil:

contact iFc-Freaky via icq en vraag of ie em naar je toe stuurt
Post daarna hier ff dat jij de volgende bent die em heeft zodat jij em weer verder kan sturen (zo kost het iedereen maar een pic sms).
Ik heb net naar iFc-Freaky een picture-sms gestuurd met het dpc logo (wat ik dus niet naar iedereen ga doen(te duur\te weinig geld)), maar als die em weer doorstuurt naar de volgende die er om vraagt en als die persoon em ook weer doorstuurt heeft uiteindelijk iedereen deze geweldige picture sms!!!!
Iedereen die de film "Pay It Forward" heeft gezien kent het principe
dus als iemand deze picture message op zijn telefoon wil:

contact iFc-Freaky via icq en vraag of ie em naar je toe stuurt
Post daarna hier ff dat jij de volgende bent die em heeft zodat jij em weer verder kan sturen (zo kost het iedereen maar een pic sms).
Stoer idee!
Nou moet wel iedereen zich eraan houden...
Nou moet wel iedereen zich eraan houden...
Als iemand er voor kan zorgen dat ik ook in het bezit kom van dit logo op mijn telefoon wil ik hem wel doorsturen naar ongeveer 10 anderen
Ik zal iFc-Freaky ff icqén
Als iemand hem dan naar mij stuurt stuur ik hem ook door naar 10 anderen !
Hetzelfde geldt voor het operator logo !
Mijn ICQ : #440923
Hetzelfde geldt voor het operator logo !
Mijn ICQ : #440923
NO WAY dat ik zulk een logo op me foon wil
ziet er beestig leuk uit dat wel, maar me huidige lmogo is me eige mobile nummer.. ''k ben nogal vergeetachtig enzow
ziet er beestig leuk uit dat wel, maar me huidige lmogo is me eige mobile nummer.. ''k ben nogal vergeetachtig enzow
lolOp woensdag 21 maart 2001 00:09 schreef poohbeer het volgende:
NO WAY dat ik zulk een logo op me foon wil
Maarre....
Dat laatste logo is dus een picture message en geen operator logo....
dat kan je dus naar iemand versturen of zelf bekijken in je telefoon als je daar zin in hebt.
Het logo wat normaal op je display staat blijft gewoon staan.
(bij mij dus foto 1)
Verwijderd
Heb de picture message doorgestuurt naar Axe. Als iemand mij nu het operator logo stuurt? Dan kan ik die ook nog ff doorzenden.
Operator logo kan je volgens mij niet met je telefoon doorsturen.
Niet met een 3210 in ieder geval, je hebt dan software op je pc (en dus ook een kabel) nodig om het op je eigen telefoon te krijgen of naar anderen te versturen (dus met je telefoon, met behulp van software op je pc).
Misschien dat ik nog wat hoor van Genie, ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd
Niet met een 3210 in ieder geval, je hebt dan software op je pc (en dus ook een kabel) nodig om het op je eigen telefoon te krijgen of naar anderen te versturen (dus met je telefoon, met behulp van software op je pc).
Misschien dat ik nog wat hoor van Genie, ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd
Verwijderd
Ik heb de 8250, hey prulleman kan je ff op icq kijken? Heb een request 
BTW genie is beswel traag, heb mission imposible gestuurt en heb nog nie binnen
BTW genie is beswel traag, heb mission imposible gestuurt en heb nog nie binnen
Yeeeah, heb hem net ook ontvangen
Wie hem ook wilt hebben moet maar ff een icq berichtje sturen, dan stuur ik hem naar maximaal 10 anderen
* Prulleman schopt ^^^
Teneinde dit geweldige project (
) niet dood te laten lopen
Teneinde dit geweldige project (
Verwijderd
Ik wou ook wel een koetje op mijn Siemens S35i hebben, gelukkig vond ik een Programmaatje waarmee ik met mijn palm via i.r. die dingen kon uploaden.
Kon helaas het plaatje niet beter krijgen als dit
Kon helaas het plaatje niet beter krijgen als dit
Hm.. kan je ook ergens van internet dat ding naar een Siemens M35i laten sturen?!?
IK WIL OOK PORTABLE GRAZEN!
IK WIL OOK PORTABLE GRAZEN!
Verwijderd
Volgens mij werkt dat versturen alleen met nokia''s, voor siemens moet het via datakabel of infra-rood.
Ik heb de het operator logo op www.TotalGSM.net geplaatst zodat je hem kunt versturen. Het kost je dan (tijdelijk) fl. 1,50 maar je hebt geen datakabel o.i.d. nodig.
Klik hier om snel naar het DPC Operator logo te gaan
Klik hier om snel naar het DPC Operator logo te gaan
|_____vakje______|
hmm, benieuwd of ik dat ding ook op mijn Ericsson kan krijgen...
We spend our years as a tale that is told
Ik heb het logo met onze naam ook al een tijdje op m''n phone staan, heb een siemens m35i.
Als iemand geïnteresseerd is, ...
Als iemand geïnteresseerd is, ...
Verwijderd
Leuk geprobeerd, maar hij is echt NIET mooi [sorry, nothing personal]... sinds wanneer heeft Tweakie zo''n neus man? Enneuh die tandjes staan dichter op elkaar... het is niet zo dat kabels van Vuurwerk er doorheen liggen hoor!
KMK heeft er al een tijdje eentje op de C35i
+ de graden van cpu en case
+ de graden van cpu en case
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
even voor de duidelijk heid dit is dus gewoon een echt logo van de taskbar dat ik heb omgezet naar de C35i logo specs
Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station
Pagina: 1