Toon posts:

[BC3] Wil PC uitzichzelf laten afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een programma (dat ik de taakplanner kan laten draaien) om mijn pc af te sluiten? Dan kan ik hem aanzetten en is hij als mijn ouders morgen wakker worden weer uitgegaan en uitgegraasd!!

Kan ik mooi rusten :Z

Als er wel zoiets in de taakplanner of client zit zou ik het graag weten....

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:41
Ik heb er iets voor ja.

Maar dit is wel verkeerde forum denk ik (boeieuh)

• Knightwolf
Ik gebruik dat proggie soortgelijke reden ook wel eens en werkt gewoon perfect.

"Off-Timer" heet het... je kan hem o.a. laten afsluiten (Shut Down) en ook laten herstarten (ReBoot)

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind ik dat? Ik wil mij 1000 Mhz Dondervogel tot 6 uur laten werken dan weer laten inslapen. Hoort dat niet in de Forum?

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 00:39 schreef erikvs het volgende:
Waar vind ik dat? Ik wil mij 1000 Mhz Dondervogel tot 6 uur laten werken dan weer laten inslapen. Hoort dat niet in de Forum?
Hoort hier idd niet thuis, maar het is voor het goede doel :)

Verwijderd

Topicstarter
Je moet toch wat, zo midden in de nacht

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar het te downloaden is :?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

in mijn ogen hoort alles wat om de }:O draait op dit forum, dus ook truukjes om de pc aan te passen op de koe :7

• Knightwolf
Khebbum zelf nog wel geinstalled staan, maar ik kan verdomme de installer nergens meer vinden. En zonder te installen werktie volgens mij niet (moet in systeem geïntegreerd worden denk ik)

Verwijderd

Topicstarter
Ook geen idee waar je hem vandaan hebt?

Anders laat ik ''m gewoon aan staan en maak ik ze(ouders) wijs dat hij uit zichzelf is aangesprongen.

Verwijderd

probeer www.download.com eens, zoek op "shutdown timer".
11 programmaatjes gevonden, zal vast wel wat grappigs tussenstaan. :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx.
Finally :z

• Crazy Harry
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 18:25

Crazy Harry

Altijd te laat

Op donderdag 11 januari 2001 01:00 schreef Sequence het volgende:

[..]
in mijn ogen hoort alles wat om de }:O draait op dit forum, dus ook truukjes om de pc aan te passen op de koe :7
Is dat zo? Dan even een vraag die ik in het DPC forum nooit beantwoord kreeg :
een computer die elke dag automatisch gecontroleerd wordt via een novell netwerk. Of ie dus nog hetzelfde is als de dag ervoor.

daar wil ik een koe op plaatsen, van de "beheerder" mag het alleen hij is alleen soort toezichthouder dus hij weet niets van computers.

edit:
het is trouwens windows nt in combinatie met novell(welke versie weet ik niet zeker maar ik geloof 4)
ik heb al veel geprobeerd maar tot nu toe nog niet gelukt

Verwijderd

Dat van die bovenstaande vraag (met die pc :)) kan je beter een nieuw topic voor openen, dan wordt het eerder gelezen.

Ik sluit en herstart mijn computer altijd met een plug-inn voor WinAmp, is trouwens ook mijn wekker :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu:
ASoft AutoExit 3.02.522.1

Werkt goed genoeg. Kan mijn pc tot vroeg in de morgen werken en gaan slapen vlak voor in wakker wordt. En nog steeds 3.8 miljoen keys/sec met zo nu en dan een piekje van 4

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien nog een Shutdown programma dat niet bijna al mijn cycles in beslag neemt? Ik heb er nu 1 waardoor mijn koe de half miljoen nog maar net haalt |:(

Ik zoek ook verder, maar als iemand de beste weet?

• Knightwolf
Op donderdag 11 januari 2001 11:48 schreef erikvs het volgende:
Ik gebruik nu:
ASoft AutoExit 3.02.522.1

Werkt goed genoeg. Kan mijn pc tot vroeg in de morgen werken en gaan slapen vlak voor in wakker wordt. En nog steeds 3.8 miljoen keys/sec met zo nu en dan een piekje van 4
Wat voor processor heb je dan? Gaat lekker hard 3,8 Mkeys :)

Verwijderd

een 1000 Mhz thunderbird dus !

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

kan ook gewoon een batch file schedulen met de regel:

rundll32.exe user.exe,ExitWindows

werkt ook..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 12:38 schreef Mo-Bees het volgende:

[..]
een 1000 Mhz thunderbird dus !
Een 1 Ghz TBird haalt 3.5 .. geen 3.8 of 4 .. daarvoor moet je 1200 Mhz of zo hebben hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik er niks onder heb draaien(denk ik), haal ik een gemiddelde van 3.6 3.7 met piekjes in de 4.0 4.1.

config?;
1000@1000 Tbird Abit Kt7 256MB Ram

Don''t ask why just believe or don''t believe

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bekijk eens dit volgende freeware programma :

http://members.nbci.com/vikingsoft/files/WindowsCrasher.exe

Laat je windows op een bepaald tijdstip afsluiten of rebooten...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op donderdag 11 januari 2001 19:39 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Een 1 Ghz TBird haalt 3.5 .. geen 3.8 of 4 .. daarvoor moet je 1200 Mhz of zo hebben hoor.
nee hoor haalt die van mij ook wel es
tbird 1000@1040, 256 mb ram, verder alle programma''s afsluiten (alleen explorer+systray+dnetc aanlaten)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
als je ff ergens (waar je een snelkoppeling kwijt kan) een nieuwe snelkoppeling maakt naar
RUNDLL32 user,exitwindows
en dan dat ding in de taakplanner zet komt het allemaal in orde
behalve als windows blijft hangen op een taakplanner net als bij mij :(

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 17:38 schreef collin het volgende:
kan ook gewoon een batch file schedulen met de regel:

rundll32.exe user.exe,ExitWindows

werkt ook..
Simpeler kan het idd niet :) Alle progs al aanwezig, ff nieuwe taak starten in taakplanner en klaar is jij :)
Pagina: 1