[BC3] Marktaandeel DVD-ROMs groeit, geen software op DVD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
In deze thread is naar mijn mening weer eens veel te hoog gemod. Er komen ellenlange opsommingen van welke software op DVD staat dan wel op hoeveel CDs het staat. Ik kan me voorstellen dat iemand een keer een voorbeeldje geeft bij dit onderwerp, maar ik werd er al snel vrij ziek van. Veel van die posts stonden op +2 terwijl ze volgens mij op 0 horen. OVERBODIG!!<BR>Ik heb er zelf nog een paar omlaag gezet, maar ik ben er maar mee opgehouden want er waren wel zoveel reacties.<BR>Hier is nog een linkje: <A HREF="http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12606" TARGET=_blank>http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12606</A><BR>---------<BR>Voorbeeld:<BR>
Phantasmagoria 1: 7 CD''s <BR>Phantasmagoria 2: 5 CD''s
<P>Stond op +2!!! Heb ik naar +1 terug gekregen.

[This message has been edited by irrelevant (edited 14-08-2000).]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
En hier <A HREF="http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12608" TARGET=_blank>http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12608</A> staat juist weer veel onterecht op -1. Ik heb geen tijd om alles ongedaan te maken, dus als iemand zin heeft mag hij zich in de twee threads die ik hier genoemd heb uitsloven.<BR>--------<BR>Wat je hier ziet is dat alles wat maar enigszins negatief klinkt meteen op flamebait/troll gezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
OK, als deze niet meer perfect aangeeft wat er mis is met het modsysteem weet ik het niet meer:<P>
Gepost door frankvanhoesel Maandag 14 Augustus 2000 - 09:11 Score: 4 (Informatief)<BR>En dit is de site [weggelaten door mij] van de makers , dat is i.ig de site waar je op terecht komt als je even wat verder zoekt in het info file''tje dat meeverpakt zit in de ZIP file.
<P>
Gepost door worst Maandag 14 Augustus 2000 - 11:50 Score: 1 <BR>Sjongejonge, een 4 (informatief) terwijl dit gewoon een sex-links site is!! Er is niets te vinden over het programma....
<P>Wat Worst zegt klopt. Dit is gewoon spam van het ergste soort. Zouden we meteen weg moeten kunnen kicken. Misschien iets voor de Adjes.<BR>-----------<BR>Vorige week vond ik het modden best goed gaan, nadat het de eerste week nogal een zootje was. Maar in de threads van het afgelopen weekend en vandaag is naar mijn mening weer meer fout dan goed gemod. (Misschien overdrijf ik) Dan krijg ik zelf ook zoiets van: hier begin ik niet meer aan. Gaat veel te veel tijd en punten kosten om er weer iets van te maken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
willekeurige reactie van mij:<BR> <BR>Moderatie beoordelingen:<BR> Gepost door Helsie Maandag 14 Augustus 2000 - 10:40 Score: 2 (Inzichtvol)<P>Beoordelingen: +1, +1: Inzichtvol, +1: Interessant, -1: Overgewaardeerd, -1: First post, +0.80: Inzichtvol, Totaal: 1.8 / 6x<P>Tsja, er zijn gewoon mensen die het een first post noemen, terwijl het de 50e was ofzo.... NIEMAND SNAPT HET HIER, dus pak alsjeblief die zielige newbies hun modpoints af, want dit DEUGT NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 14:09

ronaz

Wishmaster

Helsie, niet iedereen over een kam scheren. Er zijn ook lurkers die nu kunnen modden en het wel goed proberen te doen.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 14:09

ronaz

Wishmaster

<A HREF="http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=158448" TARGET=_blank>http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=158448</A> <P>Wel met Helsie eens dat de meesten bij god niet weten wat ze met modpunten moeten doen.<P>+3 grappig???

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
OK, als deze niet meer perfect aangeeft wat er mis is met het modsysteem weet ik het niet meer:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Gepost door frankvanhoesel Maandag 14 Augustus 2000 - 09:11 Score: 4 (Informatief)
En dit is de site [weggelaten door mij] van de makers , dat is i.ig de site waar je op terecht komt als je even wat verder zoekt in het info file''tje dat meeverpakt zit in de ZIP file.
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Gepost door worst Maandag 14 Augustus 2000 - 11:50 Score: 1
Sjongejonge, een 4 (informatief) terwijl dit gewoon een sex-links site is!! Er is niets te vinden over het programma....

Wat Worst zegt klopt. Dit is gewoon spam van het ergste soort. Zouden we meteen weg moeten kunnen kicken. Misschien iets voor de Adjes.
Veel te late reaktie, zag het pas toen ik zocht op mijn eigen naam.

Dat was geen reclame, maar gewoon een site die daadwerkelijk in de zip file stond.

Daarmee geef ik aan dat het een niet te vertrouwen site is. dus dat is daadwerkelijk informatief. Ik haal daarmee de geloofwaardigheid van het onderwerp van het topic naar beneden.

Jullie denken dat het sponsering is, in tegendeel |:(

Voortaan eerst lezen voordat je wat schrijft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 20:43

Jaymz

Keep on moving !

Dank je voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bedankt voor de info indeed :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Hee, IK ben hier Mod jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou doe er wat aan :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ikke had ''m op slot gegooid, sorry Jaymz.

Ik vond alleen nogal wrang dat deze topic omhoog gegooid is door iemand.

Ff reageren op irrelevant op iets onrechtvaardigs van vorig jaar vind ik nou niet het toppunt van subtiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je je voorstellen dat ik me het leplazerus schrok toen ik deze bovenin mijn topic lijstje zag staan?

/me zijn hart sloeg een paar tikkies over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Supersubliem is het niet, maar ik denk dat dit niet de bedoeling is geweest van de poster.

Hij verdedigd zichzelf (''t heeft alleen absoluut geen zin meer, ik zou evengoed alle reacties van vandaag kunnen trashen)

Trouwens, ergens ben jij de "aanstichter" van *kuch mijn *kuch No-Slotjes beleid. ''K had ooit eens 2 slotjes gezet. Jij begon meteen te ''mekkeren'' dat ik wel veel slotjes zette.

Ik vind trouwens dat dit beleid hier prima kan werken (toen we geen mod hadden werkte het ook).

Maar, zand erover, fantaseer het slotje er maar bij.

Ps, ik ben niet boos op je, niet eens teleurgesteld.

Laten we afspreken dat jij de .Rev draden bezigt (''t daar nu wel rustig trouwens), dan mod ik de rest (niet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op dinsdag 24 april 2001 15:32 schreef TgF het volgende:
Kun je je voorstellen dat ik me het leplazerus schrok toen ik deze bovenin mijn topic lijstje zag staan?
...
Ja dat kan ik, want ik ken het. Het duurde even voordat ik iets met de datum doorkreeg. Ik dacht dat een mafkees iets met het account geflikt had ofzo. Ik neem ook aan dat de topicopgooier dit niet met voorbedachte rade gedaan heeft. Denk dat het topic lekker mag zakken zonder slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Ik neem ook aan dat de topicopgooier dit niet met voorbedachte rade gedaan heeft. Denk dat het topic lekker mag zakken zonder slotje.
Ik zal verder niks meer posten hier, ik snapt eerst ook niks van jullie reaktie''s.

Ben ook geen die hard bezoeker, en na een beetje research begreep ik dat irrelevant overleden is.

Het was dus niet mijn bedoeling om kwade reactie''s op te wekken. En wist dus ook niet dat irrelevant inmiddels niet meer leeft.

Ik had namelijk een search naar mijn naam gedaan, en zag toen ineens dit topic. En daar wou ik nog even op reageren. Had helemaal niet naar de datum gekenen |:(
Pagina: 1