[BC3] Veel te snel mensen overbodig geven.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 09:35

blade181

Cra-cra-cracker?

Topicstarter
Wat denk jezelf waar ik het over ga hebben, ik ben het ziek telkens overbodig te krijgen terwijl ik een reactie geef, een reactie die naar mijn weten klopt en niet overbodig zou moeten zijn. Ik denk ik dat daar eens op gelet zou moeten worden.

Kreeg laatst een reactie dat je mensen op fouten moeten wijzen, en dat we elkaar moeten helpen. Nou daar heb ik weining van gemerkt. Zie dan alleen 0 of -1 overbodig staan. Ik wilde op zich alleen even mijn zegje doen.....
Dus als iedereen hier graag even op wil reageren en zeggen wat je er van vind, geen flames of stomme reacties alleen je mening.

Another white boy in this movie? Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Move naar TMF, ik ga ff nadenken over een antwoord...
Ik haalde gisteren iig je naam nog omhoog bij een van de nuttelozere dingen, dus kijk ik eerst ff door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb ik heel vaak, dat iemand schrijft over z''n eigen ervaringen ofzo (doe het zelf ook, daar niet van hoor), maar dat voegt verder niks toe aan de tread. geen +1 dus. veel mensen vinden zo''n reactie niet nodig en geven dus -1 overbodig. ik weet het eigenlijk nooit met zoiets en zet meestal maar gewoon 0 gemodereerd neer

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat +1 behulpzaam alleen gegeven mag worden als het ook daadwerkelijk binnen de context van het nieuwsitem behulpzaam is. Dus bijvoorbeeld een linkje naar een andere site met een bespreking van iets! Verdere ''nuttige'' tips zijn vast behulpzaam, maar compleet overbodig (daar hebben we GoT voor!). Mensen op fouten aanspreken is helemaal overbodig! Als iemand een foute reactie geeft is deze (imho) al overbodig en behoort 0 punten te krijgen!

Als ik modereer kijk ik enkel en alleen naar reacties die iets toevoegen aan het oorspronkelijke nieuwsitem! Verdere onbenulligheden krijgen van mij -1 overbodig/off-topic/overgewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Hmm. Toch opvallend dat je reacties vaak met overbodig worden beoordeeld (je zegt het zelf :7 ). Misschien ligt het aan de toonzetting (ik kan me zo geen reactie van je herinneren). Als je een specifiek voorbeeld hebt, post dan even een linkje. Zo blijft het een beetje vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, in deze reactie zeg je dus:
Gepost door tweakerbee Dinsdag 29 Mei 2001 - 17:01 Score: 1 (Overbodig)
Sorry, keek even naar de reageer knop ;)
Tja, dan kun je misschien verwachten dat je een -1 overbodig om je oren krijgt... Maar je hebt geluk, er zijn enkele tweakers die hem leuk vinden, dus hij staat nu op 2.

Jammer genoeg krijg je van mij wel een -1 want 2 vind ik een beetje overdreven.

/me heeft geen gevoel voor humor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 30 mei 2001 00:16 schreef Mecallie dat hij geen gevoel voor humor heeft:
Ik vond deze wel grappig, muis sturen door richting kijken enz. Maar de draden worden zo overspoeld door jokers die allemaal de lolbroek op de frontpage willen uithangen. * KeX is ook een beetje aan het verzuurpruimen waardoor het lijkt dat hij zijn humor verloren heeft.

* KeX says: Overdaad schaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Die 1e vind ik wel een leuke. Had ''ie ergens in de middenmoot gestaan had ik ''em niet leuk meer gevonden.

De +2 vind ik bij deze niet erg, ik vind ''em leuk gevonden, en belangrijk: hij''s snel(=Adrem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 30 mei 2001 00:24 schreef Jaymz het volgende:
...(=Adrem)
Ad hoe? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 30 mei 2001 00:21 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Ik vond deze wel grappig, muis sturen door richting kijken enz. Maar de draden worden zo overspoeld door jokers die allemaal de lolbroek op de frontpage willen uithangen. * KeX is ook een beetje aan het verzuurpruimen waardoor het lijkt dat hij zijn humor verloren heeft.

* KeX says: Overdaad schaadt.
:? Drink jij echt véééél te veel koffie ofzo ;) :Z

En deze vind ik dan wél weer leuk :)

/me gaat toch maar slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 30 mei 2001 00:27 schreef Mecallie het volgende:
...
* KeX leest terug dat zijn quote grapje over /me weleens wat lulliger opgevat kan worden dan het bedoeld werd. De geen humor referer sloeg eigenlijk alleen op je eigen woorden:
/me heeft geen gevoel voor humor >:)
en was niet als iets trollerigs bedoeld. :)

edit:
[quote]
En deze vind ik dan wél weer leuk
[/quote]

waarmee je statement ondergraven is, want die vind * KeX ook leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Op woensdag 30 mei 2001 00:27 schreef Mecallie het volgende:
En deze vind ik dan wél weer leuk :)
Haha, die vond ik ook best leuk. Heb ''m toch een puntje naar beneden geduwd, want +4 vond ik iets teveel van het goede..
Pagina: 1