De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik zou maar eens snel de modFAQ doorlezen!
Als ik in elke draad A^2 + B^2 = C^2 neerkwak heb ik dus helemaal gelijk? of toch niet? Dan is het gewoon off-topic. Overigens wordt een reactie niet beoordeeld of een persoon gelijk heeft, maar of de reactie interessant/informatief is om te lezen.
Als ik in elke draad A^2 + B^2 = C^2 neerkwak heb ik dus helemaal gelijk? of toch niet? Dan is het gewoon off-topic. Overigens wordt een reactie niet beoordeeld of een persoon gelijk heeft, maar of de reactie interessant/informatief is om te lezen.
Dan maken we er toch gewoon "0: je hebt helemaal gelijk" van
Inzichtvol/Interresant/Informatief moeten volgens mij de lading kunnen dekken.
"MS suckt": Daar kunnen mensen het best mee eens zijn, maar zou geen +1 mogen krijgen.
''T gaat IMO om de toevoegende waarde, niet of het toevalig jouw mening reflecteert.
"MS suckt": Daar kunnen mensen het best mee eens zijn, maar zou geen +1 mogen krijgen.
''T gaat IMO om de toevoegende waarde, niet of het toevalig jouw mening reflecteert.
Verwijderd
Nou ik zou anders wel eens een "-2 veel te veel overgewardeerd" uit willen delen
of "-2 klopt geen bal van"
Voor +1 je hebt gelijk of +1 helemaal mee eens of -1 bullshit kan je beter een poll organiseren. Heeft niets met modereren te maken. Bij modereren moet je beoordelen op inhoud, dus een informatieve onderbouwde reactie waar je het niet mee eens bent verdient wel degelijk een +1. Als er onzin staat kan je beter een reactie posten.
een -1 dit is complete onzin zou soms wel goed bruikbaar zijn
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Dat gelijk/niet gelijk is best een probleem op het gebied van moderatie.
Ik ben Unix/Linux minded en erg kritisch tegenover MS. Dat maakt dat ik regelmatig botsingen had met moderaties, en daarom ben ik er een tijdje terug helemaal mee gekapt.
Als dit een Linux/Unix site was geweest zouden veel van mijn reacties hoger zijn gewaardeerd dan -1 of 0, maar de meesten zijn hier MS/Windows minded. Als je het door die bril bekijkt zouden mijn reacties wel trolls/flame baits zijn geweest. Door de ogen van een Unix/Linux man zijn ze echter inzichtvol.
Toch een menings-probleempje, ondanks het feit dat die mening niet mee mag spelen tijdens moderatie. Onbewust gebeurt dat echter toch.
Ik ben Unix/Linux minded en erg kritisch tegenover MS. Dat maakt dat ik regelmatig botsingen had met moderaties, en daarom ben ik er een tijdje terug helemaal mee gekapt.
Als dit een Linux/Unix site was geweest zouden veel van mijn reacties hoger zijn gewaardeerd dan -1 of 0, maar de meesten zijn hier MS/Windows minded. Als je het door die bril bekijkt zouden mijn reacties wel trolls/flame baits zijn geweest. Door de ogen van een Unix/Linux man zijn ze echter inzichtvol.
Toch een menings-probleempje, ondanks het feit dat die mening niet mee mag spelen tijdens moderatie. Onbewust gebeurt dat echter toch.
Pagina: 1