/me trapt hem een eindje omlaag
Verwijderd
Waarom krijgen mensen die hoog op de karma lijst staan in het algemeen veel punten voor zulke posts?
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=320816
score +3
en zo heb ik er wel meer voorbij zien komen. Ik vindt wel een beetje verdacht.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=320816
score +3
en zo heb ik er wel meer voorbij zien komen. Ik vindt wel een beetje verdacht.
Hij''s eigenlijk best wel een flamebait, een aanval op degene waar hij op reageert:
jij je bezig bent als een klein kind
jij zit te zeuren
blijf dan aub weg
''t is anders wel een reactie die zo eufinistisch mogelijk was... en dan dus op een regelrechte troll van blade181 die een punt maakt die... tja.. nergens op sloeg
.
Omdat veel tweakers het er mee eens zijn - niet toevallig dat het gepost is door iemand met hoog karma, want hoe kom je daar aan?Op zondag 27 mei 2001 19:07 schreef nitraat het volgende:
Waarom krijgen mensen die hoog op de karma lijst staan in het algemeen veel punten voor zulke posts?
...
Ben het wel me je eens dat hij te hoog stond, maar ga alsjeblieft geen complotten zoeken - daar hebben we hier heel vervelende ervaringen mee.
Verwijderd
ach ik zoek geen complot hoor, maar hopelijk zal je niet ontkennen dat sommige mensen een gedoogbeleid voeren wat betreft mensen die ze wat beter kennen. Ik ga niemand aanwijzen en geen boejacht beginnen, maar ik heb vandaag een paar scores voorbij zien komen...nou daar zakt je broek vanaf. Gelukkig is er dan ook het TMF waar ik dat ook even heb meegedeeld, maar daar is het TMF ook voor dacht ik.
P.S.
Ik heb die nare ervaring op de voet gevolgd en ik ben het met je eens dat zulke situaties in de toekomst vermeden moet worden.
P.S.
Ik heb die nare ervaring op de voet gevolgd en ik ben het met je eens dat zulke situaties in de toekomst vermeden moet worden.
Die blade181 is waarschijnlijk gefrustreerd over de moderatie (wat in _sommige_ gevallen is voor te stellen), uit dat op een wat lompe en haastige manier, en dan gaat source daar hard op in.
De reactie van de source is niet verstandig, en daarom verdient hij imo een 0. Als hij nou had gezegd: "[offtopic]blade181: post dit soort klachen ff op het Moddereter forum op GoT, hier is niet zo handig" dan had ik het wel een +1 of +2 waard gevonden.
De reactie van de source is niet verstandig, en daarom verdient hij imo een 0. Als hij nou had gezegd: "[offtopic]blade181: post dit soort klachen ff op het Moddereter forum op GoT, hier is niet zo handig" dan had ik het wel een +1 of +2 waard gevonden.
Pagina: 1