Toon posts:

[BC3] Aarghh !!!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk deze nou eens!

Een minime reactie, die absoluut niets toevoegt. En vervolgens een kilometers lang verhaal eronder over het feit dat dit géén troll is. En dan durft meneer met zo''n reactie ook nog te te doen alsof ''ie precies weet wat een troll/flame is.

Als je TMF regelmatig bezoekt weet je dat "dit is geen troll/flamebait" zinnetjes niet in de postings thuishoren. (nee ook niet als je boos bent ;) ) Dan vraag je het gewoon lief aan iemand op TMF.

EDIT: meneer heeft misschien nog nooit van TMF gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Ik zie geen verwijzing naar TMF...
Die verwijzing heb ik daarom daaronder maar gegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hahaha, die is leuk. Even een quote uit meneer zijn eigen moderatie-faq:
The content of a "troll" posting generally falls into several areas. It may consist of an apparently foolish contradiction of common knowledge, a deliberately offensive insult to the readers of a newsgroup, or a broad request for trivial follow-up postings.
Je komt niet vaak een troll tegen die aan alle criteria voldoet. :)

Ik vind dat dextertje het mooi heeft opgelost: een linkje naar het TMF opgenomen in zijn eigen ontopic reactie.

Nu toch nog even over die moderatie-FAQ: ik heb hem net voor de zoveelste keer weer doorgelezen en het is me nu eigenlijk pas opgevallen: zelfs in de moderatie-FAQ op T.net staat geen link naar het TMF en da''s toch een beetje raar, vind ik.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier is trouwens nog zo''n reactie:
Gepost door majic Zondag 27 Mei 2001 - 14:32 Score: 2 (Overbodig)
[Ik wist wel dat Verdana t coolst stond voor CV''s e.d. maar dat hij ook wetenschappelijk verantwoord was...dat is natuurlijk helemaal mooi mee genomen:-)

Verdana gebruik ik uberhaupt bijna overal voor...erg prettig fontje. Daarna Arial of beetje Tahoma soms.]

- Laat me raden, zelfde misselijke mannetje wat me hierboven naar beneden mod?

waarom zou dit in godsnaam OFFTOPIC zijn

het gaat om fonts, ik post mijn bevindingen over DIEZELFDE fonts

ik begin zolangzamerhand te kotsen van dat modsysteem ...wordt continue misbruik van gemaakt

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Super irritant. Going down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mafkees ging gewoon door daaro...

jammer, stond al op -1 troll.

Overigens. valt het jullie ook op dat de nieuwepostings vandaag niet meer dan 3 regels tekst bevatten en wat linkjes? ''t is dan wel vrij goedkoop?

* Delerium denkt aan de typische Femme-postingen... alinea''s tekst en uitleg + interpretatie + foto ''s etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als de reactie die Thor-korenwolf aandroeg nog lager kon en ik had er nog niet gemod kreeg ''ie van mij nog een -1. :(

Misschien een idee om zulke users gewoon eens de FAQ te doen toekomen? (mailen dus)

Als ze dan nog steeds doorgaan met zulke reactie''s kun je ze standaard laten reageren op -1 troll, dat scheelt mod puntjes ;)

/me gaat UT-en, bij hoge nood bereikbaar onder 0900-mecallie ;) (met nog 90 MP''s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm mooi dat deze topic ertussen staat, want ik wou mebbe iets bestellen bij dit kereltje.
Hij runt namelijk zijn eigen hardwarewinkeltje (zie http://www.majic.nl/)
maar hij komt hier niet echt over als iemand waar je een aankoop aan zou willen toevertrouwen.
Hijzelf ziet er ook niet echt uit als een legit verkoper (zie zijn user-icon, hoewel appearances natuurlijk wel bedriegend kunnen zijn).
vraag me werkelijk zonder te flamen af waar ie die spulletjes vandaan heeft, ze zijn wel heeeeel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 27 mei 2001 16:48 schreef Thor-korenwolf het volgende:

Nu toch nog even over die moderatie-FAQ: ik heb hem net voor de zoveelste keer weer doorgelezen en het is me nu eigenlijk pas opgevallen: zelfs in de moderatie-FAQ op T.net staat geen link naar het TMF en da''s toch een beetje raar, vind ik.
Stel je toch eens voor zeg, wat voor een zooitje het hier dan wordt. ;)
Pagina: 1